Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:03

Lonneke, ik hoorde van een collega dat het zelfs gevaarlijk kan zijn doordat het weeën opwekt, als je dit dus gebruikt als je nog lang niet moet bevallen kan het nare gevolgen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:59

Het wekt feitelijk gezien geen weeën op.
Het wekt buikkramp op, omdat het een giftige plant is.

En die buikkramp kan er bij zeer hoogzwangere vrouwen toe leiden dat ze er weeën van kúnnen krijgen.
Dus het werkt ook lang niet altijd bij zwangere vrouwen. Maar soms inderdaad wel. :)

Een heel zwaar ontbijt op een nuchtere maag kan hetzelfde veroorzaken.

Noeps

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:41

Ik heb ergens gelezen dat wonderolie pas werkt wanneer de bevalling in feite al is begonnen. Door de darmkrampen stimuleert het de weeën nog wat meer o.i.d. Ik weet er het fijne niet van, maar zoiets was het.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:02

Elan schreef:
Lonneke, ik hoorde van een collega dat het zelfs gevaarlijk kan zijn doordat het weeën opwekt, als je dit dus gebruikt als je nog lang niet moet bevallen kan het nare gevolgen hebben.

Klopt, want het wekt ook krampen op bij je kind zegt men. Gynaecologen raden het over het algemeen ten sterkste af.

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:47

dit ga ik volgen :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:57

jaaaa! Wimpers zijn langer en krullen!! Vorige week 2x gesmeerd, deze week3x! Normaal hangen mn wimpers wat neerwaarts, nu krullen ze omhoog. Kan niet echt zien of er meer worden, heb het idee dat ik in de binnenhoekjes nieuwe heb, maar weet niet zeker. Hoofdhuid moet ik later ff bestuderen als mn haar droog is. Nieuwe haartjes duurt langer denk ik, aldaar een haar een groeifase heeft van een paar weken volgens mij.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 09:25

Ik vind het resultaat nog minimaal.. gebruik het nu al 3 weken ofzo.. alleen niet heel erg regelmatig.. ga deze week elke dag proberen te smeren.. merk wel dat ze sterker zijn en meer krullen.. maar nog niet meer haartjes of langer!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:33

je begon toch tegelijk met mij? We zitten nu in de 2e week.
Nieuwe haartjes is het denk ik te vroeg voor (hebben groeicyclus van x aantal weken) maar mn wimpers krullen op en zijn volgens mij iets langer... Ik zet nog ff door.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:34

Nja we begonnen tegelijk met hoofdhaar :) Wimpers deed ik al langer. Maar ik deed het niet regelmatig.. wat ik nu wel ga doen := dus ik zet ook door :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 12:44

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:17

t valt mij wel op dat als ik echt meerdere dagen achter elkaar gebruik je echt duidelijk verschil merkt
dan kan ik seriues om de dag epileren
als er 3 dagen tussen zitten lijkt dat echt minder

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 16:57

Ik heb het nu 2 dagen achterelkaar gebruikt. Ben benieuwd! Ga proberen het elke avond te doen. :)

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:27

zucht.. kan ze nergens vinden :') DA in Nijmegen,+ etos. DA in Beuningen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:38

Hallo dames, ook ik ben door dit topic aan de wonderolie gegaan en zeer zeker met resultaat, ik had nooit echt wimpers om over naar huis te schrijven maar nu zijn ze beduidend langer.
Ze zijn zelf zo 'anders' dat ik er nu moeite mee heb mascara op te brengen, moet er echt aan wennen.
Ik heb nog een bij-tipje, met een wattenstaafje werkte niet voor mij, dus ik breng het met een penseel op, ik gebruik gewoon een fijn schilderpenseel en dat werkt voor mij het prettigste.
Ik doe het ook niet voor het slapen gaan, als ik dat doe word ik met dikke ogen wakker, dus ik breng het 's morgens op als ik wat langer de tijd heb voor het douchen en dan heeft het blijkbaar ook genoeg tijd om in te trekken.
Bedankt voor de goede tip Focussed! :*

