Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 19:48

lifaya: Dat is idd vreemd net alsof er dan wat is ofzo. Haha ik zie jou al lopen met een kat aan een lijntje :P.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:39

Hier vloog gistermiddag een zeemeeuw over, en boven mijn huisje krast het dier luid. Haren stonden overeind, kreeg het kou. Mijn gevoel van angst, die ik al had, werd sterker. Ben niet blij. Het stormde flink vannacht, maar er was niks gebeurt.
@lifaya, jammer dat je die kat geen goed huis kan geven. Dat van die kraaien was wel vreemd. Mijn oma vertelde vroeger ook dat kraaien een boodschapper van de dood was. Bij onze stal leven al jaren hele koppols kraaien, gek worden we er van.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 15:39

Meestal moet de kraai in een boom zitten,iemand heeft daar wel eens van gedroomd, een kraai in een boom. Hij zei dat vind ik eng want dat betekend dat er iemand dood gaat.En nog geen week later overleed hun hondje.

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:18

Ja kraaien zijn een boodschapper van de dood, ten minste dat zeggen ze. Mensen die geboren zijn in het buurtje waar ik woon worden ook kraaien genoemd (waar ik er dan ook zelf 1 van ben) en ik woon tegenover een kerkhof. Is echt direct aan de andere kant van de weg. Gelukkig zie ik hier bijna nooit geen echte kraaien maar voel ik altijd maar die koude wind over mijn bed gaan uit de hoek van dat kerkhof. BRRRRRRRR.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:29

elmiran schreef:
lifaya: Dat is idd vreemd net alsof er dan wat is ofzo. Haha ik zie jou al lopen met een kat aan een lijntje :P.

Nou wonder boven wonder liep ze gewoon mee :') wel blazend en pisnijdig, en afentoe moest ik eff doorzetten, maar ze liep mee :P en de 2e dag deed ze zelfs haar behoefte aan het lijntje, netjes een gat graven en haar ding doen := was verbaast := . Die andere kat deed ik ook 1 x aan een lijntje, maar nooit meer, hij gaat op de grond liggen en verzet geen stap. Puk wacht ook altijd op me als ik thuis kom, of ze ligt in me kamer te pitten (en blijft daar) of ze zit in de woonkamer en springt vrolijk op me af of ze wacht op de overloop op me , gek beest, heeft niks beters te doen :=

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:03

Haha wel grappig doet me dan denken aan een hond :p. Moet voor mensen die t zagen ook wel een apart gezicht zijn geweest, een kat aan een lijntje die d'r behoefte doet :').

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:09

@Aikon: Gelukkig maar dat er niks gebeurd is.
@Madeliefjes: Lijkt me niet fijn om tegenover een kerkhof te wonen. Zou s'avonds niet meer naar buiten durven ;( .

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:11

Welnee zeg, heb er nog nooit eentje zien rondlopen en dan daarbij liggen er heel veel mensen die ik ken waaronder mijn opa en oma. Maar het eerste graf is denk ik nog geen 30 meter van mijn bed. Het enige is dat er uit die hoek altijd een koude wind waait over mijn bed en dat realiseer ik me eigenlijk de laatste tijd pas dat het daar vandaan komt terwijl ik dat altijd al gevoeld heb. Maar verder loop en fiets ik er s avonds gewoon langs hoor. Ze zeggen dat er vroeger wel eens een lichtje dwaaltje boven het kerkhof maar ook dat heb ik nog nooit gezien.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:45

Ik heb al eens met een groepje meiden naast een kerkhof geslapen in een tent. Ik wist waar we waren, zij niet. Toen 's morgens een der hoofd onder de tent uitstak gilde ze moord en brand. Ik lag blauw van het lachen. _O- Ze waren boos dat ik het niet gezegd had. Snap er niks van, ze hebben zelf ook ogen in hun kop.

