Maar kwa kleuren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar op waterline niet. Zal eens naar die andere kijken, merci Esther
Op dat binnenste, nattige van je oog blijft bij mij tot dusver geen enkel oogpotlood de hele dag zitten. Dat lost gewoon op.
Soms zet ik het ook wel wat zwaarder aan, maar dat ligt een beetje aan hoeveel tijd en zin ik heb. 

Roosch schreef:Jemig Juul, wat heb jij toch mooie ogen.
Ik heb vorige week een groen oogpotloodje gekocht, dus experimenteer nu met oogpotlood boven en onder en wat mascara.
Julia schreef:Bij mij wordt het wel goed zwart hoor, dat wel. Maar het blijft niet de hele dag mooi zitten, het wordt een beetje viezig, loopt een beetje uit. Ik doe nu vaak een beetje donkerbruine oogschaduw onder m'n ogen, dat blijft een stuk mooier vind ik zelf. Zal eens kijken of ik er binnenkort een foto van kan maken.
En thanks voor de complimenten.![]()
. Zooo irritant.
(Maakt niet uit of ik dan waterproof of niet op heb. Loop soms letterlijk te huilen van het gapen, heel frustrerend..)
.
.
. Julia schreef:Dat kan ook erg mooi zijn! Kan ik ook wel weer eens doen, alleen daar moet je best dunne potloodjes voor hebben. Waar heb je die gekocht?
Jij hebt trouwens een mooie kleur ogen, groen past daar goed bij.

)
.
. Maar die mascara werkt voor mij gewoon heel fijn net zoals de foundation. 
Kunnen jullie dit niet aan die jongen vertellen die ik leuk vind?

En in mijn ogen is oké om in goede make up te investeren als je het nodig hebt of wilt hebben. Maar voor bijvoorbeeld mascara's kan je voor goedkopere merken gaan. Ik heb er nu 1 van chanel, maar die is echt niet beter dan Max Factor false lash effect (die trouwens wel een beetje aan de hoge kant zit qua prijs).