NOu inderdaad zeg

! Denk dat ze wel blij is met die SA

.
Citaat:
Nou buiten de discussie of het levensvatbaar is of niet, sta ik nog steeds bij het begin van het verhaal...
Mijn god ruim 16 weken in verwachting... dat is maandenlang in mijn beleving hoor....
Jij zegt dat het niet klopt dat er maandenlang niets aan gedaan is, maar dat heb ik dan zeker gemist
Op de huis-tuin-keuken test na dan....
Ze wist niet dat ze zwanger was, er zijn zoveel mensen die niet weten dat ze zwanger zijn, inderdaad een paar maanden geleden nog dat verhaal van dat meisje die na haar springparcours beviel van een baby. Het was simpelweg niet zo dat ze 8 weken geleden al wist dat ze zwanger was. En ja, sommige symptomen wezen op een zwangerschap, maar die symptomen hangen ook heel sterk samen met depressies. Misselijk is niet standaard bij een zwangerschap, als je al een onregelmatige menstruatie hebt, dan valt het je sowieso niet snel op dat het uitblijft. Die gevoelige borsten heb ik ook wel eens last van, ben ik dan ook meteen zwanger?
Even tussendoor, in mijn geval zit het er ook best in dat ik er pas na een paar maanden achter zou komen, ik slik mijn pil namelijk meestal een paar maanden door voordat ik een stopweek doe. Heb ik dan ook mijn recht op abortus verspeeld? Ik mag toch hopen van niet. Bovendien is het niet aan jou om daarover iets te zeggen, aan niemand hier.
Dat je het er niet mee eens bent, prima, maar je zult je toch echt neer moeten leggen bij de keuze van de TS, zij gaat echt niet van gedachten veranderen door wat een paar bokkers zeggen.