Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Racheltjee schreef:Ja heb ik.. schaam me er wel voor maar toe maar [ [url=m/wpnJQR.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Lijkt wel slechter door uploaden)
Laseren heb ik nog niet overwogen, dat ga ik eens uitzoeken!
Tuttebel schreef:Ik kom ook even uit mijn meeleesgrot.
@Racheltjee kijk eens op insta/fb bij sivanski van Blaowww.
Zelf ga ik donderdag liggen voor nr 6. Dit keer word het een lotus met drie driehoeken eronder/aan vast . (Driehoeken staan voor zussen en mij, driehoek die op mij slaat word dikke qua lijn). En deze komt dan net onder mijn kuit .
[ [url=m/whKI4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
hier van afgeleid idee met wel wat aanpassingen. Gaat gezet worden door Stan van Blaowww in Zutphen. Dit word de derde die hij gaat zetten bij mij
Niennientje schreef:Tuttebel schreef:Ik kom ook even uit mijn meeleesgrot.
@Racheltjee kijk eens op insta/fb bij sivanski van Blaowww.
Zelf ga ik donderdag liggen voor nr 6. Dit keer word het een lotus met drie driehoeken eronder/aan vast . (Driehoeken staan voor zussen en mij, driehoek die op mij slaat word dikke qua lijn). En deze komt dan net onder mijn kuit .
[ [url=m/whKI4T.jpg]Afbeelding[/url] ]
hier van afgeleid idee met wel wat aanpassingen. Gaat gezet worden door Stan van Blaowww in Zutphen. Dit word de derde die hij gaat zetten bij mij
Gaaf zeg! Echt een mooie.
Hoe is Blaowww? Mijn olifantjes zijn gezet bij Flower of Life in Zutphen. Vriendin had een tekst bij Blaowww laten zetten, maar die is behoorlijk uitgelopen.
Niennientje schreef:Wie heeft die gezet dan?
Bij mij was dat Suze, en ze heeft hem mooi gezet vind ik. Jonge meid, werkt er nog niet zo lang.
Bij Blaowww was het volgens mij ook een andere artiest dan die jij noemt.
Zo’n flashday is wel nice, niet lang wachten dan?