Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Kleurstof? Welke kleurstof? Of bedoel je de hulpstof? Als je de hulpstof bedoelt dan kan dat komen door de benzylalcohol die in Centrafarm zit. En die kreeg ik niet geprikt, ik kreeg Nycomed. Acne kan ook komen door een kobaltallergie. Verder word er in NL alleen Hydroxocobalamide geprikt en daar kan ik niet tegen (ik mocht ook niet aan de pillen beginnen, kan ik dan ook niet tegen zei de internist) Er word voor mij Cyanocobalamine besteld. Maar heb er niets meer over gehoort.. ik moet er maar eens over gaan mailen.
en ik heb foto's van hart en longen laten maken. Die uitslag moet nog komen. PartoutZ schreef:En vertelde dat alcohol de vitamine B12 afbreekt..
Nu zit ik aan pillen met deze vitamine..
Rebel_Jits schreef:Als kobalt in alle B12-producten zit, ben ik ook mooi de klos. Heb een nikkel- en kobaltallergie![]()
Tot nu toe heb ik enkel meer puistjes..
Rebel_Jits schreef:Als kobalt in alle B12-producten zit, ben ik ook mooi de klos. Heb een nikkel- en kobaltallergie
Lindava1989 schreef:Ik krijg daar wel last van als ik erg moe ben of wanneer ik te laat eet en dus te laat mijn medicatie binnenkrijg, word er dan helemaal dizzy van..
Maar of dat het ook echt van de B12 komt, dat durf ik je niet te zeggen..
Ben je ook op een B12 tekort getest?
Dat kan je makkelijk aanvragen, en niet ieder lichaam reageert hetzelfde, en het zal goed kunnen dat jou lichaam er zo op reageert.
Maar mocht je echt een tekort hebben zal je toch over moeten gaan op vit B12 tabletten of injecties. De algemene vitamine pillen bevatten vaak niet genoeg B12

Lusitana schreef:Ik neem magnesium oraal, dus geen ervaring met injecties, sorry.PartoutZ schreef:En vertelde dat alcohol de vitamine B12 afbreekt..
Nu zit ik aan pillen met deze vitamine..
Wil je zeggen dat je redelijk veel alcohol gebruikt?
Alcohol, kán, net als elke verslaving, voor trillen zorgen en dan met name als je het niet neemt.
Verder zijn er bv verschillenden soorten medicijnen die trillen kunnen veroorzaken.
Algemene info over trillende handen vind je hier

Lusitana schreef:Ik heb het even nagekeken hoe het zit. We hebben het over microscopisch niveau. Dat heb je ook van nature in je lichaam toch? Hoe erg is je allergie is de vraag.
Anders ben je echt wel in de aap gelogeerd, idd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cobalamine
Ik wil iig nog een keer een bloedonderzoek aan vragen. Mischien kun je daar ook wel in zien of je alergisch op kobalt reageert