Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 09:44

Hahaha ja oke, ik had maar 5x 1000 meter. De rest was wel rustig tempo. :+
Ik vind een stuwwal op ook intervaltraining hoor. Is zwaar zat.

Lage hartslag lukt mij ook niet. Als ik in zone 2 wil lopen, dan moet ik wandelen. Praten tijdens het lopen gaat niet, ook niet goed bij dribbelen.
Maar ik kan wel met een hartslag van 140/150 heel makkelijk langere periode lopen zonder dat het zwaar voelt. :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 09:52

Oh, goed om te horen haha. Een beetje trailrun loop/liep ik op gemiddeld 170 ofzo. dus zit altijd aardig hoog in de zones. Probeer nu met opbouwen rond de 155 te blijven gemiddeld.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 10:03

Sherivey schreef:
Hahaha ja oke, ik had maar 5x 1000 meter. De rest was wel rustig tempo. :+
Ik vind een stuwwal op ook intervaltraining hoor. Is zwaar zat.

Lage hartslag lukt mij ook niet. Als ik in zone 2 wil lopen, dan moet ik wandelen. Praten tijdens het lopen gaat niet, ook niet goed bij dribbelen.
Maar ik kan wel met een hartslag van 140/150 heel makkelijk langere periode lopen zonder dat het zwaar voelt. :)

Ben ik dus niet de enige die niet kan praten tijdens het lopen.

Helaas blijf ik wel met die weinig ups zitten en continu de enorme downs. Dat hardlopen makkelijk kan aanvoelen is bij mij eigenlijk dus nooit het geval. En daar begin ik wel flink van te balen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 10:09

Leonie87 leg je die "zak" dan in je nek bijvoobeeld? Lijkt me mega zwaar met 20 kilo! De zak ziet er lomp uit, zou ook niks voor mij zijn :=
Je training met intervallen ziet er goed uit, ondanks dat je ze stom vindt. En een blije Garmin :D Je gaat echt super goed!
Trouwens inderdaad geen last van mijn knieën meer :) Het zat toch inderdaad in mijn schoenen en de demping. Wel wat last van (ik denk) de aanhechting van mijn schuine buikspieren, rechts rond mijn bekkenkam, steeds na mijn loopje. Dus ik ben gister braaf begonnen met buikspier/core oefeningen in de hoop dat dat helpt.

Welkom (terug) Djilna, wat leuk dat je het hardlopen toch (weer) oppakt! Ik herken dat met niet op de lage hartslag kunnen blijven. Dan is het meer snelwandelen dan hardlopen voor mij. Inmiddels heb ik het maar los gelaten en geaccepteerd dat mijn hartslag hoger is (ook niet de meest goede optie denk ik, maar zo langzaam rent ook echt niet lekker voor mij). Stuwwal omhoog klinkt zwaar!

Germie ik hoorde het inderdaad van mijn collega. Hij heeft meegedaan, kwam over de finish met 20 km op zijn horloge. Zijn vriend kwam iets later over de finish met 21 kilometer. Die vriend gaf ook aan dat hij bijna een pijl hag gemist. Zij zijn toen ook op Strava gaan kijken en kwamen tot dezelfde conclusie als in het bericht. Nu had mijn collega maar een kilometer gemist, maar de 1e personen dus veel meer kilometers. De pijlen waren niet altijd heel duidelijk zichtbaar zei mijn collega, wel echt zonde!

BusyMissy jij hebt het nog veel drukker met oa de paarden zie ik! Wel lastige keuzes in het vooruitzicht zo te lezen :(:)
Wat goed dat je met de HM training bent begonnen, leuk! Ik herken dat wel dat de trainingen die steeds pittig aanvoelen. Steeds als ik een aantal minuten langer moet lopen denk ik de 1e keer, pfffff zwaar. En dan loop je een paar weken later datzelfde aantal minuten (of in jouw geval tempo) en dan denk je ineens, hey dit gaat makkelijker dan even geleden.

Supervixen wat een lange dag! Doe maar even rustig aan hoor in je hele drukke week!

