Ik zou denken om mij verder te adviseren betreft het ziekteproces....Als jij je er maar niet druk om maakt wat het inhoudt, is bellen inderdaad niet nodig
Nog lekker gebarbequet (?!) van de week?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dát is woensdag dat ik daar meer over hoor. 

Hoop dat, dat nog goed komt.
(voor beide, heb ze nl. allebei graag en ze passen goed samen maar ze "zien" het gewoon even niet door stress die niets met de relatie an sich te maken heeft...
)

Het is ook een heel verhaal geworden helaas.
) er alleen op uit omdat ik last heb van mijn schedel. Als ik tegen liefje zeg "ik heb last van mijn hoofd" snapt ie dat het om de botranden gaat, de "breuk" en de schroeven dus zeg maar... Maar als ik tegen een ander zeg dat ik last heb van mijn hoofd krijg ik vaak de reactie "nou dan pak je toch een dafalgan" en ze snappen niet waar ik moeilijk om doe.
dat is bijna wazig zien van de pijn.
(ben dan zodanig afgeleid vd pijn dat ik mijn focus compleet kwijt raak. Reageer dan ook errug traag op gesprekken áls ik al reageer.
)

" reacties zorgen. 
Ze verdienen allebei gewoon gelukkig te zijn.
) het is zo tegenstrijdig, want als ze tegen je zeggen wat zie jij er beroerd uit, is het ook niet leuk
Maar er is inderdaad weinig begrip voor hoe je je echt voelt!
Zegt m'n vriend doodleuk 'heb je wat aan, als je zo rot in elkaar zit..............'
yvonnedv schreef:Ayasha schreef:Ja, dat is aan één kant natuurlijk super maar heeft ook zijn nadelen (onbegrip als het me even niet gaat zeg maar).
![]()
Ik ben wel eens voor profiteur uitgemaakt omdat ik een WAO uitkering heb. Ze doen maar, ze mogen het zo van me over nemen.

Dus we liepen door de gang en mijn moeder liep beetje te klagen over zijn antwoord van dat er twee gemaakt worden waarop hij zei "climbing mountains he" (de vorige afspraak heeft hij het, om me te kalmeren, over Emmeli Sandé gehad en haar liedje "mountains" ) waarop ik zonder nadenken "Ik had wel voor paardensport gekozen, niet voor bergbeklimmen". Hij heeft om gekeken en geglimlacht. 'Het verstand zwijgt' zei een vroegere collega van mij altijd. Daar moest ik meteen aan denken.
Laat ik er meteen bij vertellen dat álleen de prothese een slordige €8.000 kost! (en dat was zo uit het hoofd, kon meer zijn ook!). Dus neem dat een kleinere nog om en bij de €4.000 kost!!!!! Het is verdomme toch een operatie die van levensbelang is!!! Een f*cking borst-vergroting is wel terug betaald!!!!!! 
Ik geloof dat mijn dokter geen schatje is in het ziekenhuis.
Maar voor mij is het een pracht-dokter.
Nouja, ik houd toch al graag mijn ogen dicht onder scans, dan kan ik me makkelijker af sluiten...
Ze was net weg toen mijn dokter me kwam roepen en ik vermoed dat ze bang was voor hem.
Heerlijk!
Er van uit gaande dat de operatie in het najaar gaat vallen zal het weer misschien sowieso te slecht zijn om echt te trainen dus dat zal ook wel meevallen. En hij gaat proberen een privé-kamer vast te krijgen voor me.

Weet je, ik merk dat ik een enorm vertrouwen in hem heb. Ik ging er half vanuit dat het in één keer zou gebeuren. Hij had me gebeld en zoals ik mijn dokter ken, doet ie dat niet tenzij hij daar zeker van is...