[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 12:54

De uil zelf vind ik nog juist meevallen.
Maar de rozen. .. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:54

Ik snap dat je daar niet zo blij mee bent... maar hou er rekening mee dat laseren enorm pijnlijk is en dat het heel veel sessies gaat kosten om zoiets groots te laten verwijderen. Misschien een paar laser sessies zodat hij licht genoeg is om te coveren?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:55

Jemig tis nog geen grote ook nog -O-
Ben bang dat daar heel wat lasersessie's in gaan zitten :(

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:56

Dat is sowieso de bedoeling Emmaa_ :j

Het is inderdaad een groot ding, hij is 16 bij 15 cm helaas. De uil is niet kloppend, niet strak en niet symmetrisch. De hele tattoo is gewoon 1 grote fail jammer genoeg.

Ik heb de foto ook maar in een spoiler gezet, ik schaam me er zo erg voor. :')

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:07

mijn oude was ook heel donker, maar na twee laser sessies al licht genoeg om te coveren. Ligt er ook aan hoe diep gezet, wat voor een inkt. Kleur is lastiger weg te laseren dan zwart.
Let wel op waar je heen gaat voor laseren, het is net als tatoeëren iedere buurman kan zo'n apparaat aanschaffen.
En daarnaast; ik laat liever een tattoo zetten dan een tattoo laseren O:) Meteen een goede tip voor iedereen die even snel en goedkoop een tattoo wil laten zetten!!! :o

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:12

trouwens net bij de shop geweest voor consult, in maart ben ik aan de beurt!!!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 14:42

Fijn!
En voor je het weet is het al Maart.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:50

Lau schreef:
Yonker schreef:
Tuurlijk boeit het wel :')
Je wil er toch wat moois voor terug....... Maar goed de reacties die ze erop kreeg, waren er genoeg. Ik heb toch een andere definitie van goed :+

Eens. Lan mij niet voorstellen dat je uiteindelijk blij bent met je goedkope tattoo. Die ook nog eens slecht gezet is.

Loverboys bijvoorbeeld laten weleens tattoo's op hun "bezit" zetten.
Zo'n tattoo kan ik me voorstellen dat je die weg wel, kan niet schelen hoe.
Het zijn extreme gevallen maar het gebeurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:02

Iemand die ik ken had de naam van z'n vriendin op z'n bil staan, toen dat uit ging heeft hij dat ook heel snel laten coveren.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:02

Tinkerloos schreef:
Fijn!
En voor je het weet is het al Maart.

Ja joh, vooral met al die feestdagen vliegt de tijd!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:26

Zo, ik heb mijn informatieve afspraak gehad en voor maandag a.s. staat de eerste sessie in de planning. :)

De uil zelf zal naar verwachting vrij goed en snel vervagen, de rozen however is een ander verhaal en zullen waarschijnlijk meer sessies nodig hebben dan de uil, omdat het inderdaad in kleur is en dit lastiger gaat zijn. Deze zullen dan waarschijnlijk ook niet helemaal gaan verdwijnen, maar het gaat zeker mogelijk zijn om er een mooie cover-up van te maken. Dus ik ben helemaal happy! En nu al zenuwachtig :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 21:35

Ik zou eerder denken dat rood eerder vervaagt? Ben je al een cover-up aan het verzinnen of is dat te hard van stapel :P

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 07:35

Nope. Laser is rood dus dat is juist de lastigste kleur om weg te krijgen (heb ik altijd begrepen).

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:54

Even een vraagje, ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben; Ik heb mijn (eerste) tattoo nu alweer anderhalf jaar. Mijn beer. (Zie mijn berichten voor foto's) Maar zo nu en dan heb ik dat de dikkere lijnen opzetten en het ontzettend gaat jeuken. Het gebeurd niet vaak, zeg dat het zo'n 5 keer gebeurd is in een jaar tijd, maar ik vind het toch wel een beetje apart..

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Edit; met mijn andere tattoo heb ik hier helemaal geen last van, zit op dezelfde arm maar (uiteraard) op een andere plek.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 09:13

Al mijn tattoos (sommige lijnen) zetten eens in de zoveel tijd op.
Vooral in de zomer.
Maar dan jeukt het niet.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:18

En je voelt de lijnen niet als je er gewoon overheen wrijft Sanne?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:26

Normaal gesproken voel ik de lijnen inderdaad niet. Maar op dit soort momenten dus wel. Het is overigens niet de hele tattoo die opzet, slechts een gedeelte.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:28

Bralindy schreef:
Ik zou eerder denken dat rood eerder vervaagt? Ben je al een cover-up aan het verzinnen of is dat te hard van stapel :P

Uiteraard al aan het brainstormen over de coverup _O- ik heb er ook vertrouwen in dat het nu goed komt in ieder geval. :)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:32

Sanne, heb dat soms ook wel eens bij mijn tattoo die nu het langste staat. En dat trekt daarna dan ook weer gewoon weg, dus geen idee hoe dat komt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:48

Jaa het trekt hier ook gewoon weer weg dus het is op zich ook geen probleem verder, maar ik kreeg het net een uurtje terug en dacht; ik vraag hier even. :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:10

__Sannne schreef:
Normaal gesproken voel ik de lijnen inderdaad niet. Maar op dit soort momenten dus wel. Het is overigens niet de hele tattoo die opzet, slechts een gedeelte.

Hier ook af en toe. Vaak bv als het heel erg warm weer is. Er blijft toch een lichaamsvreemde stof in je arm zitten, dus dat zal af en toe weleens reageren (zo redeneer 'k dan maar :P ). De lijnen voel je normaal bij mij ook helemaal niet en de tattoo is ook nog helemaal netjes en niet uitgelopen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:37

Ook ik heb dat wel eens inderdaad. Af en toe voel je de lijnen zitten. Maar trekt ook vanzelf weer weg. Waar het nou door komt, geen idee.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:08

Mooi, ben dus niet de enige :)) Ach, zolang het weer weg trekt is het ook helemaal niet zo erg. Moet wel zeggen dat ik de eerste keer erg schrok haha.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:12

Ik heb het ook wel eens :j Inderdaad ook altijd out of the blue. Ik vermoed dat het bij mij meestal wel gerelateerd is aan teveel zon of eczeem waar ik soms last van heb, maar het trekt ook steeds weer weg.

Als het altijd weer weggaat, zou ik me inderdaad niet al te veel zorgen maken :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:18

Het enigste wat ik daarbij kan bedenken is littekenweefsel. Littekenweefsel kan op factoren van buitenaf reageren en dan gaan jeuken, trekken, opzetten etc.