ik 80 per maand verdien ik, 40 krijg ik per maand. 40 gaat er naar de stalling mee per maand. en ik spaar gewoon voor dekjes/halsters/dekens. En mn fotocamera, en nieuwe kleding
ZusJacobs
Geplaatst: 05-04-09 20:23
Ik krijg 95 per maand, daar gaat 30 naar de spaar rekening voor me zadel, en de rest gaat eigenlijk ook naar me peerd alleen weet ik ook nooit wat ik er dan van koop xD en de rest gaat dan naar mij,
Colorado
Geplaatst: 05-04-09 20:24
Best goedkope stalling dan. Of betalen je ouders ook mee?
Jaa, ik krijg best wel veel idd Ik krijg zeg maar alle kinderbijslag en daar moet ik dan alles van kopen en doen, en dan nu mijn geld van mijn werk erbij
Daarentegen betalen mijn ouders mijn pony, hoefsmid, wekelijkse lessen etc. Bovendien, als ik geld nodig heb, kan ik altijd vragen (hoewel ik bijna nooit iets nodig heb ) Ik heb nog mijn all stars van vorig jaar, die kan ik deze zomer nog dragen. Met mijn winter all stars heb ik nu ook 2 winters gedaan, maar nu zijn ze uitgescheurd van binnen en hartstikke schuin afgesleten, dus die gaan weg..
Ik hou niet van winkelen
Vandaag wel een fijne dag gehad. 's ochtends 2 volkoren broodjes met pasta en een stukje suikerbrood gegeten, 's middags soep en 's avonds chinees. Tussendoor een appel, 1 paaseitje en net een sinaasappel Heb op de trampoline gesprongen, oefeningen gedaan en zo nog even op de crosstrainer, heb vandaag niet gereden dus dat mag wel even
Is iedereen hier al slapen? Ik heb net geleerd voor Duits so whaaa, ik heb nog nooit zoveel geleerd Maar mijn rapport was echt ziek, dus nu moet ik er echt even voor strijden Maar ik weet het nu wel goed!!!
Goedemorgen dames gister even niet online geweest, ben 2 keer naar opnames van Doe maar normaal geweest en sta met niemand minder als de toppers op de foto
Dat was dus wel weer een dag dat ik totaal niet op m'n eten gelet heb, maar vandaag is weer een dag
En hoe gaat het hier?
Colorado
Geplaatst: 06-04-09 13:01
Tof, gordon is echt té vet
Ik heb tot nu toe yoghurt met creusli gegeten, en 2 botherhammen en een ontbijtkoek met boter. En ik had tussenuur, wat gelijk staat aan een "vreet-een-zak-chips-en-3-croissantjes-op-uurtje" Maar ik heb gewoon zonder moeite alle "wil je ook?" met een nee beantwoord Ik ben zo goed Voel me trouwens wel dik, ben ongesteld, en dan heb ik altijd nog meer een opgezwollen buik Wordt trouwens leuk, ga op skireis met school woensdag, hoorde iedereen al praten over het inslaan van hele voorraden snoep, dankje Maar ik ga me inhouden
Mag ik me ook melden? Lees al een tijdje mee! Ik ben alweer een paar weken bezig met afvallen. Geen idee hoeveel er nu af is. Toen ik begon woog ik 63,5 en nu ergens in de 60 De laatste tijd niet zo serieus meer, het is namelijk zo moeilijk om van die lekkere koeken, chocola etc af te blijven in het weekend:P
Maar goed ik wil dus 56 wegen ofzo? En dat voor 11 juli, want dan ga ik op vakantie. Verder ben ik niet zo heel groot. 1.56 ofzo? Op internet gelezen dat ik 13 kilo af moest vallen, maar ik ben flink gebouwd, dus daar begin ik maar niet aan.
Trouwens misschien ook een tip om op je boterham te nemen: Light jam. Dat eet ik heel vaak, best lekker en zit maar 18 kcal in per boterham!
Nou meestal wel, als ik boven zit en ik heb honger dan gaan we meestal avond eten. Heb het een beetje afgeleerd om na school zak chips open te trekken.
Ik vind 't heel moeilijk om van stomme dingen af te blijven. Vandaag op school ijs gehaald.. want op deze warme dagen komt er altijd zo'n ijsman en als ik dan anderen zien.. En daarnet ook, er lagen chocolade muffins.. dan mòet ik er gewoon een hebben.