[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JackieT

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 22:45

Even een vraagje, ik heb 29 oktober in opwelling een helix laten plaatsen in Duitsland, maar met aanraken doet het nog steeds heel ve zeer. Is dat normaal? Op google kwam ik er niet helemaal uit.

En ze zeiden daar dat ik na 3 weken een korter staafje moet plaatsen, maar op internet vind ik na 6-9 weken :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 22:51

JackieT schreef:
Even een vraagje, ik heb 29 oktober in opwelling een helix laten plaatsen in Duitsland, maar met aanraken doet het nog steeds heel ve zeer. Is dat normaal? Op google kwam ik er niet helemaal uit.

En ze zeiden daar dat ik na 3 weken een korter staafje moet plaatsen, maar op internet vind ik na 6-9 weken :=

Ja dat is normaal. Is een verse wond. Ik zou zelfs nog langer wachten met wisselen dan die 6 weken :o

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 22:59

Skessa_ schreef:
JackieT schreef:

Ja dat is normaal. Is een verse wond. Ik zou zelfs nog langer wachten met wisselen dan die 6 weken :o

Gelukkig :D

Ja vond 3 weken ook erg optimistisch, denk dat ik over 6 weken gewoon even langs een shop hier in de buurt ga vragen of ze hem willen wisselen voor een kortere

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 23:49

Ik heb net een afspraak gemaakt voor zaterdag. Voor twee nieuwe piercings, althans stacked lobe piercings. Dus een oorbel om steroids :') haha... Nieuwe shop gaat open en ze hebben 20% korting. Toch best leuk :P

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 10:23

Mijn zoon heeft een tragus laten zetten nu zo'n 3 mnd terug. We zijn eigenlijk vergeten na 6 weken naar een korter staafje te wisselen. Is dit nu echt nog nodig of zou hij nu voor een 'gewoon' mooi sieraad kunnen gaan?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 10:42

Zou hem sowieso wel nog door een piercer laten vervangen. Een te lang staafje kan ook voor irritaties zorgen, en met 3 maanden is een tragus nog niet genezen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 17:51

Gisteren mijn stacked lobe piercings laten zetten. Toch altijd leuk met 20% korting i.v.m. opening van de nieuwe winkel :D

Afbeelding
Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:51

Ik ben een stille meelezer haha, ook al hele tijd niet echt actief geweest op bokt tot ik dit topic weer tegen kwam. Begint nu wel te kriebelen als ik jullie foto's allemaal zo zie om een 2e helix te nemen.
Ik heb er een in mijn rechter oor en die zit er alweer 15 jaar.

navelpiercing ook gehad, maar dat was een crime. Het zetten deed al onwijs zeer, scheef gezet ook nog en na 11 maanden nog ontstoken en geïrriteerd, mijn lichaam heeft hem afgestoten en naar buiten geduwd waardoor ik daar nu een lelijk litteken heb zitten helaas. voor mij geen navelpiercing meer.

Tong ook nog gehad, maar was jong en woonde nog thuis en had die stiekem gezet :') was mijn vader het toen niet zo mee eens. Dus na 3 maanden ruzie en gezeik maar eruit gehaald, stiekem wel spijt van en nu durf ik niet meer hahaha.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:15

MuSLi schreef:
Gisteren mijn stacked lobe piercings laten zetten. Toch altijd leuk met 20% korting i.v.m. opening van de nieuwe winkel :D

[ [url=m/XJMdEH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E8R8WM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zo <3

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 23:26

Hier vandaag een rook laten zetten! Ik ben helemaal verliefd <3

Vind mijn oortje wel mooi zo, misschien in de toekomst nog een hoge helix erbij :j

Vond het wel echt een bitch met zetten :’) mijn gemeenste oorpiercing…
Afbeelding

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 20:27

Rook zou ik nu ook niet meer doen.
Echt heel gemeen en drama met genezen.

Ik vind bij jou het staafje wel heel erg kort?
Mijn rook ging giga zwellen en daar is bij jou nu weinig ruimte voor..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 22:56

Mijn rook ging ook hartstikke zwellen! Zou er inderdaad op letten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:35

Mijn rook was de gemeenste piercing die ik heb laten zetten, maar wel altijd heel braaf geweest.
Zwellen na het zetten heeft hij wel gedaan, maar daar heb ik totaal geen ongemakken van ondervonden.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 18:32

Wat zit die rook ver naar achteren. Wilde jij dat zelf zo?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:15

Na meer dan een halfjaar geen gezeik gehad te hebben met mijn tepel piercings heeft iemand een boze oog gegooid |( Ze lopen zo erg te kloten nu! Iemand tips? Ben heel bang dat ze worden afgestoten namelijk.
Oh en een nieuwe helix gezet, mijn 7e piercing alweer <3

