Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 00:55

Ben trouwens heel benieuwd naar swatches van je Anastasia liquid lipsticks Iris!

Zelf echt helemaal verliefd op mijn Velvet Teddy lipstick, zo blij hahaha <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 10:07

Ik zal ze zo snel mogelijk foto's proberen te maken :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:37

:)) Ik heb mijn hele schooltijd geen makeup gedragen :+ Misschien een gekleurde lipgloss ofzo :D

Joh ik kreeg gisteren een testertje mee van Hilfiger Woman Weet Peach of Peach Blossom (tester thuis en naam even kwijt) en die is lekker zeg! Heerlijk voorjaar/zomergeurtje. Fruitig en fis, maar toch ook zacht.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 10:50

Dyphusion in Heerlen! Stond ergens bij de kwasten een klein displaytje verstopt met die mascara.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:00

Ik reageerde een paar dagen geleden op iemand van 11 die ineens een blush van Dior in het topic knalde, dat ik haar erg jong vind voor make up.
Vind 11 of 13 toch nog wel een verschil heel eerlijk gezegd ;)

Heb ook niet gezegd dat ze niet welkom was en naar mijn mening heb ik niks raars gezegd of haar weg gekeken uit dit topic, ik heb alleen MIJN mening gezegd ;)
Op die leeftijd was ik nog helemaal niet met make up bezig, dat kwam pas toen ik naar de middelbare school ging en toen droeg ik ook alleen maar een likje mascara.

Maar als ik nu inderdaad naar sommige meiden kijk... mijn nichtje van net 13 draagt een full face make up, uber korte rokjes en laag uitgesneden topjes terwijl ze een duck face richting camera maakt.
Dat soort foto's plaatst ze op FB en krijgt daar ook nog ontzettend veel positief commentaar op... van haar ouders!!!
Dat snap ik dus niet...

Iemand vroeg naar de Zoeva kwasten, ik heb er een aantal en vind ze echt heel erg fijn!
Absoluut een aanrader :D

Yonker heeft de rose gold set, ik heb hem gezien en vond hem erg mooi.
Zitten hele fijne basis kwasten in :j

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:24

ik had toen ik 13 was ook wel wat makeup, maar veel meer als een bb cream, een concealer, een mascara en een eyeliner was het niet, onder tussen is mijn voorraad aardig gegroeid

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:53

Santigo_ schreef:
Dyphusion in Heerlen! Stond ergens bij de kwasten een klein displaytje verstopt met die mascara.

Oehh dan moet ik snel even gaan kijken. :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:15

Zo heb mezelf verwend Mac fusion pink en show orchid besteld nu t nog kan en meteen maar de studio sculpt concealer :)
Twijfel nog naar de ici te gaan

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:24

Ik ben toch benieuwd of die Pink Fusion dezelfde is als ik heb. Omdat ik er toen ook 2 op de MAC site tegenkwam. Raar genoeg..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:28

Das vreemd.. naja we gaan t zien :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:32

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:42

Das wel echt vreemd :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:44

Hmmm.. ben heel benieuwd nu

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:48

Ze komen wel bij dezelfde uit trouwens, maar dan nog is het raar. Ik vind het zelf in ieder geval een erg mooie kleur!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:55

Ja hij stond al heel lang om mn wishlist en nu moest ik m kopen haha

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:03

Ik ga serieus maar naar de ici nu hahahaha..
Even douchen en dan is even kijken..
Wil voor een matte lipstick kijken bij estee lauder en denk ff de double wear laten aanbrengen

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:20

Dyphusion schreef:
Santigo_ schreef:

Als je binnenkomt rechts naast de smashbox display staan die kwasten, en dan aan de achterkant stonden de mascara's ;)
Ik vind hem fijn trouwens! Klontert in ieser geval niet, eraf halen doe ik vanavond pas dus dat weet ik nog niet, maar tot nu toe bevalt ie.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 15:56

Dat smashbox palette <3

En ik ben ook super benieuwd naar je swatches Iris! :D

Zooo, ik heb net echt mn favoriete kwast schoonmaakzeep ever gevonden :o had ze vorige week met tea tree oil cleanser van the body shop gewassen maar ze droogte echt heel vreemd op (na gebruik weer wel gewoon normaal but still) en nu zag ik een blok met aleppo zeep (? volgens mij heette het zo) liggen en heb ik dat gebruikt.. EN WOOOOOOO :oo :oo dat spul maakt ZO snel en goed schoon, echt niet normaal :o heb mn kwasten nog nooit zo wit gekregen :oo en het is 100% natuurijk en voedt en verzacht.. ik ben echt verliefd gewoon :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 16:59

Mooie lipstick Roos!

Zag russian red ook langskomen, heel mooi!!

