[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:29

ja wacht maar, als ik 18 ben :D
ik mag nou namelijk nog niets ;)
ben al blij met m'n tunneltjes!
enige wat ik nou nog wil is de eskimo...
dan ben ik voorlopig klaar denk ik O:)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:30

HTS je oren tikt wel lekker aan haha :P
Maar 28 is echt veel! :oo

Desty: eskimo is erg mooi maar wel lastig met eten/drinken/zoenen/noem maar op

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:30

Ik ben niet zo thuis in al die benamingen. Waar zit de eskimo piercing?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:34

door de lip, onderlip
van onder naar boven echt door de lip zal ik maar zeggen...

maar hoezo lastig dan?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:36

Heb hem eruit gehaald omdat hij wat ik ook deed bleef pussen, pijn doen, begon uit te groeien en er zat een raar soort scheurtje bij wat maar niet wilde genezen.

Was het gewoon beu :)

Ik ga maar weer eens een leuke oorpiercing bedenken :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:37

desty schreef:
door de lip, onderlip
van onder naar boven echt door de lip zal ik maar zeggen...

maar hoezo lastig dan?

Dat lijkt me erg pijnlijk, maar wel erg gaaf.
Ik heb gezegd dat ik nog 1 piercing wil en er dan mee stop.
Ik zou er heel graag nog een labret willen. (Volgens het plaatje op pagina 1 :P )
Maar dan een ringetje i.p.v. een staafje. Ik ben alleen bang dat het dan te extreem gaat worden in mijn gezicht. Nu gaat het op zich nog wel.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:39

als je er een klein bolletje op laat zal het wel mee vallen denk ik ;)
zou ik hem dezelfde kant laten zetten als je neuspiercing, maar dat is aan jou :)

jammer van je piercing marlies 85! maar misschien wel beter...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:45

Magnummm schreef:
HTS je oren tikt wel lekker aan haha :P
Maar 28 is echt veel! :oo

Desty: eskimo is erg mooi maar wel lastig met eten/drinken/zoenen/noem maar op

Hmm... een keer met iemand met een eskimo gezoend, maar ik had er echt geen last van hoor :n zij ook niet voor zover ik weet. :Y) Volgens mij ook niet met eten ed, dat zei ze toen iig.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:46

Oke ik ken nl wel twee mensen met zo'n ding en die zeiden dat het niet eens van de makkelijkste piercings was. Maar dat kan uiteraard per persoon verschillen! :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:38

ok nja dat merk ik dan vanzelf wel :)
ik snap ook wel dat het wel lastig kan zijn, maar moet het dan toch zelf uitvinden om het te geloven O:)
hoezo eigenwijs :P

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:39

Ik wilde eerst ook een eskimo maar had het toch maar niet gedaan! Omdat k toch bang was dat het niet makkelijk zou zijn..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:42

haha, zou jammer zijn als dat idd zo is!
heb het er denk ik wel voor over :)

maargoed ALS je 'm er uit wil, zul je dan dat littekentje echt blijven zien in je lip?
aangezien je lip echt volgens mij het meest snel heelt?
dat heb ik me wel veel afgevraagd
onder je lip wel , dat weet ik , maar boven op je lip....?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:47

Ik denk dat je dat niet echt heel erg zult blijven zien hoor! :n

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:44

Ben zelf niet echt enorm fan van de eskimo...
Maar lijkt mij dat je dan niet veel litteken weefsel gaat zien als je hem verwijder..

Vanmiddag ga ik ook weer even een bezoekje brengen aan Bob O:) Ein-de-lijk!
De laatste keren dat ik wilde gaan kwam er elke keer wel iets tussen.. Nu vanmiddag zetten ze dus eindelijk mijn industrial! Jippie *\o/*

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:28

Halloo ik val hier even het topic binnen! Ik heb ongeveer 3 weken geleden een traguspiercing laten zetten. Werd erg netjes gedaan, totaal geen last van gehad. Het is niet gaan zwellen oid, en alle horrorverhalen die ik had gelezen zijn mij bespaard gebleven haha. Ik was mijn piercing 2x per dag met een beetje uni cura zeep. De eerste twee dagen kwam er een beetje troep uit, maar sindsdien is hij keurig schoon, kan hem ook bewegen etc zonder ergens last van te hebben. Helemaal super dus :D
Mijn vraag is nu: hoe lang wachten totdat ik er een nieuwe piercing in doe? Het staafje dat er nu in zit ik vrij lang en dat is best irritant met oordopjes :Y)

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:19

Ik heb mijn tragus nu een week. Heb er echt totaal helemaal geen last van gehad :) alleen de eerste en tweede nacht deed het zeer met slapen.. Ik maak hem nu 2x per dag schoon met waterstofperoxide, hij is altijd al schoon geweest maar gewoon voor de safe :P Ik ben idd ook benieuwd wanneeer die gewisseld mag worden, sommge zeggen 6 weken maar hoor ook vaker na 3 maanden pas ?

