Ik bestel bijna alles. Heb hier wel ICI en Douglas redelijk in buurt zitten, maar zijn beide niet zo groot. Voor MAC moet ik al naar Groningen, en kom nooit in binnenstad eigenlijk. Maar gelukkig ben ik niet zo van lippenstift, en dat is toch voornaamste om dingen uit te proberen.
Foundation ben ik al hele tijd tevreden met Bourjois, daar hou ik het nog wel even bij. Al is meer nooit erg maar dat geldt voor alles
Haha ja dan zou ik het ook zeker doen. Af en toe ga ik ook wel heen, maar dan laat ik me lekker helemaal opmaken en alles. Niet even snel heen.
Bij de ICI hier zijn ze wel heel behulpzaam, is erg leuk winkelen, dus daar loop ik nog wel eens naar binnen.
Wil binnenkort nog wel eens kijken voor nude/mlbb kleurtje lipstick. Draag nu altijd wel eentje, maar die is bijna op. Dus goeie reden voor wat anders
Anoniem
Geplaatst: 05-08-14 18:44
Ik koop eigenlijk alleen mijn nagellak altijd online. De rest wil ik toch echt eerst testen, om te kijken of de pigmentatie en de kleur goed is.
Dingen die ik al jaren gebruik, zoals mijn MAC poeder, bestel ik wel zonder problemen online.
In Groningen zit ook Skin Consmetics, super fijne (high end) winkel. Hebben ze ook Laura Mercier. En ernaast zit een meer budget vriendelijke winkel waar ze Sleek, Teeez en The Balm hebben.
Loop altijd binnen als ik in Grunn ben!
NYC2B
Geplaatst: 05-08-14 18:51
Oeh ik ga binnenkort naar Groningen dus dan ga ik daar eens even kijken
Wat is echt nog jullie ultieme wens om te hebben qua makeup/merk?
bijvoorbeeld of een ander merk, niet per se heel high end ofzo bijv misschien wil je wel héél graag de MAC blush in die en die kleur ofzo en dan de reden waarom je het niet/nog niet hebt?
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 05-08-14 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Iknow.. was speciaal op mn laatste dag nog naar de ulta gefietst maar hij was nogsteeds uitverkocht *cries* Dus zolang moet ik het maar doen met mn lorac pro to go pallet
Heb nog wel plannen om dit jaar te gaan, weet alleen nog niet wanneer. Maar weet zeker dat het hier wel valt als ik ga, dus dan moet je me er nog maar een keer aan herinneren haha
me zus gaat van de winter misschien naar New York dus ik bereid alvast een lijstje voor
Djilna
Geplaatst: 05-08-14 19:46
Wat een verhalen hier weer Hoe kan iemand je nu een lichte lipstick adviseren als je een felle pakt èn een felle op hebt
Tot nu toe zelf geen slechte ervaringen. Alhoewel ik wel 1x kwam voor advies voor een 2e Bobbi Brown foundation stick maar nog advies wilde en degene die me zou helpen steeds naar anderen liep. Was ook superdruk hoor, maar ik was toch eerder dan sommige andere klanten. Toen toch maar weggegaan..
Ja het is heel wisselend. De ene keer is er niemand maar laatst liep ik er op een random dinsdagmiddag naar binnen en toen duurde het echt drie kwartier voordat ik geholpen kon worden omdat die twee meiden echt henen weer aan het rennen waren