Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 10:55

ariegorn schreef:
na de geboorte van mijn kind, nu 4 jaar geleden ben ik niet meer aan de pil begonnen
ik weet nu precies wanneer ik het word en wanneer mijn ei-sprong is
ik kan dus ook gerust sexen zonder condooms etc...
verder tijdens menstruatie geen sex, ik ben al zo schoon op mijn lichaam voor de sex was ik me altijd even goed dus laat staan sex tijdens menstruatie bhaaa van de bloedsporen jakkie

Dat vind ik dan toch niet zo slim om zo op bokt te zetten := Dat jij dat doet is jouw verantwoordelijkheid, maar zo breng je misschien wel anderen op ideeën.

Kukkie

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:18

Jee, wat grappig, ik heb net eens teruggezocht in mijn agenda, want ik schrijf altijd op wanneer ik ongesteld ben. Is het elke keer met volle maan! Las dat Sonja gelijk loopt met de maankalender, dus ik zocht zelf even terug, want het was mij nog nooit opgevallen.
En net als Ibbel voel ik de ovulatie ook altijd. Zeer! En inderdaad voel ik ook welke eierstok er een ei loslaat.
De pil was bij ook een drama, maar ik merkte dat pas toen ik na 13 jaar ermee stopte. Heb het nog één keer met een andere pil geprobeerd, maar dat was hetzelfde liedje. Moet ik gewoon niet willen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 11:34

_Tara_ schreef:
ariegorn schreef:
na de geboorte van mijn kind, nu 4 jaar geleden ben ik niet meer aan de pil begonnen
verder tijdens menstruatie geen sex, ik ben al zo schoon op mijn lichaam voor de sex was ik me altijd even goed dus laat staan sex tijdens menstruatie bhaaa van de bloedsporen jakkie

Dat vind ik dan toch niet zo slim om zo op bokt te zetten := Dat jij dat doet is jouw verantwoordelijkheid, maar zo breng je misschien wel anderen op ideeën.

En dat is hun verantwoordelijkheid :+

Ik heb net op de maankalender gekeken en ik ben meestal 2 dagen voor of na volle maan ongesteld, maar ook vaak er heel erg ver vanaf :') Is jullie cyclus dan echt 29 dagen ofzo? Die van mij is maar 26 dagen, wat ik echt k.u.t vind, want ik ben dus vaak ongesteld.
Ik weet ook wanneer m'n eisprong is, want dan sta ik op en dan euh....druipt er wat langs m'n been. Dan zeg ik: Ieeeewwwwwww! Het is weer zo ver! :))

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:14

hihi druipt langs je been klinkt heerlijk smakelijk, nee dat heb ik gelukkig niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:12

phormicola schreef:
[ Is jullie cyclus dan echt 29 dagen ofzo? Die van mij is maar 26 dagen, wat ik echt k.u.t vind, want ik ben dus vaak ongesteld.

*negeert druipopmerking ivm bosbessensapje naast mijn laptop*

Exact 28 dagen :j En als ik dat probeer te beïnvloeden dmv pilletje oid (bv voor vakantie) dan voel ik me wel zó ongelofelijk beroerd daarbij dat ik dat wel uit m'n hoofd laat. Ik ben echt een maanmens, altijd al geweest. Heeft echt een enorme invloed op van alles.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:19

exact 56 dagen. Ben waarschijnlijk minder vruchtbaar (net als mijn moeder overigens).

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:20

phormicola schreef:

Ik heb net op de maankalender gekeken en ik ben meestal 2 dagen voor of na volle maan ongesteld, maar ook vaak er heel erg ver vanaf :') Is jullie cyclus dan echt 29 dagen ofzo? Die van mij is maar 26 dagen, wat ik echt k.u.t vind, want ik ben dus vaak ongesteld.
Ik weet ook wanneer m'n eisprong is, want dan sta ik op en dan euh....druipt er wat langs m'n been. Dan zeg ik: Ieeeewwwwwww! Het is weer zo ver! :))

Haha echt?! Haha hoi eitje! :+

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:45

Haha :')
Ik krijg een week vantevoren altijd zo'n mega pijnlijke puist :+
Ben al een paar jaar aan de pil, nu ff een maandje niet.
Moet zeggen, men vriend hoeft me niet aan te raken.
Men libido is gezakt naar min 100 ofzo

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:28

Hye

Ik heb na mijn bevalling een spiraal laten plaatsen en heb ook bijna geen ongesteldheid meer!! Echt een heel klein beetje.

