er zijn wel smeerseltjes voor om dat soepeler te maken. Misschien daar eens naar kijken? En IF is makkelijk te plannen voor mij. Ik werk kantooruren en kan overdag gewoon achter m’n pc eten ook. Geen wisselende uren waarmee ik rekening moet houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er zijn wel smeerseltjes voor om dat soepeler te maken. Misschien daar eens naar kijken?
Ik heb er wel 1, en in principe zou het gewoon kunnen, maar voel me er nog niet fijn in. Met mijn verjaardag (23 mei) wil ik hem als optie om aan te doen
En verder is ook een doel om zo'n mooie high waisted levi jeans te kopen. Maar dat mag pas als ik op mn streef zit

geniet ervan zou ik zeggen!
Hier mijn lijstje van vandaag:
goed bezig ook met afvallen en lekker lijstje. Aight schreef:En ook is een doel om een aansluitend jurkje aan te doenIk heb er wel 1, en in principe zou het gewoon kunnen, maar voel me er nog niet fijn in. Met mijn verjaardag (23 mei) wil ik hem als optie om aan te doen
![]()
En verder is ook een doel om zo'n mooie high waisted levi jeans te kopen. Maar dat mag pas als ik op mn streef zit
Alleen ben ik de 16e jarig en heb ik al een high waisted Levi's die net even niet meer lekker zit 
)
veel succes.
) met lijnzaad, yoghurt en blauwe bessen, groene thee
)
ik stoor me er gelukkig niet aangezien het lekker is en ik afwissel.

En heb daarlijk een maand geen lekkere broodjes dus vind dat ik dat wel mag 

Hoewel ik soms wel iets neem, drink ik niet heel veel, want ik zie er het nut niet van. Alleen soms voor het lekker, maar niet om me lam te zuipen ofzo
en twee glazen cola, dubbel
)

)