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:36

Je tragus piercing is in kraakbeen gezet, en het is na een paar maanden pas echt genezen. Hij kan zomaar ineens gaan etteren en dan wil je er wel een groot staafje in hebben zitten ;) Lekker laten zitten en afwachten.. Heb de mijne nu een maandje of 3, en wacht zeker nog even met vervangen ;)

Heb vanmiddag mijn industrial laten zetten! Ben er helemaal blij mee..! :D
De pijn van het zetten is mij ook meegevallen, nu hopen dat het netjes geneest!

Dit is hem dan :o
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:43

marlies85 schreef:
Heb hem eruit gehaald omdat hij wat ik ook deed bleef pussen, pijn doen, begon uit te groeien en er zat een raar soort scheurtje bij wat maar niet wilde genezen.

Was het gewoon beu :)

Ik ga maar weer eens een leuke oorpiercing bedenken :D

net als bij mij, slim gehandeld, ik heb t 3 jaar volgehouden totdat ik t opgaf..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:45

Mooi! Ik heb een industrial ook nog op mijn 'wil-ik-hebbuh' lijstje staan.Misschien dat dat mijn volgende wel wordt :)

@ DQ : ik heb het 7 maanden volgehouden.En heb nu sinds hele lange tijd tenminste een keer geen zere tiet :+

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:49

is dat een exrteem dik staatje die inudstrial? ziet er namelijk wel zo uit.
ik vind hem wel kei gaaf uizien maar voor mezelf wordt dat te druk heb al 2 tragussen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:52

Leuk je industrial!! Wel wennen om zo lager te zien, die van mij zit nog een stuk omhoog. Heb je nog voldoende speling bij je balletjes? Bij mij leek die na het zetten nog vrij ruim, maar toen begonnen ze vervelend te doen, beide kanten verdikkingen en paste het nog maar net aan. Succes ermee iig, hopelijk heb je meer geluk qua genezing :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:54

Heel gaaf Lindava1989. Toch lijkt me dat ook wel wat om te laten zetten :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:27

Niekj_Jente schreef:
Ik heb mijn tragus nu een week. Heb er echt totaal helemaal geen last van gehad :) alleen de eerste en tweede nacht deed het zeer met slapen.. Ik maak hem nu 2x per dag schoon met waterstofperoxide, hij is altijd al schoon geweest maar gewoon voor de safe :P Ik ben idd ook benieuwd wanneeer die gewisseld mag worden, sommge zeggen 6 weken maar hoor ook vaker na 3 maanden pas ?

zou zo lang mogelijk wachten.. ik heb hem eruit gehaald omdat er een enorme rode bol achter zat. := had hem in iets van april laten piercen, het bolletje begon in mei ofzo en in juli heb ik hem eruit gehaald. leek toen ook net alsof er nog een rode piercing in mn oor zat. := heb er nu nog wel een littekentje van en het doet pijn als je erop drukt. maar k wil hem wel graag weer laten doen, en hoop dat ie dan niet weer eng gaat doen. want ik vond hem echt leuk. :+:

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:56

idinn schreef:
Leuk je industrial!! Wel wennen om zo lager te zien, die van mij zit nog een stuk omhoog. Heb je nog voldoende speling bij je balletjes? Bij mij leek die na het zetten nog vrij ruim, maar toen begonnen ze vervelend te doen, beide kanten verdikkingen en paste het nog maar net aan. Succes ermee iig, hopelijk heb je meer geluk qua genezing :D

Nou bij mij vind je hem vast nog gekker zitten :P
Met zetten zat er een 5cm staafje in, en nu een 41mm en dat past precies!
Misschien dat ik er nog eentje achter laat zetten! Er is nog wel wat ruimte voor denk ik :):)

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 23:29

idinn schreef:

Ze heeft hem voor het zetten uitgemeten en paste goed, speling over aan beide kanten, het lijkt nu minder omdat mijn oor toch iets is gaan zwellen.. Over 2 weken mag ik terug voor een korter staafje, ben benieuwd! Heeft het lang geduurd voordat hij helemaal genezen was? Blijft kraakbeen hé..

kYliieJ schreef:
is dat een exrteem dik staatje die inudstrial? ziet er namelijk wel zo uit.
ik vind hem wel kei gaaf uizien maar voor mezelf wordt dat te druk heb al 2 tragussen

Dit staafje is wel langer voor het zetten, maar of hij ook dikker is, dat geloof ik niet hoor. Standaard industrial maat ;)
Ik heb mn tragus aan de andere kant zitten ;) 2 vind ik trouwens ook erg mooi! :o

suus_ schreef:
Nou bij mij vind je hem vast nog gekker zitten :P
Met zetten zat er een 5cm staafje in, en nu een 41mm en dat past precies!
Misschien dat ik er nog eentje achter laat zetten! Er is nog wel wat ruimte voor denk ik :):)

Oehhh,, heb je foto?? :D