Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Lys schreef:Dat heb je niet goed gelezen, je moet het zowel in de ochtend en in de avond gebruiken.Ik las hier ook meerdere keren dat jet na 3 dagen het al werking had en de meeste het alleen 's avonds gebruikte?
x_Lys schreef:Welk nummer heb je gekocht? 1, 2, 3 of 4? En hoe is je huid qua vettigheid normaal? En HOE gebruik je Clinique? Ik moet je eerlijk bekennen dat je het bij mij de eerste maand ook heel goed zag, geen nieuwe puisten. De laatste paar weken heb ik er wel weer meer, maar dat kan ook komen omdat ik de pil deze maand heb doorgeslikt...Nu gebruik ik het ongeveer 5 dagen en je moet me hoofd zien![]()
![]()
. Ik zit helemaaal onder de puisten!!! Nog erger dan het was, zit onder de rode vlekken en vellen. Ik weet nu niet zo goed wat ik ermee moet. Iig ga ik de deur uit met een zak over me hoofd het is echt schamtelijk..
Focussed schreef:Waarvan wordt je gezicht het droogt? Meteen na de zeep of pas na stap 2? (stap 2 staat er om bekend enorm agressief te zijn bij type 3 of 4)
Majo schreef:Mijn gezicht wordt eigenlijk al droog na stap 1. Daarna doe ik stap 2 erop, en wordt mijn gezicht helemaal koud (lijkt). Daarna stap 3, en is alles weer fris, en voelt mijn gezicht weer kiplekker.
Als ik stap 3 zou overslaan, zou ik denk ik een schuurpapierhoofd krijgen.
Klinkt dit zoals het hoort?
Barvrouwke schreef:@Abeltje; de lotion/gel van 4 is hetzelfde als de 3, dacht ik.
Ikzelf gebruik een milde zeep (type2) en de rest 3. Denk ook niet dat ik een sterkere zeep nodig heb eigenlijk.
abeltje_xx schreef:Focussed schreef:Waarvan wordt je gezicht het droogt? Meteen na de zeep of pas na stap 2? (stap 2 staat er om bekend enorm agressief te zijn bij type 3 of 4)
na de zeep...weet ik niet, misschien een beetje maar daar heb ik eigenlijk niet zo op gelet. na stap 2 voelt alles al trekkerig aan. als ik dan stap 3 en een beetje antiblemish creme/solution erop doe dan krijg ik heel even verlichting. dan voelt alles juist wat vettig.( heel kort, duurt niet lang) maar als dat weer is ingetrokken dan voelt het trekkerig. niet heel erg en als ik niet op let valt het me niet op, maar net genoeg om me toch dwars te zitten.