Gefeliciteerd Samantha! *\o/* Y)(^)
Je hebt een drukke dag zo te horen, irritant zo'n fiets zonder versnellingen, helemaal als je electrisch of racefiets bent gewend. Wat een late start van die run joh!

Sherivey alweer vroeg aan het lopen. Ik vind het wel super snel, komt idd het wisseling in tempo niet omdat je GPS het lastig had in het bos? Jij loopt normaal altijd super stabiel ook.

Hier gister niet gelopen, ik zag al die regen en dacht, neehhhh. Ik zag dit al aankomen en had natuurlijk maandag daarom al gelopen.
Omdat ik steeds na het lopen last heb van mijn rechter zij richting bekkenkam (voelt als spieren die lastig doen), gister braaf buikspier/core oefeningen gedaan thuis. Pffff dat was ook wel weer met mijn neus op de feiten dat mijn buik en rugspieren nog wel wat werk nodig hebben :+ Nu nog vast zien te houden tussendoor.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 10:23

Djilna schreef:
Oh, goed om te horen haha. Een beetje trailrun loop/liep ik op gemiddeld 170 ofzo. dus zit altijd aardig hoog in de zones. Probeer nu met opbouwen rond de 155 te blijven gemiddeld.

Oh ja, ik heb de Koning van Spanje gelopen en die vond ik conditioneel prima te doen, maar hartslag zat daar ook gemiddeld richting de 170 geloof ik.

Muppetmayo, mja ik zal iets gewisseld hebben in tempo (tegenwind vs wind mee/ uit de wind), maar de hele grote verschillen in tempo kloppen idd niet helemaal.
Snap dat je gister niet wilde lopen. :))
Misschien als de spieren blijven opspelen een keertje langs een (sport)fysio. Die kunnen vaak goede tips en oefeningen geven.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 11:15

Muppetmayo, ik heb ook wel eens een pijl gemist met een trailrun. Het kan dus inderdaad gebeuren.
Snap ook wel dat als het geen opzet is dat men dan ook niet moeilijk doet. Maar hier was nog een prijsuitreiking bij zoals ik het las. Meldt dan niemand dat de route korter was?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 11:43

Over dat praten, ik kon zelfs tijdens die snelle 5 kilometer nog in zinnen praten. Met hartslag van rond de 170. Dat zal mijn speciale talent zijn :')
Ik kan tijdens het hardlopen ook wel veel kletsen. Soms merk ik dan dat mensen op een gegeven moment bijna niet meer terugpraten en ga ik over op aanmoediging :') Een loopmaatje van mij kan ook tijdens een rustige trail niet meer kletsen, dat vind ik soms wel lastig want dan lijkt iemand net pissig. Maar voor haar is het juist prettig als ik lekker doorpraat want dan blijft ze afgeleid :))

Ik kom trouwens alleen in zone 2 (onder 149) als ik rond de 7:15/km ga lopen. Meestal loop ik rond de 155/160 als ik op comfortabel tempo loop. Met Meeko blijf ik zelfs in zone 2 als ik rond 5:45 zit, maar dan heb je natuurlijk voorwaartse hulp.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 11:48

Ik kan wel prima praten maar als ik het zwaar krijg stop ik met praten en zit ik in m’n eigen bubbel haha.
Hier trouwens ook altijd hoge hartslag, bij rustig lopen al 150-160 en bij sneller 170-180. Hoogste wat ik had is 186.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 13:54

Sherivey ik was idd al bezig met het zoeken van een andere fysio, dan wil ik dat gelijk meenemen idd :j

Lisitano hoe doe jij dat joh, dat praten rond de 170 :wow: Ik ben al blij als ik er tijdens mijn loopje een goedemiddag uit krijg als ik mensen tegenkom :') Wel echt leuk dat je zo tegen mensen aan kunt blijven kletsen, zo iemand zou mij ook echt helpen met die afleiding.
En ik geloof dat ik Meeko een keer meepik, wat een verschil in voorwaartse hulp en hartslag als ik dat zo lees :wow: Dan ben ik ook een keer snel _O-

Wel fijn om te lezen dat jullie vaak toch ook een iets hogere hartslag hebben. Hij is bij mij gelukkig niet meer zo idioot hoog als tijdens de vorige opbouw jaren geleden, maar ik zit nog wel echt vrij hoog steeds.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 14:14

Gefeliciteerd Samantha! Y)(^)
Wat een starttijd! Moet er niet aan denken.. lig ik daarna te stuiteren in bed..