Verder TS en Bella. Jullie kunnen mij altijd bellen he!!
Jullie zijn mooie meiden en ben ontzettend trots op jullie!

kus

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:32

Thanks Ilona. :*
We gaan nog wel een avondje erover praten. :j :+

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:42

Gezellig plan. Misschien kunnen we ook eens lekker een terasje pakken in amersfoort! Ik ben ook al veel te lang niet op stap geweest. En daar wordt het wel een tijd voor!

Oja en ook nog over het date via internet. Ik ga over 2 weken met iemand afspreken die ik al een tijdje ken via relatieplanet.
Veel gemailt, gsmst, en via webcame.
Of het nu wat wordt of niet. Ik denk dat die avond heel gezellig gaat worden.
Ik ben ook een tijdje heel onzeker over mijzelf geweest. Gelukkig is dat nu weer bijna over en ben ik heel trots op mijzelf.
Ik ben een alleenstaande mama van 26. Ik ben ontzettend trots op mijzelf hoe ik dit toch allemaal in mijn eentje doe. Ik merk dat ik dit ook uitstaal en dat mensen daar fijn op reageren en dat ook zien!!

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:50

phormicola schreef:
[quote="_Tara_"
[quote="ariegorn"

Dat vind ik dan toch niet zo slim om zo op bokt te zetten := Dat jij dat doet is jouw verantwoordelijkheid, maar zo breng je misschien wel anderen op ideeën.[/quote]

Ik weet ook wanneer m'n eisprong is, want dan sta ik op en dan euh....druipt er wat langs m'n been. Dan zeg ik: Ieeeewwwwwww! Het is weer zo ver! :))[/quote]

Mag ik vragen wat er in godsnaam langs je been druipt als je je ei-sprong hebt??? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen...
Want ei-sprong en ongesteld worden is niet bepaald t zelfde..

Heb trouwens zelf ook cyclus van 26 dagen, zowel als ik de pil slik als wanneer ik m niet slik.
Vind het wel makkelijk je kan de klok erop gelijk zetten, en nu we weer poging tot zwanger worden willen doen is het helemaal fijn.
Toen ik aan de pil was werd ik altijd 5 dagen na laatste pil ongi..

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:52

ff ontopic.

Iloon en Marlies, wist niet dat jullie dit zo een probleem vonden.. het niet gesext hebben. Hoop dat jullie binnenkort van de angst af zijn en een leuke kerel tegen t lijf lopen

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:53

Bij een normale cyclus zit er ong 2 weken tussen eisprong en ongesteldheid volgens mij.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:54

Ik kan me helemaal voorstellen dat je trots op jezelf bent als je een jonge alleenstaande mama bent en dat allemaal ook nog eens weet te handelen! En idd, als je je goed/trots voelt en dit uitstraalt, trekt dat mensen aan.

Enne, terrasje pakken in amersfoort, dat zou ik ook echt weer eens moeten doen. We wonen er nu een jaar en ik had gezworen dat ik vaker een terrasje zou gaan pakken, maar heb nog geen 1x op het terras gezeten in Amersfoort sinds ik er woon...

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 11:56

Ik woon hier al heel lang. Kom eigenlijk uit hoevelaken maar ik ben echt nog nooit in amersfoort uit geweest. Ik moet het echt een keertje doen want amersfoort is juist heel leuk om een terasje te pakken

edit: ja ik voel me er echt trots door!!
Tanks

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 12:00

"Vroegah" toen ik nog in Den Dolder woonde ging ik soms 3x per week naar Amersfoort om de kroeg in te duiken/terrasje te pakken, dus het is super suf dat ik nu nooit meer ga, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:41

ilona21 schreef:
Ik woon hier al heel lang. Kom eigenlijk uit hoevelaken maar ik ben echt nog nooit in amersfoort uit geweest. Ik moet het echt een keertje doen want amersfoort is juist heel leuk om een terasje te pakken

Schaam je! Amersfoort heeft ook een heel lekker tapasrestaurant met vreselijk lekkere rosé en een groot terras :9 Héél prima stekje!

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:46

Ha ha.
Ik zal dat onthouden. Over 2 weken een date en misschien is dat dan wel leuk om in de toekomst een keertje te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:50

Ik geloof dat het Gaudi heet, zit aan zo'n kroegenplein.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:52

tanks.. Ik ga het even googlen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:52

geen verstand van haha

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:54

Aan de hof zittie ;)

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:11

oh wat een hoop mensen uit amersfoort.
Wat leuk

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:33

Bellatrix schreef:
Zijn er hier mensen die 'het' doen als ze ongesteld zijn?

Nee. Ik vind dat echt zo smerig. Ik voel er bovendien dan ook echt niets van. :')

Merken jullie serieus wanneer je eisprong is? Ik zou mn god niet weten wanneer dat zou moeten zijn. :=