[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:35

T zijn idd de diep geprikte plekken :j ik smeer 2x per dag dunnetjes nadat ik m heb gewassen en even heb laten drogen en luchten. Vannacht ook maar geen folie er meer op. Heb m dunnetjes ingesmeerd en er een lapje rekverband omheen gedaan met een tapeje omdat ik bang ben dat de inkt in mn dure beddengoed komt haha. Hij gaf vannacht nog wel wat af onder het folie namelijk.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:59

idinn schreef:
Denk wel heel goed na over die micro's. Ken meerdere mensen waarbij ze eruit groeide, niet wilde genezen, achter blijven haken en eruit trokken etc. Ik heb die van mij (links en rechts onder m'n sleutelbeen) nu 4 jaar. Ze zitten niet strak tegen m'n huid, maar er nog wel in. Links heb ik nooit problemen mee, enkel als ik ziek ga worden dat ook die er ontstoken uitziet. Rechts zit echter scheef en plaatje steekt bovenaan bijna door m'n huid .. door herhaaldelijk erachter blijven haken. Zulke acties of uitgroeien etc geeft vrij lelijke littekens. Zelf zou ik het risico niet willen nemen om dit te combineren met een tattoo.

Collega ook drie in de hand altijd rood ontstoken, nu al twee er zelf uitgetrokken :x plaatjes worden ook door lichaam eruit gewerkt en dus waren ze er zelf al bijna uit.
Nu lelijke littekens van.

Tattoo vind ik ook erg mooi, tijdje geleden hier ook geschreven wat ik wilde en dat is ook een dreamcatcher
Op mijn schouder met een vlinder erop. Wil ook graag bij joy en heb haar laatst ook al gemaild. Nu moet ik alleen nog even doorsparen. Maar als de wachttijden zo lang zijn misschien alvast wel een afspraak maken.

De Lotus vinding ook trouwens erg mooi!!

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:32

Brr enge verhalen over de micro's vertellen jullie zeg. Ik weet ook zeker niet of het mogelijk is, is echt iets wat in m'n hoofd zit. Mijn ouders begonnen ook over 'ergens achter blijven hangen' enz. Lijkt me erg pijnlijk! Als ik de risico's zo hoor klinkt het al een stuk minder mooi...

Vandaag nog m'n ouders op de hoogte gesteld van m'n plannen. Kreeg reacties als "dan ben je hier niet meer welkom" en "daar gaat je kans op een carrière"... Hopelijk trekken ze bij... Heb geen toestemming nodig maar toch

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 04:32

Dat ding komt op je rug toch? :')
Ik weet niet welke baan ze voor ogen hebben dat je regelmatig je rug moet laten zien. :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 06:58

Sunndlm mijn ouders zouden precies t zelfde zeggen. Daarom heb ik ook niks verteld. Als ze m dan uiteindelijk opmerken zien ze ook wel op dat het geen probleem hoeft te zijn als zij m al zolang niet herkent hebben :)) en jammer dan hoor, het is mijn lijf :j

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 09:55

Microdermals kunnen veel problemen geven maar hoeft niet :) heb die van mij nu 2 jaar zonder problemen (in m'n pols). Kwestie van geluk misschien?

Ik ben nog steeds in afwachting van een mail van Joy. Wat ik nou zo jammer vind is dat ze via facebook steeds aangeeft, 'wil je zo'n tattoo, mail dan even naar...' Dan denk ik.. oké, je roept iedereen op om te mailen, maar antwoorden doe je niet.. :?
Nouja, ik wacht nog even ongeduldig af, anders maar opzoek naar een andere artiest die mooie strakke lijnen kan zetten.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:33

Ik kom soms toch echt wel lelijk gezette tattoo's tegen bij mensen op Fb.
vb : Afbeelding

Sorry, maar daar zou ik écht niet tevreden mee zijn..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:35

Hehe lijkt wel een kindertekening :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:38

Ooh men Ik zou echt janken als ik dat op mn lijf zou hebben :=

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:43

Eleionomae, iets eroverheen doen is nooit echt goed is mij verteld. Mijn tatt zit op mn ribben en buik dus heb een week klote geslapen. Maar met folie of iets komt er geen lucht bij dus zsl hij langer afgeven en minder snel genezen.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:46

Een oud klasgenoot van mij is nu zn thuis artiest.
cursusje gedaan en aan t werk
beetje jammer dat dat zo kan want ik vind dr werk net zo erg als die foto hierboven

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:53

_Dressage schreef:
Eleionomae, iets eroverheen doen is nooit echt goed is mij verteld. Mijn tatt zit op mn ribben en buik dus heb een week klote geslapen. Maar met folie of iets komt er geen lucht bij dus zsl hij langer afgeven en minder snel genezen.

T heeft vannacht ook niet meer afgegeven op mn rekverbandje dus t kan er vanaf nu afblijven :) tattoo ziet er nu ook rustig uit :j
heb mn golf broek uit de kast getrokken die is heel zacht en schuurt niet door de wijdere pijp :)

Had eerst n legging aan maar de zon schijnt zo fel dat dat niet handig is :')

je wordt vanzelf creatief :))

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:25

Maar je bent zelf toch ook dom als je naar zo'n thuistatoeëerder gaat?? :+ het zou niet eens in mijn hoofd opkomen...

