En ze zeiden daar dat ik na 3 weken een korter staafje moet plaatsen, maar op internet vind ik na 6-9 weken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JackieT schreef:Even een vraagje, ik heb 29 oktober in opwelling een helix laten plaatsen in Duitsland, maar met aanraken doet het nog steeds heel ve zeer. Is dat normaal? Op google kwam ik er niet helemaal uit.
En ze zeiden daar dat ik na 3 weken een korter staafje moet plaatsen, maar op internet vind ik na 6-9 weken
Skessa_ schreef:JackieT schreef:Even een vraagje, ik heb 29 oktober in opwelling een helix laten plaatsen in Duitsland, maar met aanraken doet het nog steeds heel ve zeer. Is dat normaal? Op google kwam ik er niet helemaal uit.
Ja dat is normaal. Is een verse wond. Ik zou zelfs nog langer wachten met wisselen dan die 6 weken
fotolijstje schreef:Na meer dan een halfjaar geen gezeik gehad te hebben met mijn tepel piercings heeft iemand een boze oog gegooidZe lopen zo erg te kloten nu! Iemand tips? Ben heel bang dat ze worden afgestoten namelijk.
Oh en een nieuwe helix gezet, mijn 7e piercing alweer
ManonGrr schreef:Een tijdje geleden vroeg ik jullie om tips waar ik mijn sieraden kon laten verwisselen. Ik ben inmiddels bij Queen of Rings geweest en zie hier het resultaat, heel blij mee.[ [url=m/O7szdR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vV9fY0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo was het:
[ [url=m/2jvmie.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1ShXKk.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik zoek een piercer voor mijn bijna 11 jarige druif voor zijn 2 oorlellen voor zijn verjaardag.
Als ik een stuk moet rijden boeit me dat niet maar hier in Utrecht zie ik zo snel niet iemand die geschikt is of die het doet.
Mijn zoontje heeft ADHD dus zijn prikkelverwerking is heel intens, ik zoek dus iemand die heb de tijd geeft maar ook iemand die nuchter en snel is.
Hij is pienter dus ook iemand die hem goed uitlegt hoe te verzorgen (want mama gaat het ene oor in andere oor uit)
Liefst een piercer die ook titanium anodiseert, hij wil namelijk het liefst zwarte oorbellen.
Iemand echte aanraders?