het steken zelf was in mijn beleving wel erg pijnlijk (bij andere mensen vaak niet, voor mij was het de pijnlijkste tot nu toe (tong-tongweb-navel-microdermal)
maar een uur of twee later stond ik alweer vrolijk les te geven bij de paarden, savonds zat ik al aan de frietjes, de dag erop gewoon gaan werken (kassawerk/winkel)
overdag zwelde mijn tong nauwelijks, enkel sochtends was die dik en droog.
ik heb enkel wat moeite gehad met de lengte van het staafje, eerst 16 mm gehad, die was me iets te lang, overgeschakeld naar 14 mm, dat is een tijd lang goed gegaan, maar sinds ik in een relatie zit was het wat moeilijk om bv te kussen (ik bleef steken
), nu zit er een 12 mm in en dat gaat perfect!
Ik heb de mijne nu bijna twee weken. Ik heb alle dagen normaal gegeten; ook de zaterdag en zondag en maandag vlak erna. Je weet van tevoren dat het dik wordt en je er pijn aan krijgt dus daar meot je maar rekening mee houden. Mijn tong was ook echt dik en had het staafje echt wel nodig maar je moet gewoon niet zo miepen en gewoon voorzichtig eten - ook al doet het pijn. Dan maar iets minder

Heb nu 3 gaatjes, 2 in m'n linkeroor & 1 in m'n rechteroor en ik wil dus een industrial in m'n linkeroor & uiteindelijk over een jaar ofzo dan nog een tweede industrial erbij (Dat ze elkaar kruizen zeg maar), maar denken jullie dat dat staat bij mijn oor? Want bij sommige mensen vind ik het gewoon echt niet staan bij hun oren