[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:24

Ik zeg iets met blauw tinten elke :)

Ik zal vrijdag even look maken met faux, of nouja look, mijn everyday look. En zal ik in daglicht even een foto maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 23:08

Gemini is wel idioot waterproof.. Half uur douchen.. Gezicht zou je zeggen drijfnat en zeker nadat de zilvershampoo er langs liep.. Zqt gemini nog als een huis.. Verder was het mega panda :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 23:13

Ennn ik ga mijn make-up maar eens schoonmaken -O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 23:15

We hadden laatst voor een team look roze Shizz! Had er alleen geen foto van gemaakt. Oeps! Ik zal eens kijken wat ik kan morgenvroeg :D

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 23:49

En sowieso een glimmertje ergens *D

Heb laatst flesje pure alcohol gehaald, als je er boven hangt ben je al aangeschoten. Súper goedkoop dronken worden _O- Anyway, doe ik de lippenstiften toch regelmatig mee. Maar oogschaduw zal ik maar niet doen, dat lijk me niet ok. Filmpje ga ik morgen kijken!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 07:47

ElineS schreef:
[ Video ]

Ennn ik ga mijn make-up maar eens schoonmaken -O-

Valt echt heel erg mee wat je ziet hoor :j
Met een swab kan je alleen aan of afwezigheid aantonen, zegt niets over de hoeveelheid. Waarschijnlijk heb je veel meer bacteriën gewoon op de handen zitten

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 08:27

En Liselot onze labrat kan het weten :P

DS gaaf die kleur bij je, staat jou sowieso mooi dat soort kleuren. En ik ga nu ook niets meer halen, ga over paar weekjes naar Londen dus dan kan ik daar wel wat halen.

Maar Fluidline is dus veel beter, misschien daar maar eens naar kijken.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 09:24

Mijn ride or die tag :D Met look met alle gebruikte producten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Primer
Nivea men Aftershave balsem. Geweldig spul, je doet er eeuwen mee en laat m'n make up echt langer zitten, daarnaast vormt het ook een mooi "egaal" laagje over mijn huid. Foundation brengt veel gemakkelijker aan.

Foundation
Revlon Colorstay in 150 Buff. Fijne foundation, dekkend, voel je niet zitten op de huid. Budget en ligt. Mijne is zo goed als op, dus moet in Londen maar 1 of 2 flesjes mee nemen.

Poeder
Mac MSF in Light. Mega pan, is m'n 2e poeder die ik er nu helemaal van op heb gemaakt. Moet vandaag nog een nieuwe bestellen, kan niet zonder. Super fijne poeder!

Oogschaduwbasis
Mac paint pot in Soft Ocre. Spreekt ook voor zich denk ik :D

Palette
Naked 3 van Urban Decay. Heb ik nog niet zo lang, maar vind 'm geweldig. Dit palette benadrukt m'n groene ogen nog eens extra. Nooit gedacht dat ik roze tinten zou dragen.

Eyeliner
Miss Sporty Studio Lash the Miaoww. Super zwart en budget.

Mascara
Maybeline Clump Defy. Fijne mascara, maakt m'n wimpers lang en zwart zonder klontjes.

Wenkbrauwen
Anastasia Brow Wize in Ebony. Fijn potlood, heel precies, koele donkere kleur. Perfect voor mij.

Contour
Bobbi Brown oogschaduw in Slate. Koele bruine kleur, brengt mooi aan, goed te blenden. Vind 'm bij mijn haarkleur erg mooi maar denk dat 'ie voor blondines te donker is. Ik vind dat wel mooi, een donkere contour.

Bronzer
Wonderbronze van Soap & Glory. Gebruik 'm nu een jaar bijna dagelijks, nog steeds geen pan of deukje erin. Super mooie bronzer, wel met een shimer. Geeft een mooie sunkissed glow zonder onnatuurlijk te worden.

Blush
Mac blush in Prism. Fijne blush, mooi natuurlijk kleurtje, kan altijd.

Highlight
Becca Champagne Pop. Doh :')

Lipstick
Mac Fashion Revival <3 <3

Setting spray
Mac Fix +. Fijn spul, ruikt lekker en zie degelijk verschil. Haalt echt het poederige effect weg.