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 01:27

fotolijstje schreef:
Na meer dan een halfjaar geen gezeik gehad te hebben met mijn tepel piercings heeft iemand een boze oog gegooid |( Ze lopen zo erg te kloten nu! Iemand tips? Ben heel bang dat ze worden afgestoten namelijk.
Oh en een nieuwe helix gezet, mijn 7e piercing alweer <3

Laatst ook gehad. Terug naar de basis. 3xdd verzorgd met water dus afspoelen, drogen en inspuiten met zoutspray welke ik van de shop had in zo’n blauw flesje. Even laten zitten en ook voorzichtig drogen. Alles met steeds schone wattenstok.
Ennn oke het is niet vrij verkrijgbaar maar ik had nog liggen; fucidinezalf deppen op beide kanten. Dun laagje ook 3dd
Na 2 dagen was pijn weg. Heb dit 5 dagen volgehouden.

Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:17

Welke shops zijn aanraders voor het zetten van tepelpiercings?
Tussen Breda en Eindhoven.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 15:02

Een tijdje geleden vroeg ik jullie om tips waar ik mijn sieraden kon laten verwisselen. Ik ben inmiddels bij Queen of Rings geweest en zie hier het resultaat, heel blij mee.Afbeelding

Afbeelding

Zo was het:

Afbeelding

Afbeelding

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 17:26

Lous schreef:
Welke shops zijn aanraders voor het zetten van tepelpiercings?
Tussen Breda en Eindhoven.

Dan zou ik absoluut voor Maria gaan, Velvet Ink&Bodyart in Tilburg :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 22:43

Ik zoek een piercer voor mijn bijna 11 jarige druif voor zijn 2 oorlellen voor zijn verjaardag.

Als ik een stuk moet rijden boeit me dat niet maar hier in Utrecht zie ik zo snel niet iemand die geschikt is of die het doet.
Mijn zoontje heeft ADHD dus zijn prikkelverwerking is heel intens, ik zoek dus iemand die heb de tijd geeft maar ook iemand die nuchter en snel is.

Hij is pienter dus ook iemand die hem goed uitlegt hoe te verzorgen (want mama gaat het ene oor in andere oor uit :') )

Liefst een piercer die ook titanium anodiseert, hij wil namelijk het liefst zwarte oorbellen.

Iemand echte aanraders?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 23:37

Lina van Mastillo in Ede. Voldoet aan alle wensen :-) fijne en rustige zaak. Gezellige maar professionele inrichting. Lina is super perfectionistisch en een hele leuke meid :-)

Ze heeft mijn inmiddels ex stiefdochter super fijn geholpen met haar eerste, tweede en derde gaatjes. Bij de eerste gaatjes was toenmalige stiefdochter 10 jaar, en ze vond Lina heel fijn :-)
Laatst bijgewerkt door MyChoice op 13-01-24 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 23:38

ManonGrr schreef:
Een tijdje geleden vroeg ik jullie om tips waar ik mijn sieraden kon laten verwisselen. Ik ben inmiddels bij Queen of Rings geweest en zie hier het resultaat, heel blij mee.[ [url=m/O7szdR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vV9fY0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo was het:

[ [url=m/2jvmie.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1ShXKk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow dit is echt perfectie!! <3

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 00:37

_Friemel schreef:
Ik zoek een piercer voor mijn bijna 11 jarige druif voor zijn 2 oorlellen voor zijn verjaardag.

Als ik een stuk moet rijden boeit me dat niet maar hier in Utrecht zie ik zo snel niet iemand die geschikt is of die het doet.
Mijn zoontje heeft ADHD dus zijn prikkelverwerking is heel intens, ik zoek dus iemand die heb de tijd geeft maar ook iemand die nuchter en snel is.

Hij is pienter dus ook iemand die hem goed uitlegt hoe te verzorgen (want mama gaat het ene oor in andere oor uit :') )

Liefst een piercer die ook titanium anodiseert, hij wil namelijk het liefst zwarte oorbellen.

Iemand echte aanraders?

Ik vind hofman in Dordrecht heel fijn! Hij neemt de tijd voor je en hij heeft mijn piercing ook geanodiseert. Wel vind ik persoonlijk dat hij geen grote collectie heeft

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:34

Weet iemand of ze ook ergens helix piercings hebben van 8 mm lang?

Vanwege een mri moest mijn faux rook er uit. Het was helaas een heel gevecht om deze er terug in te krijgen.
Labrets lukte echt niet. Maar de normale piercings die ik heb zijn allemaal 6 mm en dat is net iets te kort.
Ik heb er nu wel 1 in zitten met een iets langer staafje, maar deze is nogal groot en doet pijn als ik er op lig.
Ik zoek dus echt iets wat ik er langs de voorkant in kan doen. Heb nu bij Crazy factory een los staafje met voorkantje en balletje besteld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 14:18

Hoi! Ik laat straks een medusa zetten, weet iemand hoeveel mm (qua lengte) het uiteindelijke sieraad wordt?