Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar je had het ook via pb mogen vragen
Goed dat je contact hebt gehad met de huisarts, heb je de AD nu gekregen? Je hebt ook al heel wat op je bordje gekregen en op den duur houdt het op, dan loopt de emmer over. Ben je nu wel aan het werk? Doe rustig aan en pas goed op jezelf, een ander doet het niet. Goed ook dat je stil staat bij de positieve dingen uit het leven! Doe dingen waar jij je goed bij voelt en neem je rust.
Wilde vanavond naar stal gaan maar ik ga maar even rustig aan doen, ben erg moe, morgen weer een dag. Ben wel emotioneel maar dat zal wel door de drukte, spanningen en slechte slapen komen.
Ik ben weer terug uit Amsterdam, en Blof was geweldig! Ik lees morgen bij, want ik ben helemaal gesloopt nu. Ik ga zo lekker naar bedje!
hoop dat deze storm weer snel over zal trekken, het is je gewoon even allemaal wat teveel geweest/geworden en dat komt er nu uit, dat reageer je weer af op je naaste. Misschien even naar buiten zodat je de gemoederen wat af kunnen koelen zodat er later rustig over gepraat kan worden? Mocht je naar de boerderij gaan, rij voorzichtig!

Want morgen moet ik werken, en de volgende afspraak kon volgens haar pas vrijdag de 18e... dus ik zeg zo van dat moet dan maar....... dus ik loop daar weg, kom buiten, komt er een vrouw naar me toe zo van 'gaat het meissie?' dus ik verteld wat ze gezegd had daar binnen. Dus toen wilde ze wel met me mee lopen terug. Maar die medewerkster had al verteld dat er geen plekjes tussen waren..., dus ik jankend weer naar huis gefietst, en onderweg maar gebeld dat ik toch morgen wil... dan vraag ik wel of ik iets eerder weg mag, dat was goed... (gelukkig!) toen een half uur naar huis gefietst en daar zit ik nu!!
En ik voel me gewoon k*t!!!)
Gaat het al iets beter?
als gezelschap voor onze andere hond maar we moeten er nog even goed overna denken.