Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:55

Thnx :D

Maar kwa kleuren?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:58

Oh daar ben ik nooit zo goed in hoor! Ik vind eigenlijk alles wel mooi en vind niet dat er echt rekening mee gehouden moet worden. Ik wordt bijvoorbeeld van roze er niet mooier op maar als ik dan weer fuchia kleur pak valt het weer reuze mee. Met zwart en licht (zilver) kun je naar mijn idee nooit echt verkeerd te werk gaan qua kleur ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:24

Wat voor oogpotlood gebruiken jullie dan voor op je (onderste) waterline? Bij mij is vloeibare eyeliner nl. het enige wat blijft zitten (ik teken ook maar een heel klein stukje in, vooral de hoek tot aan m'n iris zegmaar, dus dat scheelt knoeien en drama met eyeliner-in-oog enzo). Wat voor kohl/oogpotlood blijft dan wel fijn zitten in/op je waterline voor langere tijd? Bij mij gaat het er standaard af na een stukje fietsen oid..

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:28

Gel liner van coastal scents :)

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:38

Ik heb altijd gewoon de goedkope van essence.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:43

Die van essence, het potlood, blijft bij mij dus niet lang genoeg zitten helaas..Voor een 'gewoon' lijntje wel hoor :j Maar op waterline niet. Zal eens naar die andere kijken, merci Esther :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:51

Ik meld me ook. :) Op dat binnenste, nattige van je oog blijft bij mij tot dusver geen enkel oogpotlood de hele dag zitten. Dat lost gewoon op.

En hoe ik me opmaak.. Heel simpel. Oogschaduw meestal bruinachtige tinten, daardoor komen blauwe ogen beter uit. En dan in verschillende tinten, soms 4 tinten laten verlopen. Eyeliner gebruik ik nooit, dat vind ik smeerspul, kan er niks mee. Mascara op wimpertjes en onderste wimpers en klaar.

Resultaat: http://94.100.123.172/1182500001-118255 ... uuo_1.jpeg

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:52

Wauw, erg mooi Julia :j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:57

Thanks! :D Soms zet ik het ook wel wat zwaarder aan, maar dat ligt een beetje aan hoeveel tijd en zin ik heb. :D
Grijs met een beetje een zachte paarstint erdoorheen kan trouwens ook mooi worden vind ik zelf (hier is zijn mijn ogen qua kleur meer natuurgetrouw) http://94.100.118.170/881200001-8812500 ... _ukDI.jpeg

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 20:59

Julia: Al gebrobeerd oogpotlood te verhitten met een aansteker? Dat hiel bij mij! Eerst bleef het bij mij namelijk ook niet zitten.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:01

Heel mooi, je hebt ook mooie ogen :j

Eyeliner (oogpotlood) blijft bij mij gewoon zitten, maar daar heb ik ook tig verschillende potloodjes voor uit moeten proberen, voordat ik de 'ware' had gevonden :))
Mascara op mijn onderste wimpers kan ik helaas niet, dat gaat zo irriteren aan mijn ogen?

Fenrir

Juul jij hebt zuuuuuuuuuuuuulke mooie ogen. <3

Roosch

Jemig Juul, wat heb jij toch mooie ogen. :oo

Ik heb vorige week een groen oogpotloodje gekocht, dus experimenteer nu met oogpotlood boven en onder en wat mascara.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:03

Bij mij wordt het wel goed zwart hoor, dat wel. Maar het blijft niet de hele dag mooi zitten, het wordt een beetje viezig, loopt een beetje uit. Ik doe nu vaak een beetje donkerbruine oogschaduw onder m'n ogen, dat blijft een stuk mooier vind ik zelf. Zal eens kijken of ik er binnenkort een foto van kan maken.

En thanks voor de complimenten. :* :))

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:04

Roosch schreef:
Jemig Juul, wat heb jij toch mooie ogen. :oo

Ik heb vorige week een groen oogpotloodje gekocht, dus experimenteer nu met oogpotlood boven en onder en wat mascara.

Dat kan ook erg mooi zijn! Kan ik ook wel weer eens doen, alleen daar moet je best dunne potloodjes voor hebben. Waar heb je die gekocht?
Jij hebt trouwens een mooie kleur ogen, groen past daar goed bij. :j

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:06

Julia schreef:
Bij mij wordt het wel goed zwart hoor, dat wel. Maar het blijft niet de hele dag mooi zitten, het wordt een beetje viezig, loopt een beetje uit. Ik doe nu vaak een beetje donkerbruine oogschaduw onder m'n ogen, dat blijft een stuk mooier vind ik zelf. Zal eens kijken of ik er binnenkort een foto van kan maken.

En thanks voor de complimenten. :* :))

Dat heb ik ook :\. Zooo irritant.
Ik gaap ook heel veel (chronisch vermoeid) dus doe het eigenlijk alleen nog maar op als ik volledig uitgeslapen wakker word. Anders gaan mijn ogen zo erg tranen van het gapen dat het er gewoon 'afgespoeld word'. :+ (Maakt niet uit of ik dan waterproof of niet op heb. Loop soms letterlijk te huilen van het gapen, heel frustrerend..)

