Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
idinn schreef:Denk wel heel goed na over die micro's. Ken meerdere mensen waarbij ze eruit groeide, niet wilde genezen, achter blijven haken en eruit trokken etc. Ik heb die van mij (links en rechts onder m'n sleutelbeen) nu 4 jaar. Ze zitten niet strak tegen m'n huid, maar er nog wel in. Links heb ik nooit problemen mee, enkel als ik ziek ga worden dat ook die er ontstoken uitziet. Rechts zit echter scheef en plaatje steekt bovenaan bijna door m'n huid .. door herhaaldelijk erachter blijven haken. Zulke acties of uitgroeien etc geeft vrij lelijke littekens. Zelf zou ik het risico niet willen nemen om dit te combineren met een tattoo.
_Dressage schreef:Eleionomae, iets eroverheen doen is nooit echt goed is mij verteld. Mijn tatt zit op mn ribben en buik dus heb een week klote geslapen. Maar met folie of iets komt er geen lucht bij dus zsl hij langer afgeven en minder snel genezen.
_Dressage schreef:Eleionomae, iets eroverheen doen is nooit echt goed is mij verteld. Mijn tatt zit op mn ribben en buik dus heb een week klote geslapen. Maar met folie of iets komt er geen lucht bij dus zsl hij langer afgeven en minder snel genezen.