Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:19

Nou mijn oom wil dat de paarden gereden gaan worden dus dat kost mij geen geld ;) Geen idee hoe de stal in elkaar zit, volgens mij zijn ze net begonnen met een pensionstal.
Ik ga het idd eerst even aankijken en daarna wel verder zien :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:21

Ik kan het ook niet vinden op i-net, want het is in Zuidhorn en dan krijg ik 10.000 hits op de hensgt Zuidhorn :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:23

Geef mij ook zo'n oom ;)

O zuidhorn, daar wonen vrienden van ons, leuk plaatsje :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:26

Klopt :j
Ja nou ja hij heeft er 15 paarden lopen en er gebeurd niks mee :n Dat is ook zonde want het ziojn stuk voor stuk wel goede paarden :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:36

Da's echt jammer ja, wel leuk voor jou om daar te gaan rijden :D

O en op de vraag: met welke schoenen loop je en hoe duur? Mizuno's en 130 euro. Weet niet meer wie die vraag stelde :=

Schoenen zijn inmiddels 1,5 jaar oud en aan vervanging toe. Twijfel tussen op inet bestellen, wat een boel geld scheelt of naar Run2Day gaan, film laten maken en dan nieuwe kopen waar ik dan de hoofdprijs voor betaal. Schoenen lopen nog steeds heerlijk :D

Hoop morgen mijn boomloze zadel te verkopen, zodat ik weer centjes heb om daarvoor nieuwe schoenen te kopen, ook hier nog steeds geen geldboom in de tuin. Hadden ze niet bij Intratuin :n

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:39

Leuk Sakkia geef mij ook maar zo'n oom inderdaad :)

Bom, een vriend van ons heeft schoenen aan laten meten met zo'n film en heeft ze daarna alsnog op internet besteld. T scheelt wel veel. Ik weet niet of ik dat zelf ook zo zou doen :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:43

Nicky, volgens mij kan ik dat helemaal niet. Vorige keer zijn ze wel een uur met mij bezig geweest, diverse schoenen gepast, overal filmpje van gemaakt en dan zeggen, nee laat maar, ik kijk nog even verder :n Over schuldgevoelens gesproken :+

Ik denk dat ik ze gewoon via inet bestel, of aan Sint vraag om ze mee te nemen uit Spanje ;)

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:46

haha ik zou het ook niet kunnen hoor :o

Deze vriend heeft wel vaker van dit soort dingen .. maar hij denkt wel om z'n portomonnee :Y)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:03

hetbommeke schreef:
Nicky, volgens mij kan ik dat helemaal niet. Vorige keer zijn ze wel een uur met mij bezig geweest, diverse schoenen gepast, overal filmpje van gemaakt en dan zeggen, nee laat maar, ik kijk nog even verder :n Over schuldgevoelens gesproken :+

Ik denk dat ik ze gewoon via inet bestel, of aan Sint vraag om ze mee te nemen uit Spanje ;)

Dat zou echt heel onbehoorlijk zijn om iemand zoveel energie erin te laten steken en dan gewoon weg te lopen...
Maar als je inmiddels 1,5 jaar op je schoenen hebt gelopen en je ook verder in training bent (en misschien wel anders bent gaan lopen) kan het zijn dat de schoenen die je nu hebt niet meer voldoen...

Schoenen zijn niet goedkoop, maar een goede blessure is ook niet fijn...
Gemiddeld kosten hardloopschoenen rond de 120/130 euro. Dit is 10 euro per maand gebasseerd op een jaar... (gemiddelde andere hobby is echt veel duurder!)
Begrijp me niet verkeerd, ik kan niet in andermans portemonnee kijken) maar het gaat ook om je "gezondheid"!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:09

Je kunt wel een analyse laten maken zonder te kopen, dat kost € 25.00 bij Runnersworld. Dus wat is aantrekkelijker? ;)
Ik heb hetzelfde dylemma SAK, ik wil ook graag weer gaan rijden, 1 keer in de week is prima. Heb heel even getwijfeld voor een Hafje, ze hebben nog stallen vrij, ik wil alleen niet nog meer verplichtingen van een pony erbij. Fanny gaat nooit meer weg, heb een ernstig ongeluk met haar gehad enzij heeft er blijvend letsel aan over gehouden. Ik heb haar beloofd dat ze nooit meer naar een ander baasje gaat. :)
Ik ben rustig aan het kijken naar een paard/pony waar ik 1 keer in de week op zou mogen rijden. Ik wil alleen niet meer op een manege rijden. Heb vroeger M2 met winstpunten gereden en ga nu niet meer rondhobbelen. :o

Die set, tja hij is wat prijzig, maar zo mooi en fijn! Ze hebben hem ook met mintgroen en rood. Maar ik wil paars! :D Asics zit zo fijn en ik mag bij best belonen, hihi :o

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:13

Zal vanavond eventjes bijlezen :)

Angela, jij rent zondag ook mee in Molenhoek toch :)?

