Straks hardloop training, lijkt zelfs droog te blijven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Dat vind ik eigenlijk teveel gedoeWil gewoon graag dingen op het werk kunnen laten staan in m'n kastje. En als ik dan trek krijg dat ik het zo kan pakken. Maar denk dat ik dan toch aangewezen ben op pindakaas
Welkom Luna
Luna2006 schreef:Ozempic is een medicijn dat eigenlijk gberuikt wordt voor mensen met suikerziekte. Dat helpt afvallen op een gezonde manier. Het regelt je suiker beter en stilt enorm het hongergevoel
MuSLi schreef:Luna2006 schreef:Ozempic is een medicijn dat eigenlijk gberuikt wordt voor mensen met suikerziekte. Dat helpt afvallen op een gezonde manier. Het regelt je suiker beter en stilt enorm het hongergevoel
Wat bijzonder dat dat dan ook op deze manier gebruikt wordt, of is dat een vrij verkrijgbaar product en heb je dat op eigen initiatief gebruikt?
Wij hadden vanavond tagliatelle met kip, boursin cuisine light en spinazie op het menu! Nu even relaxen en dan zo richting de sportschool voor een uurtje kickboksen
Luna2006 schreef:Nee is wel via de huisarts. Is ook op voorschrift. Heb verschillende diëten gedaan in het verleden zonder resultaat
gaucho schreef:Ik zit vanavond ook weer gewoon aan de bloemkoolrijst nasi met vega kipsmaakt ook prima en weer even een beetje balans.
[ [url=m/djbh3k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:gaucho schreef:Ik zit vanavond ook weer gewoon aan de bloemkoolrijst nasi met vega kipsmaakt ook prima en weer even een beetje balans.
[ [url=m/djbh3k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op Bunzlau servies smaakt alles natuurlijk ook een stuk beter, is mijn ervaring.