Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
phormicola schreef:Nou, mijn man heeft epileptie, dus als die een aanval heeft gehad moet ie daarna echt wel over z'n nek. Op de een of andere manier kan ik het dan beter hebben dan wanneer iemand heeft gedronken, dan is het hun eigen schuld en word ik panisch. Als m'n man een aanval heeft gekregen ben ik eigenlijk alleen maar bezorgt en doe ik gewoon even m'n oren dicht.
Zinn schreef:ik vind het juist minder eng als het om drank gaat, of standaard zoals na een aanval, daar kan ik nog vrij goed mee om, maar als iemand ziek is, griep oid, dat vind ik het engst, want dat is besmettelijk, dus dan bestaat de kans dat ik het ook krijg en ook moet overgeven.

Dus alleen om die reden een tikje paranoïde wat betreft de bacillen.
Na een practicum met duiven waarbij mijn duif me compleet over de handen schijt doe ik dat dus echt wel! En dan heb je een kwartier later een fret in je handen en die stinken, dus dan moet het alweer... etc.
Dat horen jouw medepassagiers ook maar gewoon te doen, in plaats van zelf kinderachtig doen en voorin blijven terwijl jij zegt dat je niet achterin durft. joyfordogs schreef:ja dat herken ik heel goed.
Van drank ziek worden, tja dat is niet handig maar eigen schuld dikke bult.
Maar als iemand buikgriep heeft, dat vind ik ook doodeng, dan denk ik ook, hellup als ik het maar niet krijg.
Terwijl als ik het heb, ik alleen diarree heb en eigenlijk sinds mijn kindertijd, niet meer zelf hoef over te geven.
of als een vriendin verteld (waar je dan bij in de auto zit) dat haar kind de hele nacht ziek is geweest, dan zie ik allemaal van die bacillen mijn kant op rennen als het ware.
ieks
). Als mensen vertellen hoe veel zijzelf of hun kids er last van hebben (gehad), laat ik ze ook heel duidelijk weten dat ik er niet in geinteresseerd ben. Helpt dat niet, loop ik gewoon weg.
Ik drink ook niet zoveel maar dat ligt eerder aan mijn tempo dan aan wat anders...
bento1 schreef:ik heb ook een zwaar irritante fobie
ik kan er niet tegen om achter in een auto te zitten als de auto geen vier deuren heeft.
afgelopen vrijdag heb ik het weer geprobeerd ik hoefde maar heel even achter in te zitten was maar 2 km.
ik werd voor dat de auto weg kon rijden zo gek achterin dat ik over de mede pasagiers ben gesprongen en ben gaan roepen dat ik moest overgeven dat ik er snel uit kon komen.
vaak begrijpen mensen dat niet want dan zeggen ze meteen ja jij wilt gewoon graag voorin zitten.
mensen waarbij ik vrijdag mee in de auto zat die hadden er wel begrip voor zweet rolde over mijn gezicht.
maar kan je zeggen ik doe het ook nooit meer

)