Zo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 09:57

Fashion Revival is toch ook zo mooi he <3

Vandaag hier alleen Lipstick (Mac Evening Rendezvous) en mascara. Ik moest naar de fysio vanmorgen voor werktijd en dat is altijd full face op een tafel liggen op mn buik en dat smeert zo lekker _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:06

Ohhhhh die nieuwe liquids van Colourpop, heerlijke kleuren <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:33

Thanks iedereen!

En wauw Leverage, mooie look zo :)

Friem, heb je dit ook gezien?
Afbeelding

O:)

Oh en Shizzel, Fluff ga ik zeker binnenkort even opdoen, ben zelf ook heel benieuwd. En ik ben benieuwd naar Flitter bij jou! Hij is zo gaaf!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:52

Ja maar weet niet tot hoelang die actie is en ga morgen een week naar Spanje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:53

Ooooh Spanje, El Corte Ingles <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:16

Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in Midi van Colourpop, hij mag de deur uit _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:22

Wauw Leverage, mooie look!

Ik probeer steeds een selfie te maken, maar ik krijg mijn hoofd er echt niet fatsoenlijk op. Soms lijkt mn gezicht heel scheef, terwijl ik toch redelijk symmetrisch ben :') Of kijk ik gewoon heel raar.

Ik ben net wel geschrokken, want het lijkt namelijk of ik loens met een oog :oo, dat vind ik niet tof :')

Nja dit is de beste foto dan. Vandaag dus vrij basic, alleen mn wenkbrauwen nog meer aangezet en rode lippen :D (LA girl Frisky)

Afbeelding

Ik moet sowieso weer naar de touwtjesmevrouw, want mn wenkbrauwen, of nja eigenlijk mn hele gezicht is zo'n beetje verwilderd :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:50

Drunksheep schreef:
Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in Midi van Colourpop, hij mag de deur uit _O-

Me, pick me! *\o/* Ik wil hem wel overnemen van je!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:51

Mooie rode kleur Jolien! Staat je goed :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:53

Staat je zeker goed jolien!
Bij mij klopt mn gezicht ook nooit op fotos, herkenbaar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 11:54

Marrit13 schreef:
Drunksheep schreef:

Me, pick me! *\o/* Ik wil hem wel overnemen van je!

hahaha :') Ik weet niet wrom, maar ik zie nu zo'n Minion voor mn neus springen met zn handje omhoog :')

Thanks, t is een fijne kleur, met roze-paarse ondertoon. Hij zit ook nog wel ok voor die €5,49 :P

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 12:27

Toevállig... Hou ik van minions :Y) <3

Ik ga me binnenkort ook aan rood wagen nl. Ik heb altijd zo'n idee dat het me heel bleek gaat maken, maar jij en DnT hebben ook regelmatig rood en jullie zijn ook niet zo heel erg exotisch gekleurd zeg maar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 12:28

Ik ben in de winter ook erg bleek en draag juist graag rood. Vind het heel mooi staan bij lichte huidjes, mits je de goede ondertoon weet te vinden.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:12

Ja Marrit PB maar :D ik ben nog even aan het werk tot 17.00.

En rood is voor elke huidskleur, mits je de goede ondertoon kiest <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:12

Marrit13 schreef:
Toevállig... Hou ik van minions :Y) <3

Ik ga me binnenkort ook aan rood wagen nl. Ik heb altijd zo'n idee dat het me heel bleek gaat maken, maar jij en DnT hebben ook regelmatig rood en jullie zijn ook niet zo heel erg exotisch gekleurd zeg maar _O-

Rood kan iedereen denk ik wel hebben, je moet het alleen durven dragen denk ik :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:22

Ondertonen zwijg me ervan :') ik weet nu nog steeds niet wat ik ben en hoe meer ik het probeer te analyseren, hoe meer ik twijfel, ik ben gewoon neutraal! :+

Maar als je warm bent staan rode lippenstiften met een oranje toon je beter en als koel bent die met een blauwe ondertoon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:24

Ik ben ook neutraal hoor, ik kan zowel koele als warme ondertonen prima hebben. In de zomer ben ik snel wat warmer en in de winter (als ik erg bleek ben) wat koeler.