. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
elmiran schreef:lifaya: Dat is idd vreemd net alsof er dan wat is ofzo. Haha ik zie jou al lopen met een kat aan een lijntje.
wel blazend en pisnijdig, en afentoe moest ik eff doorzetten, maar ze liep mee
en de 2e dag deed ze zelfs haar behoefte aan het lijntje, netjes een gat graven en haar ding doen
was verbaast
. Die andere kat deed ik ook 1 x aan een lijntje, maar nooit meer, hij gaat op de grond liggen en verzet geen stap. Puk wacht ook altijd op me als ik thuis kom, of ze ligt in me kamer te pitten (en blijft daar) of ze zit in de woonkamer en springt vrolijk op me af of ze wacht op de overloop op me , gek beest, heeft niks beters te doen
. 
Ze waren boos dat ik het niet gezegd had. Snap er niks van, ze hebben zelf ook ogen in hun kop.
, Ik heb het voor het laatst geprobeer 3 jaar terug en toen lukte het ook.. Of kan iedereen dat zien
shadowflower schreef:Onze weide ligt vlak naast een kerhof en het is echt niet zo eng als mensen doen voorkomen.
Ik zit er zelfs zo dichtbij dat als mensen onder de grond gaan dat ik de preek van de pastoor oid ??? kan horen.
Ketaki schreef:Elma_ schreef:Het is alweer een tijdje geleden, maar als kind zag ik Aura's, Ik heb het voor het laatst geprobeer 3 jaar terug en toen lukte het ook.. Of kan iedereen dat zien
mag ik vragen wat aura's zijn?
heeft dat met geesten te maken?