Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muppetmayo schreef:Nou Leonie87 het is ook echt wel heel duur geworden ook hoor. Als er 1 van de 2 heren hier overlijd, denk ik niet dat er weer een 2e komt. Dieren houden is echt bijna onbetaalbaar geworden inmiddelsHet is jammer dat je zo ver weg woont, anders was je hier van harte welkom
Wat is dat Bulgarian bag training? ik heb net even gegoogled maar ik kan er nog niet heel veel van maken.
Succes vandaag met je interval en spinnen!
germie schreef:iirrssjjee schreef:Mijn eerste postkaarten rondje zit erop! Ik ben voor 10× 1min rennen en dan telkens 1min rust gegaan. Het voelde goed! Met rennen ongeveer 6:00 gelopen. Veel te snel maar het voelde lekker. Ik kwam uiteindelijk op 2,4km in 19 minuten
Wat is een postkaartenrondje?
Djilna schreef:![]()
Door Ieris kom ik hier weer eens aanwaaien na 2 jaar![]()
Ik hike/backpack meer de laatste 2 jaar dan ik hardloop, maar tussendoor probeer ik het af en toe weer eens op te pakken. Want trailrunnen blijf ik ook erg leuk vinden. Alleen vind ik rustig opbouwen zo lastigAls in, ik moet eigenlijk weer met rustige 3-5km rondjes beginnen, maar dat is dan al snel alleen bebouwde kom. Hier in het bos is het direct (deels) de stuwwal en dan moet ik wandelen om een lage hartslag te houden
![]()
Leuk om nog steeds een aantal bekende 'gezichten' in het topic terug te zien!