Ja oke als je maar goed naar je lichaam luistert. Ik zou volgens de planning allang klaar moeten zijn met s2r maar ik ben ziek geweest en last van scheen gehad en van knie. Doe het gewoon lekker rustig aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KDS schreef:ik heb vandaag heel dapper door de regen hard gelopen. Ik wilde eerst les drie gaan doen, maar voelde al spierpijn (van het paardrijden... haha... ik sta meer naast het paard dan dat ik rij gek genoeg maar als ik dan rij voel ikd at ook meteen in mijn buikspieren)... dus ik besloot voor de tweede maal les twee te lopen.
Nou zelfs die haalde ik niet
Steken in mijn zij en alles... zal wel een uitwerking zijn van de spierpijn waardoor ik toch echt niet iets minder lekker (verkrampter?) liep... ik ben aan het eind een minuutje eerder gestopt met rennen omdat ik voelde dat als ik door bleef rennen ik alle enkels en knieen niet correct gebruikte. Ergens ben ik trots dat ik dat heb gedaan (ik ken mezelf en push graag verder) maar het voelt naar om nu dan weer die tweede les niet uit te kunnen lopen terwijl het net zo lekker ging...