Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Het zal de ervaring zijn die mensen hebben dan... ik heb er recent ook weer een sterk staaltje van meegemaakt. Maar goed, het is inderdaad best mogelijk dat het bij jou zo blijft. Die mensen ken ik ook wel.
Ragdollcat schreef:Tja, als het van de verkrachter is, gaat ie er zonder pardon en zonder spijt eruit, lijkt me geen fijne souvenir, zo van: ja je pappie had me verkracht en zo ben jij gekomen???![]()
![]()
![]()
![]()
, en of je kijkt er je hele leven naar iemand die je kind is maar ook van de verkrachter.
Nee hoor, maar dat is hoe ik erover denk.
Hoe zou je er over denken als je op een ander moment ongewenst zwanger raakt, stel van je vriend? Quellian schreef:MamboBeach schreef:
Persoonlijk zou ik het kindje dan nog niet weg laten halen...
Ik weet het niet... dat zou voor mij misschien ook een reden kunnen zijn.
En voor de meiden met haar op de tanden en hakken in het zand; als er iemand is geweest die volhield nooit kinderen te willen, dan ben ik dat. En kijk eens hoe het eindigt. Volgens veel mensen hier is het einde nabij, het leven is over, klaar en uit, want het leven houdt op na het krijgen van kinderen.
Zie je!
Quellian schreef:Hier precies hetzelfde BE, maar goed... er zitten zeldzame gevallen tussen die daadwerkelijk achter hun besluit blijven staan. Chiqa is op een leeftijd waarbij ik geloof dat iemand niet meer aan de koters zal gaan, maar 19, kom op... overal tegenaan trappen is hip.
pharagirlke, persoonlijk? Niets persoonlijks aan hoor, ik reageer enkel op een post van je.
Ragdollcat schreef:Tja, als het van de verkrachter is, gaat ie er zonder pardon en zonder spijt eruit, lijkt me geen fijne souvenir, zo van: ja je pappie had me verkracht en zo ben jij gekomen???![]()
![]()
![]()
![]()
, en of je kijkt er je hele leven naar iemand die je kind is maar ook van de verkrachter.
Nee hoor, maar dat is hoe ik erover denk.
ThePast03 schreef:Quellian schreef:Hier precies hetzelfde BE, maar goed... er zitten zeldzame gevallen tussen die daadwerkelijk achter hun besluit blijven staan. Chiqa is op een leeftijd waarbij ik geloof dat iemand niet meer aan de koters zal gaan, maar 19, kom op... overal tegenaan trappen is hip.
pharagirlke, persoonlijk? Niets persoonlijks aan hoor, ik reageer enkel op een post van je.
Allereerst vind ik jouw posts tot nu toe een stuk minder volwassen overkomen dan die van Phara.
Verder ben ik ook ooit 19 geweest en herken veel van mezelf in wat Phara nu zegt. Ben inmiddels 47 en heb dus inderdaad geen kinderen. Ben overigens ook geen "oude vrijster" geworden, gelukkig zitten er nog wel een paar dingen tussenin.
MamboBeach schreef:Nouja, dat kindje heeft er ook niet voor gekozen...
Maar wat ik wel wil doen is een blik geven op de andere kant van die muur van onbegrip als je het kind van een verkrachter zou houden. Blue_Eyes schreef:Ik zal ook de laatste zijn om je te veroordelen als je dat niet zou kunnenMaar wat ik wel wil doen is een blik geven op de andere kant van die muur van onbegrip als je het kind van een verkrachter zou houden.
Blue_Eyes schreef:Je zou er nog van staan te kijken. Ik heb een kennis die zwanger was van haar verkrachter en het kind wilde houden. Je wilt niet weten wat die allemaal over zich heen heeft gekregen aan commentaar. Uiteindelijk werd het een miskraam en geloof het of niet, ze was daar echt oprecht verdrietig om.
Het trieste is dat er zo weinig overblijft....