Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:59

Jolien87 schreef:
NeverGiveUp :(:) Ik heb geen idee hoe level 2 eruitziet, ik vind level 1 zo nu en dan al afzien.
Anders eerst nog even een aantal foto's op google bekijken, doe ik ook altijd als ik het even niet meer zie zitten. En als dat echt niet werkt: 'the biggest loser' bekijken op youtube, werkt ook altijd. ;)
En dan tot slot (de minder pedagogisch verantwoorde manier): GO GO GO! Je hebt niet voor niets als 24 dagen erop zitten. Wil je dat weggooien? Nee? Nou, gaan met die banaan!

:D

Goed idee dankjewel

35 minuten britt90

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:01

Sanniey schreef:
Jullie zijn in ieder geval best motiverend :P haha
Ik heb eerder een aantal dagen gedaan, had toen enorm last van m'n schenen. Ben ik daarin de enige of zijn er meer die daar last van hadden? Snel op zoek naar gewichtjes en dan gaan we beginnen.

Ik ook :j
Rustig aan met de jump rope

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:03

Britt: zoals NeverGiveUp al aangeeft: 35 minuten voor een complete workout.
Het stuk 6w6p dat ik erachteraan heb geplakt duurt 20 minuten, dit is zonder de warming-up, alleen de laatste oefening van de warmin-up pak ik mee om m'n obliques wakker te schudden. De rest van m'n lichaam is dan nog opgewarmd van het shredden.

Voor de rest is NeverGiveUp hier de 6w6p-expert. ;) En ja, dat ben je vanavond ook nog, want je gaat die workout gewoon DOEN!!! ;)

Twaalf

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:07

Kom op Nevergiveup, je kunt het *\o/*

Wel handig dat je een aangepaste work-out hebt gemaakt Jolien :j

Ugh, ik 'moet' zo nog naar de sportschool, geen zin in :+
Heb al Banish Fat vanochtend gedaan en ben gisteravond ook flink afgebeuld!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:11

Thanks! :)

Ik ben vanochtend al naar de sport school geweest en geshred, haha! Ga meteen, dan heb je het gehad!!

Zo nog een fotoshoot om 19.00 en dan stop ik er lekker mee voor vandaag. :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:17

Wow goed bezig! En leuk een fotoshoot :D
Veel plezier!

Mijn sportmaatje komt me zo ophalen, dus ik moet wel haha.
En het voordeel is dat er vanavond een mooi exemplaar van een sportinstructeur rondloopt :9

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:39

Hahaha kijk, ik hoor het al. Zo erg is het dus helemaal niet. :D

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:44

Urselin! Supergaaf! Echt knap dat je al zo ver kunt. :D

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:53

Dag 4 level 1 zit er weer op. Wanneer moet de spierpijn eigelijk minder worden (vooral schouders)?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:03

Morgen Mariska! Morgen is dat over (bij mij was dat toch zo :j )

Damn you level 2... Eerste dag achter de rug. Laten we hopen dat het beter wordt, want er zijn dingen die ik gewoon echt niet voor elkaar krijg :(

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:26

Ik zei eerder vandaag nog dat ik maandag met Ripped wil beginnen, maar ik ga 't morgen proberen. Gewichtjes omlaag schroeven en hier en daar oefeningen aanpassen indien nodig. Ik heb begin april misschien een hengstenshow met Dylano en dan wil ik héél graag een nieuw jasje aan. Die laat ik op maat maken (verkoop de jasjes zelf, maar wordt er sinds vorige week ook door gesponsord) vandaar dat ik nog niks heb besteld: ik wil nog meer in vorm. Maar ik kan tot halverwege maart mijn maten doorgeven... wie weet. :+

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:30

Zo, iedereen super goed bezig hier lees ik :D

Ben nu al bang voor het 6w6p en ripped

Voor de schenen, dan spring je niet goed of heb je geen goede schoenen aan, je schenen, vliesje ofzo, zijn dan aan het ontsteken. Kijk maar op Google bij springschenen of sportschenen. Ik heb dat ook gehad. Voorzichtig springen en koelen na inspanning