Welkom terug Djilna!
Lopen in lage zones is naar mijn ervaring echt kilometers maken in lage zones.. en dat kan dan echt betekenen dat je stukken moet lopen of op een slakkentempo loopt.. maar het wordt beter.
Leuk is het alleen niet.. haha!

Leonie, dat zijn leuke oefeningen met een bulgarian bag! Je wordt er steeds handiger in, maar in het begin heb ik mezelf ook meermaals geslagen.. :=

Muppetmayo, die schuine buikspieren voel ik de laatste tijd ook. Ik heb maandag een afspraak bij de fysio en ik wilde het eens aan hem voorleggen..

Sherivey, laat Garmin maar kletsen.. goed gedaan weer!

Hier rustig aan.. niet helemaal fit. Dus ik richt me op herstel..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 14:51

-Namiro- schreef:
Welkom terug Djilna!
Lopen in lage zones is naar mijn ervaring echt kilometers maken in lage zones.. en dat kan dan echt betekenen dat je stukken moet lopen of op een slakkentempo loopt.. maar het wordt beter.
Leuk is het alleen niet.. haha!

Ik hike/backpack de laatste 2 jaar veel, incl trektochten met volle bepakking door de Alpen, Zweden, Portugal en Schotland, dus die lage zones (1 & 2) worden al aardig getraind 8-) Ik word er wel ook duidelijk sterker van (incl gegroeide billen :') ) dus daar hoop ik met hardlopen dan ook wat profijt van te hebben.

Citaat:
Hier rustig aan.. niet helemaal fit. Dus ik richt me op herstel..

Beterschap!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 17:23

Praten tijdens lopen kan ik ook niet, maar zelfs wandelend kan mijn ademhaling al hoog zitten.

Ik ben weer bijgelezen, leuk! Beetje veel om alles bij te houden en te reageren, maar vooral de loopverslagen na het weekend zijn altijd leuk om even op mijn gemak bij te lezen.

Lang weekend nu, wie heeft er ook alweer allemaal iets op de planning staan?

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 17:34

Dagje weg op de motor :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 17:36

Oh, ook leuk!
Maar ik bedoelde runs hahaha.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-25 17:56

Zooo de werkweek overleefd, maar wel helemaal gaar. Ga wel straks even een rondje lopen.

Sherivey garmin is van het padje.. mooie intervaltraining!

Praten tijdens het hardlopen kan ik aardig, ik heb een vrij lage hartslag met lopen.

Rustig aan Namiro.

Samantha gefeliciteerd!

Djilna ik volg al jouw hike verslagen, heerlijk. Ik geniet altijd van de foto's.

Wij vertrekken morgen richting België, lekker wandelen. Overmorgen de zwarte extratrail route bij Stoumont trailen van 30km met 1000hm. Zin in!!
Ik zal wat foto's delen.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 18:13

Goof schreef:
Oh, ook leuk!
Maar ik bedoelde runs hahaha.

Ik ga vanavond in Alkmaar lopen.
Ik was na mn fietsrit van garage terug en daarna nog keer al kapot haha.
Net met m’n zoon wat gedronken en boodschappen gedaan. M’n verjaardagskadootje uitgekozen ook. We moesten naar ortho en ik moest mee; dus paar uurtjes vrijgenomen en even samen op pad. Met goed nieuws want eindelijk mag zn beugel er volgende week uit! Wel lekker zo net voor zn 17e verjaardag.
Toen ik voor het eerst met hem naar ortho moest, groep 7 of 8, gingen we ‘stiekem’ na ortho tijdens school tijd een taartje eten samen. Dat vond ie zo spannend toen. Nu zijn we naar dezelfde plek geweest om wat te eten/drinken.

Leuk SV, ik kijk alweer uit naar je mooie foto’s!
Veel plezier!