Klinkt goed Navatu! Waar heb je hem gehaald? Ben ook wel op zoek naar zo'n wondermiddel :D Vond via internet niet zo snel (fysieke) verkooppunten.

Mijn mama gaf daarnet een complimentje over mijn lipstick. En dan zei ze dat ze eigenlijk ook wel heel graag eens lipstick wou proberen (draagt nooit make-up). Had haar aangeraden eens naar Mac te gaan (omdat ik ze bij ici toch meestal net een tikje minder professioneel vind), maar nu vind ik het eigenlijk ook wel heel erg leuk om haar te verrassen met een lipstick! Nu vind ik dat zelf nogal moeilijk (koop zonder advies voor mezelf ook altijd de verkeerde). Zouden ze bij Mac een goede kunnen aanraden op basis van een foto van haar of laat ik haar toch beter zelf gaan? Wat denken jullie? :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:18

Lief dat je dat wilt doen voor je moeder! Ik zou persoonlijk gewoon samen met haar naar MAC gaan.
Dan weet je ieder geval zeker dat ze met een lipstick naar huis gaat, die haar goed staat, en die ze zelf ook mooi vind.
Ik zou de lipstick gewoon ter plekke voor haar afrekenen en aan haar geven.
Misschien is de verrassing er dan een beetje af, maar het zal alsnog wel gewaardeerd worden toch? :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:18

Geen idee.. hij lag in mn kast, geen idee hoe ik eraan kom _O-
Normaal zijn mn handen ook helemaal uitgedroogd na kwasten wassen maar ze zijn zo lekker zacht nu <3

En ik heb geen idee! Je kan het altijd proberen?
Leuk he je mam aansteken :)) Ik heb voor de mijne ook een browwiz gekocht als een van dr verjaardagskadotjes :))

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:21

Santigo_ schreef:
Dyphusion schreef:

Als je binnenkomt rechts naast de smashbox display staan die kwasten, en dan aan de achterkant stonden de mascara's ;)
Ik vind hem fijn trouwens! Klontert in ieser geval niet, eraf halen doe ik vanavond pas dus dat weet ik nog niet, maar tot nu toe bevalt ie.

Aah top dankjewel! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 17:23

adecuada schreef:
Lief dat je dat wilt doen voor je moeder! Ik zou persoonlijk gewoon samen met haar naar MAC gaan.
Dan weet je ieder geval zeker dat ze met een lipstick naar huis gaat, die haar goed staat, en die ze zelf ook mooi vind.
Ik zou de lipstick gewoon ter plekke voor haar afrekenen en aan haar geven.
Misschien is de verrassing er dan een beetje af, maar het zal alsnog wel gewaardeerd worden toch? :D

Ja of probeer erachter te komen wat voor kleur ze mooi vind en neem dan een foto mee :)
Kan bijna niet fout gaan denk ik dan!

Oeeeeeh ik heb 5 euro kortingsbon weer gekregen alvast voor mijn verjaardag van de ICI.
Heb nog een 5 euro kortingsbon liggen dus ik ga weer eens rondkijken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:27

Ik vind lipstick altijd moeilijk voor een ander.
Komt waarschijnlijk omdat ik zelf wat dat betreft altijd problemen heb.
Als je naar een foto van mij kijkt, zou je hele andere kleuren aanraden dan daadwerkelijk goed bij me staan, omdat ik heel veel pigment in mijn lippen heb.

Ik zou haar gewoon mee nemen om de lipstick te kopen, MAC lipstick vind ik net te duur om op de gok te kopen.
En de verrassing is niet minder als je zegt "Verrassing! We gaan een mooie lipstick voor je uitzoeken bij MAC!" dan wanneer je zegt "Verrassing. Hier is een mooie lipstick van MAC!"
Tenminste, vind ik niet :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:34

Onder het mom ik wil meer make up looks plaatsen, hierbij. Voel me super akward om foto's van mezelf te maken en dan zie je(ik) echt alle onzuiverheden en onzekerheden. Dus dan maar zo. Draag sinds kort heeeel graag bruin, een matte bruine kleur van mijn mua undressed pallete en een iets donkere kleur in mijn crease. Hema lipliner en Melt Belladonna 2 op mijn lippen. En een catrice wenkbrauwpotloot waar ik heeeeeel erg over twijfel of ik hem wel fijn vind.

Afbeelding

Ik vind het ook lastig een lipstick voor een ander te kopen, vooral als die gene weinig lipstick draagt. Wil ze meer rood of nude of donker of licht? Voor een basic rood vind ik Russian Red heel erg mooi, staat volgens mij bijna iedereen wel. Ruby Woo daarin tegen hoor ik vaak over dat ie niet iedereen even mooi staat.

Ik zou dr ook meenemen, misschien wilt ze nog wel wat anders hebben van de Mac?