Er is dus wel wat gebeurt. 3 dagen terug is er bij mijn zusje thuis ingebroken terwijl ze zelfs in huis waren. Op bed lagen ze al. Mijn zusje heeft hier een topic geopend met "Toen was er een inbreker" No_no is mijn zusje.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:37

Onze weide ligt vlak naast een kerhof en het is echt niet zo eng als mensen doen voorkomen.
Ik zit er zelfs zo dichtbij dat als mensen onder de grond gaan dat ik de preek van de pastoor oid ??? kan horen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:39

Het is alweer een tijdje geleden, maar als kind zag ik Aura's :j, Ik heb het voor het laatst geprobeer 3 jaar terug en toen lukte het ook.. Of kan iedereen dat zien :+

Adanka_Paula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:39

Ik zeg niet dat het een gave is ( ik wil ook niet opscheppen ofzo :P)
maar ik voel heel goed aan als iemand een probleem of iets dergelijks heeft waar die gene met niemand over kan praten.
Ik weet niet of het echt een gave is maar ik voel dat heel goed aan !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:40

shadowflower schreef:
Onze weide ligt vlak naast een kerhof en het is echt niet zo eng als mensen doen voorkomen.
Ik zit er zelfs zo dichtbij dat als mensen onder de grond gaan dat ik de preek van de pastoor oid ??? kan horen.

Wij wonen met een kerkhof achter onze tuin, die ook nog eens helemaal vol ligt met soldaten uit WOII....

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:48

Knap dat jullie dat durfen, ik zou helemaal gek worden als ik bij een kerkhof zou wonen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:53

Elma_ schreef:
Het is alweer een tijdje geleden, maar als kind zag ik Aura's :j, Ik heb het voor het laatst geprobeer 3 jaar terug en toen lukte het ook.. Of kan iedereen dat zien :+

Nee lijkt me niet dat iedereen dat kan zien.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:54

leuk topic dit :j

tante van me vriend kan dingen zeggen die later ook nog gebeuren.
(in principe, kan ze mijn hele leven al voorspellen)
maar je moet er NIET naartoe gaan leven, alleen in je achterhoofd hoofd moet houden.

de vader van me vriend en nichtje van me vriend kunnen dat ook.

erg interessant

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:56

Elma_ schreef:

mag ik vragen wat aura's zijn?

heeft dat met geesten te maken?

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:56

Aura's zijn toch van die "wazen" waaraan je kan zien hoe een mens zich voelt ofzo?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:58

ielsjj_ schreef:
Aura's zijn toch van die "wazen" waaraan je kan zien hoe een mens zich voelt ofzo?

ik weet het niet.
tante van me vriend, kan ook geesten zien en dat is in de familie van me vriend met veel meer mensen zo.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:02

Ketaki schreef:
Elma_ schreef:

mag ik vragen wat aura's zijn?

heeft dat met geesten te maken?

nee, een Aura is een waas van een bepaalde kleur die iemand om zich heen heeft.. iedereen heeft een eigen kleur 1e rand, de 2e rand kan veranderen wanneer je je opfokt/ boos maakt. verdrietig of juist heel blij..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:15

ielsjj_ schreef:

zou leuk zijn als iemand dat eens bij mij kan doen want ik weet niet hoe ik me voel :')

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:16

Ik heb de gave om mijzelf onzichtbaar te maken.
Niemand ziet mij staan :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:17

Naomi_unique schreef:

oeh leuk :') wil ik ook kunnen := (o wacht, lukt me al aardig *verstopt zich achter grassprietje :P *

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:18

lifaya schreef:
Naomi_unique schreef:

oeh leuk :') wil ik ook kunnen := (o wacht, lukt me al aardig *verstopt zich achter grassprietje :P *

_O-

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:24

lifaya schreef:
ielsjj_ schreef:

zou leuk zijn als iemand dat eens bij mij kan doen want ik weet niet hoe ik me voel :')

maak een foto ga ik proberen :D