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:08

heb het een tijdje gebruikt. een maandje ongeveer. maar merkte geen verschil hoor. vraag me af of het echt werkt.. of dat het niet gewoon hetzelfde effect heeft als vaseline. is er wel eens onderzoek naar gedaan?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:25

Dit is voor mij nu dag 4, en bij mij lijkt het wel of ik minder mascara op hoef te doen. Ik weet alleen niet of dat komt door dit goedje of omdat ik nieuwe mascara heb of omdat ik graag t gewenste resultaat wil zien! :P
Heb ook lichte wenkbrauwen dus daar smeer ik het ook :)

Slieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:12

Ik meld me ook maar eens!
Sinds drie weken gebruik ik de wonderolie nu op mijn wimpers en het resultaat is echt zichtbaar en merkbaar!! Zelfs mijn vriend ziet het verschil.
Ook heb ik een kaal plekje in mijn wenkbrauwen, dat ik nu regelmatig behandel en zelfs daar beginnen haartjes te groeien.
Super bedankt voor de tip, ik ben er hartstikke blij mee!!!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:14

Ik doe het met een potlood. :P Klinkt heel gek maar je kan zo makkelijker tussen je haartjes komen dan met een wattenstaafje! ;)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:16

Ik weet niet of wonderolie zorgt voor haargroei an sich, of dat de olie verzorgend werkt en daardoor de haren langer worden en minder snel uitvallen... Maar ik heb ook het idee dat mijn wimpers iets langer zijn en meer krullen. Met name in mijn ooghoeken valt het op, als ik mascara op heb, haken de haartjes boven en onder in elkaar.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 00:49

Ook ik ben door dit topic aan de WO gegaan, maar helaas pindakaas heb ik nog steeds niet de mooie lange wimpers die ik zo graag zou willen hebben :n .
Ik smeer het er nu sinds bijna 4 weken trouw iedere avond met een wattestaafje op.
Ik vind het wel een heel gedoe om de rest er de volgende ochtend onder de douche af te krijgen; m´n mascara houdt anders niet echt en ik heb in het begin vaak een hele vetfilm op m´n lenzen gehad :+ .
Ik heb trouwens een flesje van 100 ml voor 1,60 € bij de apotheek gehaald :) . (Ze verkopen het hier alleen maar bij de apotheek, niet bij een drogist.)
Maar goed, er zit nog zeker 75 ml in mijn flesje, dus ik smeer nog maar even braaf verder.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:21

Ik ben ook al tijdje bezig en tot nu toe geen verschil. Ik ga nu vaker smeren en nog een paar weken door en dan zal ik er een artikel over op mijn blog zetten.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:32

Door dit topic heb ik ook een flesje gekocht, ben nu 3 dagen aan het smeren. Ik probeer het iedere avond te doen. Heb al een ''voor'' foto gemaakt.
Zal proberen jullie hier op de hoogte te houden ben zelf ook benieuwd naar het resultaat.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 14:15

Sinds ik het iedere avond smeer heb ik echt huge groei :oo
Ik heb een paar haren die langer zijn geworden dan een cm! Terwijl mijn haren eerst rond de 4-6 mm waren. Deze is zeker 11 a 12 mm! :wow:

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:19

Smeer ik dan te weinig? Ik kan het met een nat washandje zo afvegen := Terwijl ik naar mijn idee best wat opsmeer. Misschien verlies ik 's nachts wel een hoop aan mijn kussen oid.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 14:22

Hmm, ik smeer in principe niet eens zo veel, anders krijg ik 's ochtends van die prutogen (alsof Klaas Vaak is langs geweest zeg maar :') ). Ik smeer het tegenwoordig wel beter tussen de wimpers, dus niet meer alleen langs de bovenkant (zoals je met eye-liner doet) maar probeer echt alle haaraanzetten de raken.