[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:50

Hahaha Talonius, ik moest wel even lachen om je reactie. Fijn dat het na 12 jaar nog steeds bevalt, goede plek gekozen dus.

Wordt dat je tweede? Dat wordt ook een beetje mijn stijl, elegant en sierlijk!Kun je de initialen niet in de krullen verwerken?

Guernica, die is inderdaad ook mooi maar ze heeft er ook wel het perfecte fuiguur voor!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 15:05

Haha ja. Hmm, ik was vroeger ook zo gebouwd, tot ik geblesseerd raakte en nu al een jaar niet meer mag sporten. Als ik ooit dat figuur weer krijg mag ik zo'n tattoo laten zetten.
Ook een motivatie om ervoor te blijven werken. O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:04

Mooi Talonius, echt heel fijntjes en sierlijk. Helemaal mijn ding :))

Stond net voor de deur buiten, toen er een oud dametje naar me toe kwam "Is dat een plakplaatje? of een echte?" :') had een rokje en slippers aan, dus mijn klaver was in volle glorie te zien. Toen ik zei dat het een echte was, lachte ze breed en vond ze het een mooie kleur :D :D
Lief dametje was dat :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:21

ik kom ook even binnenvallen... wil heel graag een borstkankerlintje links in de liesstreek. stukje schuin onder mijn navel dus.
hoorde dat dit een behoorlijk pijnlijke plek is, is dat zo? ik ben nogal kleinzerig en ben ook bang dat het gaat kietelen (daar kan ik dus absoluut niet tegen)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:22

Het lijkt mij geen pijnloze plek nee. :')
Wel een mooi idee. :j

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:26

Stel dat ik een tattoo bij me heup wil, net er een beetje schuin onder, moet ik dan me broek uit? :=

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:27

mijn oma, tante en moeder hebben alle drie borstkanker gehad, vandaar dus.

zit heel erg te twijfelen, hij hoeft niet groot te worden, max een cm of 5 lang. dus wat tijd betreft zal het dan wel meevallen denk ik.

dit is hem trouwens (denk dat ik hem in grijstinten wil laten zetten, vind ik mooier dan kleur, maar dan lijkt hij wel weer heel veel op het aids lintje)
http://www.fotoserve.nl/~lissy/lintje_klein.jpg

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:39

@Booooo: euh...ja dat denk ik wel. :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:47

LiSSy schreef:
mijn oma, tante en moeder hebben alle drie borstkanker gehad, vandaar dus.

zit heel erg te twijfelen, hij hoeft niet groot te worden, max een cm of 5 lang. dus wat tijd betreft zal het dan wel meevallen denk ik.

dit is hem trouwens (denk dat ik hem in grijstinten wil laten zetten, vind ik mooier dan kleur, maar dan lijkt hij wel weer heel veel op het aids lintje)
http://www.fotoserve.nl/~lissy/lintje_klein.jpg

Mijn hagedis duurde 15 minuutjes, moet zeggen dat het best een flinke is dus dat 15 minuten echt meevalt! Een klein lintje zal niet zo lang duren. Het zal niet pijnloos zijn maar opzich is het wel dragelijk...

http://img190.imageshack.us/img190/3492/tattoouan.jpg

@Booooo ik denk het ook :P Maar bij de shop waar ik was ga je dan wel in een apart hokje :P Trek gewoon een boxer aan dan valt het wel mee :P

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:51

Berdien schreef:

Stond net voor de deur buiten, toen er een oud dametje naar me toe kwam "Is dat een plakplaatje? of een echte?" :') had een rokje en slippers aan, dus mijn klaver was in volle glorie te zien. Toen ik zei dat het een echte was, lachte ze breed en vond ze het een mooie kleur :D :D

Haha! _O-

Mooi hea!

Dat ik laatst met de oma van broertjes lief.. "Heb jij een ketting om je voet?" "Ja, een permanente.. :j" "Haal eens af en laat eens zien dan?"

Toen heb ik maar even uitgelegd dat zoiets niet helemaal ging lukken.. :')

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:01

Booooo schreef:
Stel dat ik een tattoo bij me heup wil, net er een beetje schuin onder, moet ik dan me broek uit? :=

Ik had de broek op mijn enkels hangen.... :D ....maar was voorbereid en had netjes mijn bikinibroekje aan, dus geen stress...die moest ik ook wel aan omdat hij er precies onder en boven uit mocht komen.

