Geen idee hoe de stal in elkaar zit, volgens mij zijn ze net begonnen met een pensionstal. Ik ga het idd eerst even aankijken en daarna wel verder zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen idee hoe de stal in elkaar zit, volgens mij zijn ze net begonnen met een pensionstal.
Dat is ook zonde want het ziojn stuk voor stuk wel goede paarden

Over schuldgevoelens gesproken 
hetbommeke schreef:Nicky, volgens mij kan ik dat helemaal niet. Vorige keer zijn ze wel een uur met mij bezig geweest, diverse schoenen gepast, overal filmpje van gemaakt en dan zeggen, nee laat maar, ik kijk nog even verderOver schuldgevoelens gesproken
Ik denk dat ik ze gewoon via inet bestel, of aan Sint vraag om ze mee te nemen uit Spanje

Asics zit zo fijn en ik mag bij best belonen, hihi

?
Ik ga binnenkort even langs, mét mijn huidige schoenen en dan even kijken wat zij zeggen nav een filmpje. Ze zeggen ook eerlijk als je nog geen schoenen hoeft te vervangen. Vind ik altijd wel heel netjes 
Scheelt zo 40 euro en daarvan kan Sinterklaas weer een boel ander kadootjes kopen....
Dure maanden komen er weer aan Sint, Kerst, jongste wordt 4, oudste 6

Veel met je pootje omhoog en een icepack erop? Smeren met Arnica (dacht dat dat het was tegen kneuzingen en blauwe plekken) Hoe is t met de koop van het huisje?
Mijn weekend begint altijd op donderdag 
Nog 2 maandjes, dan ga ik ook op vakantie

Gisteren niet veel gedaan, de tandarts had mij flink te pakken gehad, heb flink last gehad.
Wil ook nog even naar Runnersworld, even kijken voor een hesje met reflectoren en een belt.