En wat dacht je van in je wang porren/knijpen om te kijken of je dat nog wel voelt? Hoe erg zijn wij hey.... @Deeday: Rij je nog op de vrachtwagen? Ik durf geen lange stukken meer te rijden in mn eentje en al helemaaaal niet over de snelweg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En wat dacht je van in je wang porren/knijpen om te kijken of je dat nog wel voelt? Hoe erg zijn wij hey.... 
Ik herken ook echt alles wat ik hier lees..
Inderdaad rare bekken trekken en kijken of alles het nog wel doet
Tis echt mogool eigenlijk.. Maar tóch moet je het ff bekijken enzo, voor je weer gerust bent
maar als je het zo later verteld denk je ook echt bij jezelf van sjonge jonge zeg..
Wat kan ik me druk maken om rare dingen
In t begin dacht ik dat ik dood zou gaan, en dacht ik dat ik de volgende ochtend niet meer wakker zou worden.. Waardoor ik dus alleen maar NOG meer stress kreeg, en ik vertelde t ook aan niemand, dat ik me zo voelde.. totdat ik echt schokkend in mn bed lag, en ik naar t ziekenhuis wou, kreeg k te horen dat het hyperventilatie is. Tijdje ceaser therapie gedaan (ademhalingsoefeningen) maar daar werd k alleen maar duizelig van. Nu heb ik het gewoon geaccepteerd, het sluimerd altijd, en er hoeft maar weinig te gebeuren of het word acuut, soms weet k niet eens waardoor, maar achteraf kan k me meestal wel bedenken waar t door kwam.. T is heel vervelend, en ik voelde me in t begin nogal onbegrepen omdat andere mij maar een aansteller vonden (vooral op werk veel onbegrip, zelfs baan kwijt geraakt.. ) Maar idd, HV geeft zulke pijnlijke/vreselijke symptomen dat je denkt dat je laatste uur is aangebroken.. mn moeder zat op mijn leeftijd om de dag op de eerste hulp door HV, ze kon het maar niet geloven dat het HV was, maar echt iets ernstigs. Ik hoop maar dat het bij mij ook over gaat met de tijd, net zoals bij mijn moeder.
Inderdaad de gedachten dat je dood gaat maakt het alleen maar erger..je moet echt proberen jezelf te overtuigen dat het een hyperventilatie is en het allemaal wel goed komt.. hoe moeilijk het ook is..
Dit is echt iets wat je moet leren denk ik.. Mij lukt dit helaas ook nog erg slecht soms.. 
dan gaat het zeker weten goed..