Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huertecilla schreef:Sodera schreef:Ik snap écht dat het niet leuk is, maar al het gepiep (ja sorry) van mensen dat ze dan niet meer op bezoek kunnen... Dat is nou juist het idee.
![]()
Bloodymary schreef:In Frankrijk blijft de horeca dicht tot minimaal 6 april.... Denk dat ze daarna niet meer open hoeven/kunnen.
Popstra schreef:Die krijgen tenminste een datum te horen.
Hier weet men niks. Uitzichtloos en dat is waardoor veel mensen zo depri worden. Als we hier nou ook een datum wisten dan konden we ons daar op in stellen. Nu is het maar afwachten en afwachten en dat is heel vervelend.
Popstra schreef:Het duurt ook verschrikkelijk lang. Belachelijk lang door al die halve maatregels die steeds genomen zijn.
In Duitsland willen ze nu medische mondkapjes verplichten in openbare ruimtes en winkels. De ,,gewone,, kapjes worden verboden. Je draagt die nu al die tijd dus gewoon voor banketstaaf zoals iedereen al wist. Dat zal hier dan ook wel weer gaan volgen..
Ik houd het er zelf op we ergens in mei weer vrij gelaten worden en we weer wat kunnen leven. Dan is het mooi weer en het virus vast verdwenen. Net als vorig jaar.
Popstra schreef:Het duurt ook verschrikkelijk lang. Belachelijk lang door al die halve maatregels die steeds genomen zijn.
In Duitsland willen ze nu medische mondkapjes verplichten in openbare ruimtes en winkels. De ,,gewone,, kapjes worden verboden. Je draagt die nu al die tijd dus gewoon voor banketstaaf zoals iedereen al wist. Dat zal hier dan ook wel weer gaan volgen..
Ik houd het er zelf op we ergens in mei weer vrij gelaten worden en we weer wat kunnen leven. Dan is het mooi weer en het virus vast verdwenen. Net als vorig jaar.
purny schreef:https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/marktplaats-maakt-korte-metten-met-handel-in-materiaal-bezorgdiensten-om-avondklok-te-omzeilen~a121083d/
Tot zover de avondklok... er worden complete jassen van postnl en thuisbezorgd gevraagd. En ik zie het er niet van komen dat er bij iedere persoon om een werkgeversverklaring word gevraagd
Popstra schreef:Ik houd het er zelf op we ergens in mei weer vrij gelaten worden en we weer wat kunnen leven. Dan is het mooi weer en het virus vast verdwenen. Net als vorig jaar.