Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
set_elkol schreef:jammer! Dat lijkt me wel klote helemaal als je het zo graag wilt. Misschien moet je maar verdoofd gaan of aan de drugs
voor je het weet is tie er dan ineens. Maar of dat nou zo briljant is
Ayasha schreef:set_elkol schreef:jammer! Dat lijkt me wel klote helemaal als je het zo graag wilt. Misschien moet je maar verdoofd gaan of aan de drugs
voor je het weet is tie er dan ineens. Maar of dat nou zo briljant is
Word je 's morgens wakker staat je hele oor vol
We weten allemaal wat er van drie sterretjes kwam
RavenIris schreef:Oh jee, mijn euforie vanwege mijn nieuwe forward helix was van korte duur...![]()
Ik werd vanochtend wakker met een beetje een pijnlijk oor, maar dat vond ik best normaal. Het zag een beetje rood, maar wat wil je met een piercing van nog geen 3 dagen oud... Heb alles dus mooi verzorgd en ben naar mijn stage vertrokken.
Ondertussen begon het steeds meer pijn te doen en wat roder te worden.
Ik heb alles echter pas daarnet van naderbij kunnen bekijken en help zeg.. Het bolletje aan de voorkant zit zowat half in mijn huid gedrukt... Dus ik dacht dat mijn staafje gewoon zo fel verschoven was en wat vastgekoekt door het wondvocht en wou alles oplossen door het staafje wat te verschuiven (uiteraard voorzichtig na eerst alles los te weken). Maar helaas! Ten eerste kan ik al enorm moeilijk aan het achterste bolletje, en ten tweede verschuift dat ook gewoon helemaal niet! Volgens mij is mijn oor gewoon zo gezwollen dat het staafje te kort is... Héél leuk natuurlijk om 5 na 8 's avonds en geen enkele piercer in de buurt..
Ik ben alles nu gewoon koel aan het houden met een koud compres in de hoop dat de zwelling mindert. Iemand nog tips?