Ik kom even binnenvallen. Met hond loop ik ook vaker in de bossen, dus kan meer meepraten en posten en daarnaast zoek ik leuke routes rondom Amersfoort aangezien ik die omgeving op verhuis binnenkort.
Vandaag een wandeling van 7,3 km gedaan. Was lekker.
Ik zag prachtige foto's van Faringo En Noordje met de paarden En nog veel meer mooie foto's.
Wij zijn naar Noordwijk gegaan en hebben daar bijna 11 km gewandeld, Samen met een vriendin en haar hondje. En omdat ik van en naar Station hier heb gelopen zijn we aan de 15 km gekomen.
Het was eerst grauw maar later kwam de blauwe lucht tevoorschijn.
Vanavond nog een rondje van 4,6 km gedaan, mooie zonsondergang meegepakt.
En... we denken een uil gezien te hebben!! We weten uit berichten dat er in dit gebied een ransuil zit en we zagen ineens een gigantische vogel door de bomen vliegen, aanzienlijk groter dan een doorsnee roofvogel. Ik hoop hem echt vaker en beter te zien komende periode. Beest was indrukwekkend.
Mooi Gaucho! In huize den Treek ooit familiefeest gehad (50 jaar geleden), dus ik weet niet of dat er nog is. Toen hebben we heel veel gewandeld en het was prachtig (we waren daar lang weekend met mijn ouders en kinderen van hen). Vandaag met vrienden gaan we wandelen. De Rainbow Warriors (haha). Ik heb vanwege mijn inenting rustig aangedaan.
Naja ik kom iig nog dagelijks buiten voor een rondje hardlopen, wandelen met pony of op zn minst naar stal op de fiets om uit te mesten of te longeren.
Heb alleen wel om iedere kleine inspanning spierpijn, dus vrees dat ik maar eens langs de huisarts moet om te kijken of ik geen tekorten heb. Vind t best vreemd dat ik zo weinig energie heb en ook zo snel spierpijn. En daarbij best regelmatig wat licht in mn hoofd.
Ik wou net zeggen, jij bent toch best actief met van alles. Ik heb ook altijd heel snel en langdurig spierpijn. Sterker nog, ik wil er niet eens aan denken hoe het gaat voelen als ik nu weer iets van krachtraining zou gaan doen. Licht in je hoofd is inderdaad wel iets om even te laten controleren. Misschien iets van bloedarmoede of zo.
Zou zomaar kunnen. Heb bvb vaker last gehad van ijzertekort.
Ben idd wel vrij actief qua wandelen en hardlopen (in opbouw). Krachttraining doe ik al een hele poos niet meer. Als ik dat weer zou oppakken heb ik zeker 3 dagen flinke spierpijn