Ik ben ontzettend bang geworden, geen idee waarom maar ik klap dicht als ik op een paard zit. En daarnaast was mijn paard dragend en is net bevallen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik ben ontzettend bang geworden, geen idee waarom maar ik klap dicht als ik op een paard zit. En daarnaast was mijn paard dragend en is net bevallen. Marije__ schreef:Edit:
O: brinta met meusli
L: 2 bruine bolletjes met minder vet komijnenkaas
6 cherry tomaatjes
t: crackertjes droog
volkoren broodje met slaatje
4 snack komkommertjes(van de AH, voor 1.50 >> ik vind ze niet zo lekker! ze smaken te 'gekweekt'. )
blikje energy drink
*fitnessen*
A: nog geen idee!
heb net wel 40 minuten cardio gedaan! ga dat nou 2x per week proberen, afwisselend met kracht fitness
.
:
Anna-Jelly schreef:Ja hoor, maar ik doe heel erg mijn best om het tegen te gaan. Er ligt hier nu een zak Merci chocolaatjes op tafel, gekregen van een client, ik heb (nog) niks gehad maar het is moeilijk.

) trots op mezelf want het zakje Merci ligt nog hetzelfde op de tafel als gisteravond, er missen maar 2 uit en die heeft mijn zoontje opgegeten. 
om me op de vrolijken hebben ze mijn vetpercentage en cm gemeten en daar werd ik wel heel blij van
4,5 cm van mijn buik af in 3 weken!!!!en de 3,4 kilo die ik kwijt ben zijn van mijn vetpercentage af en mijn spiermassa is toegenomen wat heel goed is!

Anna-Jelly schreef:Nou met verjaardagen laat ik nooit een gebakje staan, maar de chippies e.d. wel.
Gebak en koek geef ik niet zoveel om. Maar hartige dingen zoals chips en toastjes is moeilijk voor me.