ik mag nou namelijk nog niets

ben al blij met m'n tunneltjes!
enige wat ik nou nog wil is de eskimo...
dan ben ik voorlopig klaar denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desty schreef:door de lip, onderlip
van onder naar boven echt door de lip zal ik maar zeggen...
maar hoezo lastig dan?
Magnummm schreef:HTS je oren tikt wel lekker aan haha
Maar 28 is echt veel!
Desty: eskimo is erg mooi maar wel lastig met eten/drinken/zoenen/noem maar op
marlies85 schreef:Heb hem eruit gehaald omdat hij wat ik ook deed bleef pussen, pijn doen, begon uit te groeien en er zat een raar soort scheurtje bij wat maar niet wilde genezen.
Was het gewoon beu
Ik ga maar weer eens een leuke oorpiercing bedenken
Niekj_Jente schreef:Ik heb mijn tragus nu een week. Heb er echt totaal helemaal geen last van gehadalleen de eerste en tweede nacht deed het zeer met slapen.. Ik maak hem nu 2x per dag schoon met waterstofperoxide, hij is altijd al schoon geweest maar gewoon voor de safe
Ik ben idd ook benieuwd wanneeer die gewisseld mag worden, sommge zeggen 6 weken maar hoor ook vaker na 3 maanden pas ?
idinn schreef:Leuk je industrial!! Wel wennen om zo lager te zien, die van mij zit nog een stuk omhoog. Heb je nog voldoende speling bij je balletjes? Bij mij leek die na het zetten nog vrij ruim, maar toen begonnen ze vervelend te doen, beide kanten verdikkingen en paste het nog maar net aan. Succes ermee iig, hopelijk heb je meer geluk qua genezing
idinn schreef:Leuk je industrial!! Wel wennen om zo lager te zien, die van mij zit nog een stuk omhoog. Heb je nog voldoende speling bij je balletjes? Bij mij leek die na het zetten nog vrij ruim, maar toen begonnen ze vervelend te doen, beide kanten verdikkingen en paste het nog maar net aan. Succes ermee iig, hopelijk heb je meer geluk qua genezing
kYliieJ schreef:is dat een exrteem dik staatje die inudstrial? ziet er namelijk wel zo uit.
ik vind hem wel kei gaaf uizien maar voor mezelf wordt dat te druk heb al 2 tragussen
suus_ schreef:Nou bij mij vind je hem vast nog gekker zitten
Met zetten zat er een 5cm staafje in, en nu een 41mm en dat past precies!
Misschien dat ik er nog eentje achter laat zetten! Er is nog wel wat ruimte voor denk ik