Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik drink gedurende de avond gewoon door en stop op een gegeven moment, als het dan tijd is om naar huis te gaan ben ik moe en wil ik mijn bed in.

Ik heb ook wel eens snaaidrang maar geef er gewoon niet aan toe. Het is vooral een gewoonte die je moet doorbreken.
M'n eitjes zijn echt perfect gekookt, het geel is nog ietwat zacht! Eindelijk gelukt!
Kan ik toch 's avonds gewoon lekker eten maar kom niet over mn kcal heen omdat het zo ingepland staat.
Heb nu wel meteen zin in een eitje!

Zo dus echt maar even naar de supermarkt. Lijstje voor vandaag:
) met cherrytomaatjes, komkommer, een halve avocado en gegrilde kip
Haal hier vooral veel inspiratie vandaan en heb vandaag Skyr in huis gehaald, dus ben benieuwd!
Voor de gezelligheid dan, en omdat het lekker is 

Ben alleen niet goed in op tijd opstaan, dus tegenwoordig neem ik griekse yoghurt mee naar het werk die ik hier om 9u en 11u opeet, werkt goed zo!
Stral schreef:Ik ga eigenlijk niet meer dansen ofzo, dat gebeurt maar zelden. Als ik uit ga is het op café zitten, of uit eten, en die dingen gebeuren ook met genoeg alcohol bijVoor de gezelligheid dan, en omdat het lekker is
Ik heb nog nooit kapsalon gegeten
Bij mij helpt ontbijten juist om geen nood aan koek te hebben op het werk in de voormiddagBen alleen niet goed in op tijd opstaan, dus tegenwoordig neem ik griekse yoghurt mee naar het werk die ik hier om 9u en 11u opeet, werkt goed zo!
Koolhydraatarm (en dan echt zo dat je in ketose gaat) eten gaat niet goed samen met sporten!
klinkt als natte patat
en wat ik niet ken, mis ik ook niet
Binnenkort wel weer kermis in het dorp... ik ga t op water proberen te houden 
Kayleigh_ schreef:Ik heb niet lang gelezen dat er topsporters zijn die juist koolhydraatarm eten zodat ze in ketose gaan en dus sporten op hun vetreserve. Volgens mij is dit enkel een kwestie van wennen en omschakelen voor het lichaam en verdwijnt dat slappe gevoel vanzelf.
Of het goed of slecht is heb ik verder geen mening over
Opbouwen nà een koolhydraatarm dieet is erg moeilijk en opnieuw iets dat onder begeleiding aangeraden wordt. Ik ken succesverhalen, maar evengoed mislukkingen waarbij je, door slecht opbouwen, meer weegt nadien dan ervoor.