Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:mijn oma, tante en moeder hebben alle drie borstkanker gehad, vandaar dus.
zit heel erg te twijfelen, hij hoeft niet groot te worden, max een cm of 5 lang. dus wat tijd betreft zal het dan wel meevallen denk ik.
dit is hem trouwens (denk dat ik hem in grijstinten wil laten zetten, vind ik mooier dan kleur, maar dan lijkt hij wel weer heel veel op het aids lintje)
http://www.fotoserve.nl/~lissy/lintje_klein.jpg
Berdien schreef:Mooi Talonius, echt heel fijntjes en sierlijk. Helemaal mijn ding
Stond net voor de deur buiten, toen er een oud dametje naar me toe kwam "Is dat een plakplaatje? of een echte?"had een rokje en slippers aan, dus mijn klaver was in volle glorie te zien. Toen ik zei dat het een echte was, lachte ze breed en vond ze het een mooie kleur
![]()
![]()
Lief dametje was dat
Booooo schreef:Stel dat ik een tattoo bij me heup wil, net er een beetje schuin onder, moet ik dan me broek uit?
Berdien schreef:Mooi Talonius, echt heel fijntjes en sierlijk. Helemaal mijn ding
Stond net voor de deur buiten, toen er een oud dametje naar me toe kwam "Is dat een plakplaatje? of een echte?"had een rokje en slippers aan, dus mijn klaver was in volle glorie te zien. Toen ik zei dat het een echte was, lachte ze breed en vond ze het een mooie kleur
![]()
![]()
Lief dametje was dat