Zeker pittig is zo'n korte tijd. Mijn man was in mei in Polen op motortoer en heeft ook een hoop oorlogs monumenten bezocht,maar die was 2 weken weg
Mooie foto's van iedereen weer.
Athelas: Trollfossen zie ik! Niet veel water of wel? Mooie foto's hoor.
Mooi Goof.
Vervelend dat je je pols bezeerd hebt Boedjang. Leuke foto's. Ik moest even goed kijken wat die ene was met KWF
En Lizard heeft ook weer toffe foto's.
Gaucho,ook mooie avond foto's.
Das apart Shaddy,om een schildpad tegen te komen.
Magda: leuke foto's van jullie wandeling.
Hier niet gewandeld de laatste tijd,maar wel een mooie dubbele regenboog vanavond
boedjang
Geplaatst: 29-07-25 05:31
Noordje, wat een mooi uitzicht met de regenboog erbij. Ben je ondertussen je paardje al weer op de wei wezen opzoeken? Staat ze ver weg? De de paal met zonnebrand heeft een digitale meter ,daar kwam ik ook pas gisteren achter. Mooi initiatief én nog niet gesloopt door hangjongeren, das ook fijn
noordje
Geplaatst: 29-07-25 06:50
Ja ik ben pas bij haar geweest. Ze kwam zowaar naar me toe
Na inzoomen zag ik idd dat het zonnebrand was. Heel handig ,net als een paal met poepzakjes
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-25 06:57
Mooi regenboog Noordje.
Was weer lekker op pad vanmorgen. Heerlijk weer vind ik het.
Ah Noordje das fijn Faringo heerlijk aan de wandel geweest. Ik ben van 9 tot 12.30 buiten geweest met lil. Met pony bezig en daarna bij noordzeekanaal even hondjes uit en daarna op terras met vriendinnen dus mooie invulling van de dag tot nu
Ik ben vanavond nog ruim een uur het bos in geweest, heerlijk. Echt fijn dat ik hier een bos om de hoek heb en er iedere dag zo in kan wandelen. Dat wordt weer afkicken na de vakantie...
noordje
Geplaatst: 29-07-25 18:45
Mooi Faringo.
En ook weer leuke foto's Lizard.
Boedjang en Goof ook actief geweest. Goof ook nog in het bos geweest
Hier regent het al de hele dag. Komende dagen ook Maar we hadden wel familie ree op bezoek De kleintjes waren leuk aan het spelen. Geen foto's helaas
gaucho
Geplaatst: 29-07-25 19:32
Bos in de buurt is heerlijk
Wij liepen een rondje Douweler kolk in Deventer. De bramen zijn rijp
Ja, lekker. Ik heb net ook nog bramen op. Helaas zijn de struiken hier flink gesnoeid, vorig jaar ging ik nog wel eens met een bakje vol naar huis en nu kan je er hooguit een enkele plukken. Maar goed, iedere braam is mooi meegenomen.