Angela, wat leuk dat dat meisje langs komt, ben benieuwd! Hoe was het concert? Heb je er van kunnen genieten, alles goed verlopen? vertel.... Boekje moet ik inderdaad nog terug sturen
maar je had het ook via pb mogen vragen
PW, doe eerst dingen waar je al een goed gevoel bij krijgt, genieten komt later weer wel, je moet de lat niet te hoog leggen. Hoe vond jij het concert en ervan kunnen genieten? Angela nog gezien? Hoor graag hoe het was geweest, ben benieuwd.
Bimmetje, succes maandag.
Tozalin, fijn dat je dinsdag al terecht kunt, ik moest ook wat langer wachten helaas.
Welkom bommeke,
Goed dat je contact hebt gehad met de huisarts, heb je de AD nu gekregen? Je hebt ook al heel wat op je bordje gekregen en op den duur houdt het op, dan loopt de emmer over. Ben je nu wel aan het werk? Doe rustig aan en pas goed op jezelf, een ander doet het niet. Goed ook dat je stil staat bij de positieve dingen uit het leven! Doe dingen waar jij je goed bij voelt en neem je rust.
Nou wij zijn vandaag naar Zwolle geweest, was vermoeiend maar mooi om mee te maken. Had van te voren wel wat spanningen maar alles is goed verlopen. Kreeg toen ik daar was een sms van een collega dat onze afdeling buiten de reorganisatie valt maar ik moet wel volgende week bij de manager komen dus het blijft nog even spannend, ben wel benieuwd hoe het is verlopen maar gelukkig zit ik safe, zo ziet het er dan toch uit. De badkamer gaat ook goed, volgende week beginnen ze met tegelen
Wilde vanavond naar stal gaan maar ik ga maar even rustig aan doen, ben erg moe, morgen weer een dag. Ben wel emotioneel maar dat zal wel door de drukte, spanningen en slechte slapen komen.