Ik heb net 3 km gerend, in 20 minuten.. ondertussen 5 minuten gelopen. Er zat ook niet veel tijd tussen ontbijt en rennen dus voor mijn idee ging het minder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:14

Marije: Ik ren niet zo hard.. Ik heb nog steeds een dikke enkel. Ik baal!!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:17

Juud, i know :j Ik ga binnenkort even langs, mét mijn huidige schoenen en dan even kijken wat zij zeggen nav een filmpje. Ze zeggen ook eerlijk als je nog geen schoenen hoeft te vervangen. Vind ik altijd wel heel netjes :j

Maar als ik dezelfde schoenen nodig heb ga ik ze wel via inet bestellen :D Scheelt zo 40 euro en daarvan kan Sinterklaas weer een boel ander kadootjes kopen.... ;) Dure maanden komen er weer aan Sint, Kerst, jongste wordt 4, oudste 6 :$ :$ :$

Angela :(:) Veel met je pootje omhoog en een icepack erop? Smeren met Arnica (dacht dat dat het was tegen kneuzingen en blauwe plekken) Hoe is t met de koop van het huisje?

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:36

Angela_ schreef:

Balen! Sterkte ermee :(:)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 13:27

aiii dat is weer minder! sterkte :(:)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 15:31

Angela_ schreef:

Wat sh*t ! :(:) Ga je het wel proberen?

Nog een uur volhouden en dan......WEEKEND!!! *\o/*

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 15:34

Balen Angela!

Oh ik ben zo toe aan weekend!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:05

Nog een half uur en dan VAKANTIE!!!!

Er is altijd een baas boven baas he :D

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:13

Ook heerlijk! maar........ bijna weekend :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 17:02

Ik had gister al weekend :D Mijn weekend begint altijd op donderdag :o

En lekker vakantie :j Nog 2 maandjes, dan ga ik ook op vakantie :):)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:54

Ik wil ook vakantie!! ;(

Wat ik mij afvroeg. Ik word niet altijd wijs van inschrijven.nl of hardloopkalender.nl. De ene keer vragen ze om een hardlooplicencie, de andere keer niet. Zijn jullie lid van een atletiekvereniging?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 19:53

Wat is tight? Is dat een strakke broek? Daar loop ik namelijk ook in :j

Saskia: ziet er wel netjes uit je eetschema. Ik probeer ook iedere dag rond de 1500 kcal te komen nu ik op dieet ben.
Haha, vul jij je eten ook in op http://www.caloriechecker.nl? Dat heb ik ook een tijdje gedaan, is wel handig. Alleen de conclusie is soms best hard, dan heb ik alles ingevuld en dan druk ik verder en dan komt er te staan: "Jouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant."
Dan moet ik altijd lachen als ik dat lees. Ik heb een BMI van 26 dus maar een heel klein beetje overgewicht en zegt ie gelijk dat ik aan de zware kant ben :=

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 09:02

Ik heb ook vakantie, lekker! Ben nu bij mijn ouders, kan ik lekker in de natuur hardlopen. :)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 10:05

Vandaag even een relaxte morgen, zit nog lekker in pyjama :D Gisteren niet veel gedaan, de tandarts had mij flink te pakken gehad, heb flink last gehad.
Straks naar Rotterdam Centrum, heb 4 borden van Blond gespaard van die Unox actie. Ik vind ze zo leuk!! Dus dat word lekker struinen door Rotterdam :) Wil ook nog even naar Runnersworld, even kijken voor een hesje met reflectoren en een belt.

Morgen gaan de hardloopschoenen weer aan! :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 10:30

Lekker dagje dus Fanneke, leuk! :)

Ik heb net les 6 van mijn schema gedaan, ging heel fijn! Alweer week 2 van het schema achter de rug, gaat snel zo! 31 december ga ik aan de duurloop meedoen van Glimmen, een dorp verderop. Mooi stok achter de deur. :D