Ik heb wel een plaatje uit een boek genomen, een sterretjes-boek, maar mijne is maar met een enkel lijntje (nu nog...twijfel...twijfel) en uit het boek is hij veel dikker. Ik heb er 2 genomen...die staan nu voor mij en mijn partner, maar mocht er ooit iets misgaan tussen ons heb ik gewoon 2 bloem-sterren op mijn zij.... :D

Deze zit bij mij dus ook op een plek waar niemand heb in mijn dagelijks leven kan en zal zien, alleen op vakantie, sauna, zwemuitjes enz enz.

Ga toch maar aan vriendlief vragen de foto's morgen even te uploaden, kan ik kijken of ik hem hier kan plaatsen.

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:02

Berdien schreef:

Grappig is dat he, mijn moeder en oma dachten ook dat het erop getekend was...of in ieder geval dat hoopte ze geloof ik. Mijn moeder kwam met leesbril en al boven me gehangen en moest het van dichtbij nog even goed bekijken... :D

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:26

Voor tattoo's in je lies doen geen zeer.Of het een pretje is? Nee dat ook niet.Maar dat doet stukken minder pijn dan in je zij.
Ik heb hem zelf lopen vanaf mijn lies tot aan mn borst.En het onderste gehele stuk deed geen pijn, pas na me navel hoogte wel.

Ik kan je zeker die plek aanraden!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:27

Ik vond het laten zetten van mijn tattoo op onderbuik/heup ook niet echt pijnlijk, alleen
de plekken waar je bot wat uitsteekt daar was het wat gevoeliger, maar pijn, nee dat
kan ik niet echt zeggen :)

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:29

mn heupbot zelf deed geen pijn, vond ik nog fijner dan me velletje haha! Alleen me ribben, auwtzzzz daar lijd ik geloof ik nog pijn van, en dan ist al week geleden ong haha

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:30

Hmmm dus ribben is geen fijne plek, handig om te weten :D
Gelukkig ben ik niet echt kleinzerig dus komt vast goed ;)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:30

O ik mag morgen weer, en ben zo zenuwachtig als bij de eerste keer :D

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:31

Spannend Spluttersput, ik kan ook niet wachten tot ik mag :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:33

Ik wacht er nu al dik een maand op, voor mij is dat heul lang :P Dus ben echt zenuwachtig. Leuk detail: vorige keer is mijn zusje meegeweest, en morgen gaat mijn grote zus mee :D

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:34

Ik ben ook niet kleinzerig, en vind weinig erg.. Maar me ribben... zucht... En ben niet te vreden ermee, hij staat loopt van oude tattoo over in het nieuwe stuk,alleen bij nieuwe stuk zijn de lijntjes iets dunner, wil deze eigelijk dikker laten zetten.... weer die pijn!!

Leuk pluttersput! Wat ga je laten zetten?

Ik wil ook weer nieuwe tattoo of deze toch nog meer uitbreiden, haha!
Laatst bijgewerkt door theelichtje_ op 31-07-09 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:34

Hi hi, ik moet nog een afspraak maken, maar ga met iemand anders en ga dus
in een andere omgeving ben benieuwd. Zij gaat het regelen voor in mijn vakantie
die vanaf 10 augustus begint, dus hoop dat het snel zo ver is.

Grappig, eerst je zusje mee en nu je zus :)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:35

Ben heel benieuwd naar jouw tattoo theelichtje :)
Hmmm ja als dat echt zo pijnlijk is kan ik me voorstellen dat je niet zit
te wachten om weer terug te gaan om het bij te laten werken :(:)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:36

Ik ga 3 ponietjes laten zetten in gallop. Een veulen, een merrietje en een hengstje. Veulen staat voor het overleden veulen van dit jaar, wat na 5 daagjes dood gegaan is. De andere vond ik zowiezo leuke houdingen, de hengst wilde ik al langer in silhouette laten zetten omdat die zo leuk was om te zien zeg maar. En de merrie vond ik er mooi bijpassen.
En dan natuurlijk paarden in het geheel omdat die toch altijd wel in mijn leven zullen blijven.

O ja, en ze komen op mijn heup :)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:38

Wel een foto maken Pluttersput, ben heel benieuwd, lijkt me
erg mooi als ik het zo hoor :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:39

Ik heb het ontwerpje hier ook staan, je weet natuurlijk nooit helemaal hoe hij wordt. Ik zet hem er wel op als hij gezet is, anders loopt er straks iemand met mijn ontwerpje in het rond :D