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:35

idd erg lelijk gedaan hierboven, je zal er mee moeten lopen :oo

_Dressage schreef:

ow haha daar hb ik dus nog niet aan gedacht hoe dat zou gaan straks met slapen, ben een buikslaper oeps..:=
Heb wel 5 dagen vrij erna voordat ik weer ga werken, maar dat zal ook wel wat worden :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:33

Heb je iig een paar dagen de tijd om rustig aan te doen :))

Ik had m vrijdag laten zetten en moest zaterdag werken op de boerderij (zorgboerderij) tactisch met een enkel tattoo en al dat zand en stof :+ achteraf gezien had ik beter vrij kunnen nemen :')

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:41

Voor de mensen met een Tattoo op hun voet...
Na hoe lang konden jullie weer sokken/schoenen aan??

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:00

DenK4ever schreef:
Voor de mensen met een Tattoo op hun voet...
Na hoe lang konden jullie weer sokken/schoenen aan??

Vanaf dat ik de shop uitliep.
Ik moest opletten dat er geen naden overheen liepen en mijn schoenen er niet te strak zaten.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:10

Ik heb eigenlijk ook mijn schoenen meteen na het zetten weer aangedaan :+ Wel diezelfde week wat meer op slippers en blote voeten in huis gelopen, dus alleen schoenen en sokken aan als het echt niet anders kon.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:13

Ow wat goed zeg!!
Wordt zaterdag gezet en ik "moet" woensdag weer schoenen aan..... Dat gaat dus wel lukken :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:16

Mij is gezegd de eerste week geen sokken en schoenen aan te trekken die over de tattoo heen gaan. Gelukkig zit de onderste lijn net boven al mn lage schoentjes :))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:22

Ik heb gelijk na het zetten van m'n tattoo slippers aangetrokken en ik moest nog 2 uur terug in de auto. M'n slipper schuurde over m'n verse tattoo dus die heb ik bij rood licht uitgeschopt en ik ben op m'n blote voeten terug gereden (deed ik overigens wel vaker als ik hoge hakken aan had en m'n slippers was vergeten). :')

De weken daarna heb ik eigenlijk alleen dichte schoenen gedragen als ik naar m'n paard ging.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:31

Nog bekende vanavond op rtl5

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:59

Hey hoi allemaal, even beginpost gelezen, beetje rondgeneusd enzo...en ik denk dat ik de vraag hier prima kan stellen ^_^
Ik heb een labbie van 10 jaar oud, Rosco. Mijn steun, mijn maatje, mijn alles door dik en dun. Aangezien ik een echte beestengek ben, en dus al redelijk wat huisdieren gehad heb etc, heb ik besloten dat ik op mijn linkerbovenarm zijn pootafdruk wil laten zetten (Dit zal minstens pas rond 2014 gebeuren hoor! Niet á la minute ;) )
Waarom daar: Hij loopt altijd links van me ^_^ Dat is dus ''zijn'' kant, zijn plekje :)
Waarom poot: Kop is te confronterend, en 1 dingetje verkeerd kan betekenen dat het niet jouw hond is/lijkt.
Waarom dan pas: Ben nog bezig met afvallen. Wil natuurlijk wel dat mijn lichaam klaar is voor een tattoo als het zover is :j
Wat betekend het voor mij: Die tattoo zal sybool komen te staan voor alle dieren die in mijn leven zijn, zijn geweest, en nog zullen komen, maar met Rosco in het speciaal aangezien het zijn pootafdruk word :j

Heb er lang over nagedacht (al sinds m'n 18e, ben nu 20)
Na alles wat ik heb meegemaakt (depressie, uit huis maar achteraf in slechtere omstandigheden komen etc) wil ik hem met zijn pootafdruk altijd bij me hebben. Zeker nu hij ouder word, wil ik hem toch een soort van vereeuwigen :) Ik heb ook nog een borstverkleining in de planning staan voor over een tijd. (datum etc weet ik nog niet, daarvoor moet ik eerst afvallen. De eerste 5 zijn er al af. Ben nu een maand bezig +:)+ Zoals het nu lijkt zal ik rond december weer naar de chirurg toe kunnen om verder te kijken)
Denk dat het verstandig is voor me om mijn tattoo in de wintermaanden te laten zetten ivm het eerst goed uit de zon houden (ik ben zo'n miep waarvan een paar cm mouw al verschil maakt in de zomer tussen het snikheet hebben, of de warmte kunnen verdragen :'))

Maargoed, lang verhaal kort maken, dat is dus mijn planning. Wat lijkt jullie het beste hoe ik de pootafdruk moet maken? Diervriendelijke verf op poot en dan vervolgens poot op papiertje drukken, of zijn er nog andere manieren die jullie zo kunnen bedenken?
En moet ik ook rekening houden met de operatie die nog in de toekomst ligt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:03

Operatie zal niet veel uitmaken denk ik hoor :)
Misschien is het een idee om eerst een shop te zoeken en dan aan hun te vragen hoe ze de afdruk het liefst willen hebben?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 19:10

Goed idee. Woon in assen, mijn moeder heeft het hier ook in assen gedaan :j bij lucky 7, maar zag in de OP nog een andere staan :)
Mijn vriendin had et er namelijk over dat ik het beter niet voor de operatie kon doen omdat mijn lichaam nog herstellende zou zijn van de tattoo, en dan vervolgens dus ook nog een operatie (zal niet in dezelfde week gaan gebeuren :') Daar zorg ik dan wel voor xD maar vandaar dus die vraag erbij :)))