[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 00:06

hahaha, ik had nog nooit van die sombre en flamboyage gehoord maar het is mooi he!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 00:37

Dat bayage ziet er goeeed uit <3

Iemand heel toevallig ervaring met Syoss oleo intense (kleur 6-76)? Ik wil hem er aan de ene kant graaag in zetten maar ik twijfel of het wel zo rood wordt als ik wil.. En sowieso de kwaliteit van de verf :P

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 00:41

Heb je een foto Tashja? Ik weet denk ik welke je bedoeld en ik zou het niet aandurven... Bij de kruidvat is er nu veel in de actie, ik zou dan voor Garnier nutrisse levendig rood gaan. Die is wel heel intens en redelijk fel!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 01:03

Het is deze:
Afbeelding

Ik heb deze kleur een tijdje geleden gehad, alleen die is er nu echt zo goed als uit, al zit er nog wel een duidelijk verschil aan rodere kleur met mijn eigen haarkleur op dit moment? In principe wil ik weer een beetje richting dit, niet über felrood maar wel mooi natuurlijk achtig rood :D Al zou het best feller mogen, maar hier heeft de verf totaal niet goed gepakt bij mij XD
Afbeelding

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:57

Aha, nee die ken ik niet! Ik heb zelf echt dieper rood-rood zegmaar haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:31

ik vind het zo wel mooi hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:38

Ik wil over een poosje een ombre gaan doen, ik heb van mezelf midden-blond haar, en de punten wil ik dus lichter blond hebben. Iemand een idee welke verf hier het best voor geschikt is en of bleken nodig is? Ik heb ook een paarse ombre gehad zonder te bleken.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:42

Een ombre nemen ís bleken. :P

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:05

Oh ehh die tweede foto is dus een foto van de kleur die ik een tijd geleden heb gehad, alleen dat was al na één week vervaagd en nu ben ik een soort blond achtig met een rode gloed er doorheen, alleen heb geen goede foto haha. Nou ja ik denk dat ik hem er maar gewoon doorheen ga gooien en kijk wat er uit komt, anders pakken we gewoon head and shoulders erbij. En daarbij, het is maar haar :P

Wat vinden jullie eigenlijk van Syoss verf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:48

Ik vind de normale pakjes van Syoss echt heel erg fijn, maar die mixing colors of iets dergelijks vind ik juist weer heel verschrikkelijk. Buiten bijna-zwart heb ik eigenlijk alleen de rode gehad van Syoss en imo moest ik die wel heel goed onderhouden met een speciale shampoo en dergelijke.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:50

Ik heb de verf nooit gebruikt. Maar mijn ervaringen met diverse producten van Syoss zijn zeer negatief, dus ik durf hun producten niet meer te gebruiken.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 00:15

Ik kreeg van syoss gigantische haaruitval, zo erg dat het er echt met plukken uit kwam. Dus ook voor mij niet meer.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 00:18

LisaaBloem schreef:
Ik kreeg van syoss gigantische haaruitval, zo erg dat het er echt met plukken uit kwam. Dus ook voor mij niet meer.

Dat dus hier ook, en gigantische jeuk aan mijn hoofdhuid.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 00:20

Oke dan ga ik dus niet aan de syoss want dan hou ik helemaal geen haar meer over _O-

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 02:09

[***] schreef:
Ik wil over een poosje een ombre gaan doen, ik heb van mezelf midden-blond haar, en de punten wil ik dus lichter blond hebben. Iemand een idee welke verf hier het best voor geschikt is en of bleken nodig is? Ik heb ook een paarse ombre gehad zonder te bleken.

Zoals Simoonzel aangaf, is ombre een kwestie van bleken! Koop een pakje blondering bij de Kruidvat of, als je het proffesioneler wilt aanpakken, bij een kapperszaak. Wat ik altijd bij mezelf deed was veel folietjes klaarleggen, dan beginnen met de onderste punten en om iedere lok een folie, en dan steeds meer naar boven werken. Pakte ook wel eens de supergoedkope highlightkit van Kruidvat, eigen merk. Kost nog geen vijf euro dacht ik, maar had er met mijn lange haar net genoeg aan twee. Maar deed t prima.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:54

Ik heb anderhalve week terug die mix verf gebruikt vaN Syoss. Is er nu al bijna helemaal uit. :') mijn ervaring met zowel de mix als de normale kleuren is dat Syoss vrij snel vervaagt. Ik gebruik echt speciale shampoo voor kleur e.d. Maar het houdt het nooit langer dan twee weken uit bij mij. (Eigen haar kleUr midden blond, verf donker blond of bruin)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 09:29

Frummels ik heb vaak precies hetzelfde als ik van blond naar bruin ga, er is maar 1 verf die bij mij goed blijft als ik naar bruin ga :)

De million color van schwarzkopf.
Misschien kun je die eens proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 16:31

hoe gaan jullie om met uitgroei? nieuw pakje verf kopen en heel je haar over verven of is er een alternatief?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:36

Uuuhm alleen de uitgroei verven? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:37

Ik verf het meestal helemaal, ik wacht met het bijwerken van m'n uitgroei tot de rest van m'n verf ook lelijk is geworden namelijk. Is denk ik persoonlijke smaak haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:56

Eerste keer highlights;
Afbeelding

Eindresultaat;
Afbeelding

Wennen, 't is echt echt echt een stuk lichter nu :):)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:57

Wow, wat een verschil!!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:08

Lijkt nu meer alsof ze het helemaal hebben geblondeerd :P
Grapje, het is wel stukken beter gedaan iig!
Zelf blij mee?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:16

Stukken beter!

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:45

Misschien dat hier mensen zijn die ideeën hebben wat ik met mijn haar zou kunnen doen, ik ben een beetje hopeless op het moment :')
Ik heb een tijd geleden mijn haar rood geverfd, maar omdat het al mijn en mijn vriend zijn kussens ook mee heeft geverfd was ik er al vrij snel op uitgekeken.
Maar nu heeft mijn geen enkele zin om de rood tinten eruit te halen, ik heb verschillende schampoo's gepobeerd en verschillende bruine haar verven, maar het blijft een beetje viezig mahonie.

Ik twijfel of ik terug naar blond zal gaan, vroeger had ik daar vrij weinig problemen mee, maar ben bang dat ik straks met roze haar kom te zitten :+

Afbeelding

Zo is het op het moment, als ziet het er op de foto wat beter uit dan in het echt :')