erg sierlijk!
Berdien: Mooie gedachte! Dat zal hoe dan ook een hele mooie en dierbare tatt worden.
die van Kitty ook natuurlijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polivy schreef:Idd, ik wil 'm ook op mijn pols maar dan wel dat ik er een armband of horloge over kan doen voor de zekerheid, mocht het gewenst zijn.
Marshaha schreef:Polivy schreef:Idd, ik wil 'm ook op mijn pols maar dan wel dat ik er een armband of horloge over kan doen voor de zekerheid, mocht het gewenst zijn.
je kan toch niet je hele leven als het ongewenst is een armband of horloge dragen?
van pluttersput hier op bokt heb ik ook een hondennppotje getattooeerd, haar hondje heeft hele speciale kussentjes in verschillende kleuren, dus heeft ze me er een foto van gemaakt, en die heb ik nagemaakt
Snoompje schreef:Hallo allemaal,
ik denk nu al een tijdje na over een tatoeage, en heb besloten dat ik een slingertje klimop op mijn rug wil.
Nu alleen het volgende: ik zoek een tatoeëerder die bij wijze van spreken kan schetsen op de huid (denk aan de klassiek plaatjes van planten in biologieboeken).
Heeft er iemand een idee voor een goede tatoeshop waar ze dit goed kunnen? Mag overal in het land zijn
Alvast bedankt!
Groetjes Snoompje.