Ik heb net dag 2 level 1 gedaan, mijn hemel wat zwaar. Gister ging het wel maar vandaag met de spierpijn erbij ging ik echt kapot. Wel wat zwaardere gewichtjes gepakt :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:30

Na de 30DS is het eerste level van Ripped heel goed te doen, Shanna. :j Ik heb vandaag level 7 gedaan en ga vrijdag over naar level 2. Morgen geen tijd, ik moet lesgeven morgenavond.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:31

vandaag dag 6 gedaan van level 1... ik zat er helemaal doorheen, ik had gisteren alles voor het eerst op de natalie manier gedaan (behalve het opdrukken) en ik had vandaag voor het eerst buikspierpijn.. dus na een 15 min de work-out gedaan te hebben stopte ik, om vervolgens 10 min. motiverende woordjes van mijn moeder te horen en daarna weer opnieuw te beginnen met de hele workout :')

dus gaan met die banaan, ik heb nu ideale gewichtjes van de kruidvat, het zijn er 4 van 0,5 kg en je kunt er 2 in een hand pakken waardoor je dus het gewicht naar 1 kg brengt! Ze waren niet duur dus tip?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:31

Imre schreef:
Na de 30DS is het eerste level van Ripped heel goed te doen, Shanna. :j Ik heb vandaag level 7 gedaan en ga vrijdag over naar level 2. Morgen geen tijd, ik moet lesgeven morgenavond.

Ja, de vraag is alleen of het lukt na het oplopen van een kleine spierscheuring vorige week. :+
Misschien wat snel... maar ik probeer het wel. Als het nog niet wil, houdt het op.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:47

Vandaag dag 3 level 2 gedaan. Bedacht mij ineens onder het shredden dat ik bij een sollicitatie mijn CV was vergeten, dus kleine break, en dan nu hup aan de 6w6p :) een deel dan :p

Volgens mij van het annash met die leuke sportkleding link in Amerika volgens mij.
Als iemand daar wil gaan bestellen wil ik wel mee doen :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:56

Diane_ schreef:
Urselin! Supergaaf! Echt knap dat je al zo ver kunt. :D

Dankje :D

Op sportschool was het niet zo erg, vooral het uitzicht O:)

Wel mooi om naar uit te kijken Shanna een nieuw jasje, als motivatie :j
En wat is Dylano trouwens gaaf :wow:
Het is dat mijn ponymerrie al oud is :Y)

Goed dat je jezelf herpakt hebt Max_en_Max +:)+

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:14

Ine23 schreef:

Damn you level 2... Eerste dag achter de rug. Laten we hopen dat het beter wordt, want er zijn dingen die ik gewoon echt niet voor elkaar krijg :(

Dan hoop ik dat het bij mij netzoals bij jou gaat! Ik had nu het idee dat het elke dag alleen maar zwaarder werd :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:16

Ine23 schreef:

Welke oefeningen dan? En komt dat omdat je de kracht nog mist, of omdat je er niet helemaal uitkomt?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:19

vandaag geen 6p6w gedaan de eerste 10 minuten, en toen bedacht paps zich dat die kon gaan tekenen aan de keukentafel :+ en daar stond ik dus te springen...

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:21

Jolien, ik denk omdat ik de kracht in mijn benen mis. Die met de gewichtjes omhoog heffen en tegelijk met je been zwaaien, daarbij val ik omver naar opzij. Ik heb totaal geen evenwichtsgevoel, dus weet niet goed hoe ik dat moet oplossen...
Dan de plankjacks (of jumping planks, hoe noem je die dingen? :+ ) kan ik de eerste keer wel, maar dan de tweede keer wilden m'n armen niet meer meewerken, dus heel even uitgeblazen en opnieuw toch maar begonnen.
En de laatste oefening zal wel liggen aan die crunch met je kont van de grond, dat kreeg ik in level 1 pas na 4 dagen onder de knie, laat staan dat ik dat nu zowel met m'n voor-als achterkant moet doen.

Maar hopelijk gaat het morgenochtend na goede nachtrust al een stuk beter, was al erg moe van op de wei bezig te zijn.

