Ik ben niet zo into de punten, ik let gewoon erg op wat ik eet (gezonde dingen), wanneer ik eet en hoeveel ik eet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:benangelique schreef:isabonny; zoals voorspelt komt hier mijn tierrade...
JE EET TE WEINIG! je legt je verbranding stil met maar 3 maaltijden per dag en daardoor gebruikt je lijf alles wat er binnen komt. Je hongert je lijf uit, waardoor je lijf alle voedingsstoffen opslaat die er binnen komen...
Ben je al eens bij een dieetist geweest? Je moet echt iedere 2 tot 3 uur iets eten, al is het maar iets kleins. Je maakt je lijf heel erg kapot op deze manier. Gelukkig ga Steffie dat ook al aan.
![]()
ik wist dat helemaal niet. Maar als ik bijvoorbeeld mijn moeder zie, die hebben hun hele leven lang een eigen tankstation gehad. Die at/eet altijd wel wat bij de koffiepauze 's morgens en 's middags. En die viel daar echt niet van af. Mijn moeder is een halve kop kleiner dan mij en weegt nog meer dan mij. Ze doet dan wel niks aan sport (buiten af en toe zwemmen), maar ze rent zich wat af in huis. Ze hebben boven de zaak de woning, dus ze doet zowieso niks anders dan trappenlopen, op en neer lopen naar de pomp enz. En toch komt ze van het minste geringste bij. Ze is afgevallen met Montignac en met Sonja Bakker, maar zodra ze haar normale levenstijl weer oppakt, dan vliegen de kilo's er weer aan. Dat wil ik dus niet.