Welkom terug Djilna!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 18:41

Supervixen, van jouw foto's op de paadjes geniet ik net zo!
Veel plezier alvast in België!

En Samantha dank je en veel plezier vanavond!
Oh en gefeliciteerd met je verjaardag!

Sowieso iedereen alvast een fijn (lang) weekend gewenst! Zelf ga ik na lange tijd weer eens groomen op een endurancewedstrijd. Dus genoeg stappen, maar weinig hardlopen :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 18:47

Ik heb een (gemiddeld gezien) hoge max hartslag (210 ongeveer) en zit met lopen ook wel hoog, maar kan eigenlijk altijd wel prima praten. Loop inmiddels ook in steeds lagere zones, eerst zat ik standaard rond een hartslag van 185/190, nu eerder tussen de 140-170 afhankelijk van tempo.

Thanks voor de kortingscode van upfront! Ik ben recent erg fan geworden van hun producten, zowel de gelletjes als de endurance en nougat bars en ook de eiwitrepen zijn lekker.

Leonie, de gelletjes van upfront, maurten en bye! Nutrition ga ik zelf wel echt het beste op ga qua smaak en hoe het valt.

Welkom terug Djilna! Volgens mij hebben wij elkaar wel eens gezien, iig veel (positief ;) ) over je gehoord via de Arnhemse meisjes endurance bubbel (ik verzorg Mano al flink wat jaren). Leuk dat je gaat groomen bij de VM! Ik zou eigenlijk Rachel groomen do en vrij, maar helaas doen zij niet meer mee.

Ik was erg druk en moe, dus even een minder grote bijleespost, maar wel verslag van de afgelopen dagen voor de meele(v/z)ers.

Zo, afgelopen dagen waren taai. De uitdaging begint nu van alle kanten wel echt een uitdaging te worden. Na mijn week van 127 km na de marathon begon de vermoeidheid in mijn lichaam wel toe te nemen. Afgelopen zondagavond na werk die 16 km ging wel oké, maar was echt wel algeheel moe. Maandag gelukkig een rustige ochtend, toen weer met cliënt gerend, zij loopt met gemak de intervalblokjes rond 5:30! Daarmee 3,8 km gemaakt. Daarna was mijn plan om een trailrun van Maarn naar Driebergen-Zeist te rennen. Ik had een route van 21 km getekend, maar het idee om het bij 15 km te houden door de vermoeidheid. De eerste 7 km gingen echt bagger, benen waren zwaar, vage ongemakjes, nog een kwartier apathisch op een bankje gezeten, afvragend wat ik aan het doen was en waarom/waarvoor/voor wie. _O- Toch doorgegaan en kwam uiteindelijk wel in een goede, rustige flow. En naja, als je dan toch bezig bent, waarom niet de 21 km voltooien? En vanaf 15 km valt nog 6 erbij ook wel mee (zo vermoeiend hoe je eigen perspectief daarin verandert :') ). Mijn benen werden niet minder oncomfortabel gelukkig, dus ik had niet het idee ‘te’ veel te doen. Het hielp ook mee dat de temperatuur heerlijk was zo in de avond en de omgeving prachtig! Die avond als een blok in slaap gevallen. :=
Met de 24,8 km in totaal had ik mijn achterstand van het taperen weggewerkt en liep ik zelfs 1 km voor. *\o/*

Gister had ik opnieuw een lange dag met werkafspraken, plus zo’n 22 km door de regen fietsen. In de avond was het nog steeds aan het hozen, na 20:00 werd dat gelukkig minder, dus toen snel in mijn hardloopkleding gedoken en weer ruim 16 km weggetikt. Het was nogal stormachtig en miezerde continu, maar dat was eigenlijk wel lekker. Deze 16 km voelde mijn benen ook weer wat beter dan de dag ervoor.