Komt goed hoor Mariska. Ik denk zo te lezen dat ik de grootste kluns van de hoop ben, maar ik geef niet op en hoop tegen de zomer eindelijk eens fit te zijn :j

Ik heb geshred met m'n mama die wortels ah snijden was voor het avondeten aan de keukentafel :')
Laatst bijgewerkt door Ine23 op 20-02-13 21:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:22

Ah balen Jeanine. :(:)
En jij zag het niet zitten om te blijven springen terwijl jouw vader daar aan de tafel zat te tekenen? Goh, gek zeg. ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:28

Ine23 schreef:
Jolien, ik denk omdat ik de kracht in mijn benen mis. Die met de gewichtjes omhoog heffen en tegelijk met je been zwaaien, daarbij val ik omver naar opzij. Ik heb totaal geen evenwichtsgevoel, dus weet niet goed hoe ik dat moet oplossen...
Dan de plankjacks (of jumping planks, hoe noem je die dingen? :+ ) kan ik de eerste keer wel, maar dan de tweede keer wilden m'n armen niet meer meewerken, dus heel even uitgeblazen en opnieuw toch maar begonnen.
En de laatste oefening zal wel liggen aan die crunch met je kont van de grond, dat kreeg ik in level 1 pas na 4 dagen onder de knie, laat staan dat ik dat nu zowel met m'n voor-als achterkant moet doen.

Maar hopelijk gaat het morgenochtend na goede nachtrust al een stuk beter, was al erg moe van op de wei bezig te zijn.

Komt goed hoor Mariska. Ik denk zo te lezen dat ik de grootste kluns van de hoop ben, maar ik geef niet op en hoop tegen de zomer eindelijk eens fit te zijn :j

De military press bedoel je denk ik? Waarbij je, je been in een hoek van 90 graden omhoog moet houden en vooruit moet schoppen? Misschien kan je eerst proberen om alleen je been te zwaaien en je armen recht omhoog te houden. Zo leer je, je balans te houden. Daarnaast geeft Jillian ook aan dat je best je tenen even de grond mag laten raken om je balans te corrigeren.

Plank jacks lukten mij ook niet iedere keer. Als alternatief deed ik jumping jacks met gewichtjes. Zo gaan je armen toch aan het werk.

De crunch waarbij je, je bips en schouders omhoog moet drukken, kan je eventueel ook gewoon je schouders standaard een stukje omhoog houden. Die heb je dan alvast in de juist houding. je hoeft dan alleen nog maar telkens een "wipje" omhoog te doen met je benen. En bovenaan even proberen vast te houden voor je, je benen weer laat zakken.

Maar troost je. :(:)
Ik heb zo nu en dan ook last met m'n balans hoor, het ziet er soms alles behalve charmant uit. Maar naarmate je spieren sterker worden, wordt je balans ook beter omdat je dan -letterlijk- meer de kracht hebt om in balans te komen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:34

Thanks voor de tips :* . Ik ga er zeker zo eens aan proberen te werken! Inderdaad, die military press was geen succes qua blijven rechtstaan.
Dat schaatsen ziet er bij mij trouwens écht niet uit :n . Gelukkig ben ik de enige die het ziet in de weerspiegeling van onze glazen veranda...
Wat ik wel merk is dat ik de oefeningen die ik dan weer wel snel onder de knie krijg ook leuk ga vinden en m'n spieren daarbij veel beter aangespannen kan houden.

Trouwens Annash, mooie motivatie zo'n nieuw jasje! Succes alvast!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:39

De skaters zagen er bij mij ook absoluut niet charmant uit hoor. :n
M'n benen waren wel aan het werk bij het afzetten, maar mijn armen zwaaiden er wat doelloos omheen.
Terwijl Anita de simpele versie als een soort van ballet-move doet, ze draait er nog net geen pirouettes bij. :')

Ooh en wat stom Shanna, heb ik helemaal over je berichtje heen gelezen. Wat spannend zeg! Daar mag zeker een nieuw jasje voor komen. Wordt dat een ontwerp waarbij je zelf de kleuren mag uitkiezen? Wel goed dat je er even mee wacht, als je die nu laat opmeten kan je er straks in zwemmen. ;)