sterkte de komende tijd. pw En? Heeft dink nog wat kunnen scoren?
Het kan goed zijn met de heg dat de gemeente een controle gehouden heeft en zag dat jullie heg te ver over de stoep hing, hoeft geen vervelende buur gewest te zijn. Hier houden ze om de zoveel tijd ook een controle. Heb te horen gekregen dat ik mijn den in toom moet houden, omdat ie anders over de stoep gaat groeien. Naja, het is de natuur om zoiets te doen. Groeien waar ruimte is
angela Mooie foto's, wat charlot zei: je zit wat gespannen. Als ik er weer opklim doe ik het zelfde.
Ben je al wat bruiner geworden? Of is het rood geworden? Hier gaat ie nog steeds niet lekker, heb bericht gehad van (letsel) advocaat. Word er niet vrolijker van. Zit vaak voor me uit te staren, heb nergens zin in, eet inmiddels wel meer, door de warmte komt er niks van slapen en mijn brace pas ik haast niet omdat mijn arm/hand vol vocht zit, ding zweet giga wat weer eczeem tot gevolg heeft. (had mijn huisje maar een grote kelder *zucht* ) Ga straks maar weer met mijn voeten in mijn zwembad(je) zitten. Koel ik wat af.

En jeuken! Een mensen lichaam is maar een vreemd ding.
Getsie lees nu dat je helemaal onder de eczeem zit, is normaal al geen pretje, laat staan met deze temperaturen. Het lichaam is idd maar complex. Gek he hoe spanning zich lichamelijk kan uiten? 
Gelukkig was er wel een aardige badjuf die even een pleister heeft gehaald. Het lopen doet echt pijn, want het zit precies op een rotplek. Er is een heel stuk vel af. Ik hoop niet dat het gaat ontsteken. Eigenlijk wil ik morgen hardlopen, maar als het zo is als vandaag moet ik maar gaan fietsen in de sportschool. Ik zie het wel.