_Tara_;
Opzich maakt het niet uit, maar ik zit al 2 jaar precies op dezelfde weken zegmaar, dus vind het wel makkelijk om het zo te houden met dingen plannen enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Waarom is dat zo belangrijk om weer "op dezelfde weken" als altijd te zitten? Of heeft dat ermee te maken dat je met de pil die strips hebt?
Gebruik zelf de nuvaring dus vandaar deze vraag
WillemYntJee schreef:_Tara_ schreef:Waarom is dat zo belangrijk om weer "op dezelfde weken" als altijd te zitten? Of heeft dat ermee te maken dat je met de pil die strips hebt?
Volgens mij hoeft dat niet perse hoor (maar k ben geen dokter), maar anders heb je allemaal halve strips liggen en dat is niet handigMet Nuvaring heb k geen ervaring dus zou k niet weten.
Niwla schreef:_Tara_ schreef:Waarom is dat zo belangrijk om weer "op dezelfde weken" als altijd te zitten? Of heeft dat ermee te maken dat je met de pil die strips hebt?
Ik heb zelf het idee dat het wel gezond is om een beetje regelmaat te houden. Geen idee of dat ook echt zo is.
_Strawberry schreef:Ik wil graag beginnen met de pil omdat ik er altijd heel erg last van heb als in ongesteld wordt enzo en dan lig ik meestal een hele dag ziek op de bank. En dat is niet echt prettig enzo, ook niet met school omdat ik in me examen jaar zit en ik die dag dus écht niet naar school kan. En nu heeft me ma me van die alive feminax gegeven, maar die werken voor geen meter ben nog steeds ziek en buikpijn en al het gedoe..
Maar als ik nu de eerste keer begin met de pil, daar begin je dan toch de eerste dag van je ongesteldheid mee? Wordt je die week dan wel of niet ongesteld?
Ohja en m´n moeder wilt niet dat ik er aan ga, maar ik ben écht ziek die dag, en zij denkt gelijk dat ik allemaal dingen met m'n vriendje uit ga spoken ofzo. En dat ik er nog vrij jong voor ben (16) maar ik wil het zelf wel gewoon ook voor vakanties enzo omdat ik anders altijd loop te tobben met andere pilletjes die het alleen maar uitstellen.
WillemYntJee schreef:Je wordt gewoon ongesteld die 1e week, maar je bent dan wel vanaf dag 1 beschermd. Als je op de 2e dag begint ben je pas een maand later veilig.
Ti_Amo schreef:hallo allemaal ik heb heel het topic eigenlijk niet zo goed gevolgd maar ik heb toch een vraag.
Ik ben ongeveer 6 maanden geleden gestopt met de prikpil, toen zei de dokter dat het ongeveer 10 maanden duurde voordat het spul helemaal uit je lichaam is. Eigenlijk zou ik helemaal niet meer met de pil gaan beginnen want ik vind het helemaal niks, maar nu heb ik een vriendje en nu wil ik toch wel de pil.
Nu wil ik niet weer de prikpil maar de gewone slikpil en nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee wanneer ik daarmee kan gaan beginnen, na die 10 maanden of nu al gelijk?
Groetjes~!
SuzanLarissa schreef:Ik wil graag weten of er meer mensen zijn wie constant slikken?
Misschien dat ik nu heel dit topic over me heen krijg met dat het slecht voor je is enzo,,..
Maar ik slik dus constant door , omdat ik van ongesteld zijn zo ziek zwak en misselijk wordt dat het echt niet leuk is , ik krijg echt hele erge pijn en zwaar misselijk en hoofdpijn wanneer ik ongesteld ben , met of zonder de pil.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben ?
1_Daphne_1 schreef:Hallo, ik kom ook even aanwaaien.
heb mijzelf eerst door 33 pagina's geworsteld![]()
Ik slik Yasmin al sinds 7 maanden continu door op advies van de Gyn.
Op zich bevalt het wel, voornamelijk het feit dat je niet meer ongesteld wordt.
Sinds ik continu doorslik is er wel 3 kilo bijgekomen die ik er met geen mogelijkheid meer van af krijg![]()
Ik zit al heel lang te denken om een Mirena spiraal te laten zetten maar durf het toch nog niet echt aan.
het is namelijk nog wel eens zo dat als ik erg intensief getraind heb met rijden dat ik dan daags daarna spotting/buikkramp krijg en ik ben bang dat dat erger wordt als ik een spiraal neem.
De reden dat ik een spiraal wil is omdat ik (n.m.m.) last heb van de hormonen van de pil.
ik slik al 14 jaar de pil en juist door dat ik de pil slik kreeg ik last van mijn huid (acne)
vorig jaar heb ik een tijdje Diana 35 geslikt en daarvan werd het echt veel erger.