En je hebt idd hele mooie ogen ja! :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:07

Wat rot! Chronisch vermoeid is niet best. Sterkte! :(:) Van gapen krijg ik indd ook altijd traanogen, haha. Of van niezen, nog erger. :+

Even in je profiel gekeken, maar phoeh, jij hebt ook mooie ogen zeg!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:18

Ja, fijn is anders maar heb het al een paar jaar dus leer er inmiddels al redelijk mee leven/omgaan :+.
Ik traan erger van gapen dan van niezen haha. Mensen vragen altijd wat er aan de hand is als ik weer een gaap-aanval heb gehad. Omdat ik dan echt rode ogen heb en de tranen over mijn wangen lopen. Word heel vaak ineens getroost terwijl ik helemaal niet huilde :+.

En thanks :o.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:21

Julia schreef:
Dat kan ook erg mooi zijn! Kan ik ook wel weer eens doen, alleen daar moet je best dunne potloodjes voor hebben. Waar heb je die gekocht?
Jij hebt trouwens een mooie kleur ogen, groen past daar goed bij. :j

Ik vind mijne zo standaard, zo saai. :o
Maar groen past er inderdaad gaaf bij.

Oogpotloodje heb ik vorige week bij de Etos gekocht, om te experimenteren. Geloof MissSporty.
Als dat bevalt, stap ik over op de groene Bourjoispotlood, vind Bourjoispotloden net wat beter.
Al blijft deze ook wel prima zitten, om eerlijk te zijn.

Had gisteren groen oogpotlood boven+onder, waterline zwart potlood, foundation en poeder van de Bourjois op.
Kreeg complimentjes over dat ik er goed uit zag. (maar dat zal misschien niet aan de make-up liggen, maar aan het feit dat ze me al 6 weken niet meer gezien hebben. :') )

Ja dat gapen ken ik ook, als ik eenmaal begin dan houdt het ook niet meer op, en de tranen rollen dan over m'n wangen. :')
Goede make-up kan daar wel tegen.

Darkdreamer, heb ook even in je profiel gekeken, jij bent echt een mooie meid zeg.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 21:47

Roosch: Ik zit me suf te zoeken naar een foto van je ogen, maar kan het niet vinden. Ben nu wel benieuwd naar de kleur van je ogen :+.

Hmm, ik heb al heel veel geprobeerd maar kan echt niets vinden wat blijft zitten. Ik ben op het moment ook maar een arme student dus ben ook niet van plan om heel veel aan make up uit te gaan geven. Mijn mascara en foundation vind ik eigenlijk al te duur haha :P. Maar die mascara werkt voor mij gewoon heel fijn net zoals de foundation. :=

En bedankt trouwens! :o Kunnen jullie dit niet aan die jongen vertellen die ik leuk vind? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:00

Ik heb je maar even een pb gestuurd, de foto staat wel ergens maar kan hem nu ook niet vinden. :')

Ik zeg maar altijd dat je in make-up moet investeren, goede make-up is nu eenmaal duur.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:04

Roosch schreef:
Ik heb je maar even een pb gestuurd, de foto staat wel ergens maar kan hem nu ook niet vinden. :')

Ik zeg maar altijd dat je in make-up moet investeren, goede make-up is nu eenmaal duur.

Ik heb daar echt geen geld voor. Betaal me al krom aan medicatie etc en dat vind ik belangrijker :o.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:06

Logisch. :D
Ik hou altijd heel goed de aanbiedingen bij Etos en Kruidvat in de gaten.
Zo koop ik mijn mascara altijd in de aanbieding, 2 halen 1 betalen. :D

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 22:16

Wat vinden jullie van mijn ogen?
Staat 1 pagina terug :)
Super mooie ogen Julia!! :D

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:51

Over oogpotlood: De velvet touch potloodjes van Gosh zijn waterproof, maar of 'ie blijft zitten op je waterlijn weet ik niet... Gebruik namelijk alleen wit op mijn waterlijn (ik heb kleine ogen). Verder heb ik dus een wit potlood van Sephora eigen merk, die blijft zo goed als de hele dag zitten. Dus neem aan dat de zwarte variant ook goed blijft. Alleen zie je het niet onder je ogen als het witte een beetje smudged, dat heb je bij zwart weer wel. Verder is gelliner een goede optie. Ik gebruik zelf MAC fluidline blacktrack, alleen dan niet op mijn waterlijn. MAC fluidline kost 17 euro en ze hebben verschillende kleuren. Je hebt er wel een eyeliner kwastje voor nodig. Zelf gebruik ik voor boven de 266 van MAC, maar ze hebben ook gewoon een kwast met rechte haartjes, zoals normale vloeibare eyeliners.

En ik houd ook de acties in de gaten bij Etos en Kruidvat, kan je veel geld besparen. :j En in mijn ogen is oké om in goede make up te investeren als je het nodig hebt of wilt hebben. Maar voor bijvoorbeeld mascara's kan je voor goedkopere merken gaan. Ik heb er nu 1 van chanel, maar die is echt niet beter dan Max Factor false lash effect (die trouwens wel een beetje aan de hoge kant zit qua prijs).