Bang voor mijn bevalling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xxnienke94

Re: Bang voor mijn bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 14:22

ik heb je toegevoegd ;)

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:19

marius schreef:
Heeft er ook iemand ervaring met een knakkend bekken?
Eerst had ik het alleen als ik me 's nachts omdraaide, dit had ik bij mn dochter ook maar voel hem opt moment bij elke stap knakken..

Herken baar voor mij, vooral met traplopen. Bij mij was het voornamelijk mijn schaambeen die knakte en idd bij het omdraaien in bed.

Dax is ook een grappige naam maar onze zoon heet toch echt Dex :P

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:39

Nou we het toch eventjes over de 'klachtjes' hebben .. ;)
Ik heb sinds begin deze week pijn onder mn rechterborst als de kleine beweegt. Dacht eerst dat ht mn ribben waren, maar het zit volgens mij toch iets dieper en zijn het iig niet mn ribben.
Herkenbaar voor iemand?

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:11

Ook dat is herkenbaar voor mij, had een spiertje tussen mijn ribben gescheurd. Was erg scherpe pijn, nog niet helemaal weg trouwens!

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:49

semenamy schreef:
Ook dat is herkenbaar voor mij, had een spiertje tussen mijn ribben gescheurd. Was erg scherpe pijn, nog niet helemaal weg trouwens!

Ai..
Ik ben niet kleinzerig, maar dit is echt heel erg pijnlijk. Edit: Als ik erop druk schieten de tranen in mn ogen....
Is dr iets aan te doen, of helemaal niet?

Daarbij heb ik nu volgens mij ook nog eens een flínke schimmelinfectie, dus voel me helemaal happy (not) :=

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 17:55

Nee zover de gynaecoloog mij kon vertellen niet helaas. Ik had er vooral ook snachts last van in bed. Tis echt heel pijnlijk, duurde bij mij wel een paar weken voor het minder werd en het is nog niet helemaal weg en ben al bijna 4 weken geleden bevallen! Dus succes ermee! Mocht wel paracetamol tegen de pijn nemen trouwens!Maar ja doe ik ook niet snel dan....

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:49

ff een schopje, ik zoek leuke kleding voor de kerst..!
Kan niets vinden, (nog niet), zou de kerstcollectie oid nog moeten komen?

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 19:03

Hmm, ik heb geen flauw idee eigenlijk! Ik heb gewoon mijn kleertje voor de beebs, niks speciaals. Wel een errug leuk paarse pakje!!! Paars, lila rompertje (gestreept) met lange moutjes en rushes aan het einde. En dan daaroverheen een paars jurkje :j Zó schattig :o

(jaja, ik ben paars-fan en anti-roze :=)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:18

haha dat had ik ook ja, heb voor mn dochter haar verjaardag een blauw jurkje gehaald..
Maar ik ben meer opzoek naar kleding voor mijzelf, voor de kleine redt het zich wel..

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 19:29

Euhm... tsja, ik heb meestal een jurkje aan met een panty eronder (jaja, heb 1x per jaar een jurkje aan en das met kerst :j)

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:12

Heb ook nog niets gekocht, ben ook nog niet alle kilo´s kwijt. Vind het een beetje jammer om nu al te gaan shoppen, weet nog niet wat ik met de feestdagen aan doe. Ligt eraan hoeveel kilo ik dan kwijt ben haha!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:39

Vorig jaar was er leuke positie(feest) kleding op wehkamp..
Maar voor dit jaar zie ik nog niet echt iets kerstachtigs..

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 09:32

Voor mezelf haal ik nooit iets bijzonders voor de kerst :o Hoewel ik heb besloten dat als ik straks weer een beetje in vorm ben, ik wel een nieuwe garderobe verdiend heb :+ Maar ja, dat is een dan een week of 2 a 3 voor kerst dat ik bevallen ben, dus ik denk niet dat ik met kerst al terug in model ben :+

Voor ukkie heb ik wel een ontzettend leuk jurkje voor de kerst! Of eigenlijk heb ik er wel 3 :o Maar goed, 1tje is mooi blauw met zo'n laagjes rok en er boven mooie kraaltjes er op! Met een wit hesje, prachtig :+: van Feetje!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 11:11

Nouja, het is ook meer omdat mijn schoonvader 2e kerstdag ook jarig is, dus we dubbelop moeten haha.
Vorig jaar een glittertuniek gehaald, maar die gaat me dit jaar echt te kort zijn..

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:48

Lang leve de gebreide jurken! Daar kan je een hoop in verhullen. Ik ben ook nog niet alle kilootjes kwijt (nog 5 te gaan) maar ik had nog een paar gebreide jurken van vorige winter liggen. Komen weer van pas. Mooi glimmend shirtje eronder of een glimmend sjaaltje. Geen kniehoge laarzen eronder maar een paar korte sjieke laarsjes et voilá...zo ga ik de kerst door.