Vandaag vroeg al studie en tussen de middag niet veel tijd. Mijn plan was om 10 km te lopen, maar ik merkte opnieuw flinke vermoeidheid en koos heel wijs voor een dutje van 30 min en 5 km lopen. Dat hielp! Rennen ging top en had erna weer energie, zowel van het dutje als van het rennen. :D

Nog maar 58 kilometer! Morgen ga ik heel gezellig met Leonie en Iris mee naar Berg en Dal, of eerder erachteraan strompelen. Gaat nog wat worden, 25 km met 700+ hoogtemeters. Maar wel heel veel zin in en hopelijk doet de kortere afstand van vandaag me goed. Daarna is ook de achterstand van 9 km van vandaag weer weg. Dan vrijdag nog 5-12km en zaterdag de laatste 20-30 kilometers. :wow:

De intervalblokjes van het opbouwen met cliënt maandag:
Afbeelding

De trailrun erna met wat leuke kiekjes! Rustig aandoen betekende ook regelmatig stilstaan en genieten en een foto maken.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gisteravond
Afbeelding

En vanmiddag
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-25 20:04

Wat ben je toch een beest Suliko. Mooie foto's weer, vooral die single tracks. Ik hou ervan.
Geniet in Berg en Dal! Dat wordt vast een feestje daar.
Wat zal je straks trots zijn als je die mooie plak hebt verdiend. Keihard voor gestreden.

Ik deed net toch nog even een loopje. Ik moest echt ontprikkelen na twee dagen kinderherrie. Ging best lekker, ondanks twee toiletbezoeken. De bloemkool viel niet helemaal lekker |o.

Afbeelding

1000-800-600-400-200m

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 20:47

Waar ben je aan begonnen Suliko, maar je gaat hem nailen. Nog een klein stukje!
Hopelijk vergeet je de hm door de gezelligheid. Wat ben je ongelooflijk stoer bezig! En dan ook nog zo'n snelle gemiddelde snelheid. Chapeau!

Leuk om dan maar dezelfde plek terug te gaan Samantha, heeft hij dan 10 jaar een beugel gehad? Wat een lange tijd.

Groomen is ook lekker ontspannend Djilna.

Is je hoofd (naast je buik) nu ook een beetje leger na het lopen SV?

Ik sla vandaag over, voel me nog niet voldoende hersteld en voel allebei mijn knieën met lopen. Ik ga vrijdag weer verder met mijn training.

Fijn (lang) weekend allemaal!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 21:19

Gefeliciteerd Samantha! Heel veel succes straks!

Suliko, nog maar 58, wauw!

Iedereen een heel fijn lang weekend!

Mijn wekker gaat om 3:10u maar ik kan nog niet slapen. Ik doe mee aan een dauwtrap canitrail. Meeko en ik gaan samen met ons vaste loopmaatje 20,7 km door de Veluwe rennen. Zin in!
Al zal het morgenochtend vast heftig voelen.
Gisteren heb ik weer lekker geknald tijdens funxtion, een flinke HITT training. Dat had ik wat gelaten rondom de KvS maar ik had het best gemist. Ik denk erover die instructrice als PT in te huren en te kijken wat ik uit krachttraining kan gaan halen.
Vandaag had ik een rustdagje, als in achter mijn kinderen aan rennen. SV, respect, ik vind 2 al zo’n uitdaging :')

En hopelijk dit weekend ook weer lekker wat kilometers maken. Ik wil eigenlijk wekelijks wel standaard rond de 40-50 km blijven. Zei zij die de duurlopen helemaal zat was.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-25 22:01

3.10 de wekker.. wow. Respect.
Heel veel plezier morgen!

Haha 2 kinderen klinkt heerlijk weinig. Gisteren naar het kamp van groep 7/8 geweest meteen door na werktijd, daar heb ik 30 hamburgers staan bakken, tegelijk in 6 pannen. En de hele avond met 22 uitgelaten halve pubers doorgebracht die veel herrie maakten.. De bonte avond was wel een succes. Maar ja, om 21u was ik thuis, douchen, naar bed, om 6 uur weer op. Hele dag met een groepje van 7 kinderen door de dierentuin. Ik had ogen in mijn rug nodig. Steeds: heb ik ze alle 7, inclusief, jassen, vesten, tassen. Heel uitputtend naast al het geluid wat er nog uit komt. Koffie voor de ouders regelen, sociaal doen met alle ouders, enz.
Stond met een vader te praten die zei: soms denk ik nog wel eens, zal ik voor de klas gaan, maar dit soort dagen zijn een goede reminder dat dat geen goed idee is :').

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 11:58

Wauw Suliko, je bent er gewoon bijna. En top gelopen afgelopen dagen, ondanks vermoeidheid.
Veel plezier vandaag met Iris en Leonie!

Nee hij heeft geen 10 jaar een beugel gehad hoor. In groep 7 of 8 was hij 11 ofzo, en toen moesten we de eerste keer en was de conclusie dat het nog te vroeg was. Volgens mij heeft hij z’n beugel vanaf jaar of 13, dus 3,5 of 4 jaar.
Lekker herstellen Busy, hopelijk vrijdag weer ok.

Wauw Lisitano zo vroeg, veel plezier!

O ja respect SV, ik vind 2 pubers al erg haha. Nou is mijn zoon het type daar kan je er 10 van hebben, rustige jongen. Maar m’n dochter is wat drukker haha.

Ik ben even een beetje brak van gisteren hoor. Niks voor mij zo laat lopen. Stond alleen maar te gapen in het startvak. :')

Het was een parcours Kris kras door centrum Alkmaar. Buiten stonden mega veel mensen bij alle kroegjes, overal muziek. Ik was dus weer helemaal overprikkeld door al het geschreeuw en de muziek. Wel super leuk hoor.
Maar het parcours was dus ook vrij smal, en veel bochten, en er liepen veel jongeren mee die gezellig met z’n drieën naast elkaar liepen. Ik ben echt Kris kras overal doorheen geschoten, m’n vriend hobbelde achter me aan en achteraf heb ik hem gepaced naar een PR haha.
Ik heb gemiddeld 5:35 gelopen want laatste kilometers kakte ik wat in, bij 6 km vergiste ik me en dacht dat ik m’n voet goed neerzette maar was nog een stukje lager, meteen pijnscheut in mn heup en bil pfff.
Het was ook nog een uur terug rijden en voor je bij de auto bent.
Ik lag om 2u in mn bed.
Zag net online een foto waar je m’n stemming wel op kan aflezen haha:

Afbeelding

Maar vooraf was ik wel blij
Afbeelding

En achteraf was gelukkig een donkere foto
Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 20:15

Hahaha SV, ik kan me dat wel voorstellen. Ik kan eigenlijk beter omgaan met honden dan met kinderen maar men zegt dat dit tropenjaren zijn dus ik geloof ze maar :') Gelukkig zijn ze heel vaak gezellig maar oh wat kunnen ze energie vreten.
Ik ben trouwens wel aan het kijken of ik niet voor de klas wil, maar eerst maar een dagje meelopen :D

Samantha: Jeetje, 2 uur! Toen moest ik al bijna mijn bed uit :') Het was dus geen gelegenheid om lekker vlot door te lopen. Was de sfeer wel gezellig?

Ik kwam gisteravond maar niet in slaap dus ik had echt veel te weinig geslapen toen ik de auto in stapte. Ik ben altijd bang te laat te komen dus ik was er een half uur te vroeg. Dat voelt wel jammer om dat tijdstip :')
Maar! 20,8 km en Meeko vond het heerlijk! De route had helaas wel veel brede en rechte paden, dat vind ik snel saai. Mijn loopmaatje kreeg na 15 km zere benen en Meeko was er toen eigenlijk ook al wel klaar mee :)) Ik liep nog wel lekker en ben gewoon door gegaan. Gelukkig was loopmaatje wel blij dat ze het toch gered had. Meeko ging ook prima hoor, alleen niet zo hard meer :+

3, 2, 1 - plons
Afbeelding

Afbeelding

Mijn uitzicht <3
Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 20:17

Lekker allemaal. Ik heb vanaf zondag niet meer gelopen en de komende week geen tijd, iets met grotduiken. Het gaat ook helemaal niet. Veel te kortademig en moe.

Maar heb vandaag met een andere bokker over een vrijmarkt in Duitsland geslenterd. We hebben een halve marathon geslenterd in 7.5 uur. Ik ben meer moe dan van een halve marathon hardlopen zeg maar. Man, wat een slijtageslag is dat slenteren.