Dit is me andere hand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Ik heb cat eye van Slowianka, Victoria Vynn en Diva. Deze reageren heel gemakkelijk.
Jaaa zeker gelukt. Ik heb alleen wat stress gehad en daardoor een stuk vel open gebetenHeb geprobeerd het weg te werken maar dat lukt niet zo. Iig is de wond nu dicht op de foto
![]()
[ [url=m/YLK367.jpg]Afbeelding[/url] ]
Belichting is ook niet zo geweldig. Het foto maken wou niet echt.. Misschien had ik een andere trui aan moeten doen.
Zijn de donkere kleuren van Neonail een beetje goed te lakken Wijslander? Ik heb cosy shelter van Neonail, deze is heel dik en moeilijk om mooi op te krijgen. Vind die collectie echt heel mooi die je nieuw hebt
Eleionomae schreef:Oh glossi ik vind hem erg mooi!
Nagels lakken met een kleuter smorgens en de zon die ineens door kwam... Geen succes. Het zit er op, maar wel m'n minst nette set tot nu toe
Duim en pink zijn in het echt nog iets lichter, maar vind de combo achteraf ook niet echt lekker met de rest. Maar heb ook geen zin om het nog weer aan te passen![]()
[ [url=m/rxKG6D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roosch schreef:Ik maak mezelf even bekend als meelezer.
Ik ben van de week overgestapt naar een andere nagelmevrouw, ik was over de vorige niet meer tevreden.
De nieuwe nagelmevrouw lijkt aardig bedreven in nail art dus ik zal wel eens wat inspiratie nodig hebben. Daarvoor is dit topic wel handig.
Ik ben absoluut niet van de nude kleuren. Dit is m'n huidige setje:
[ [url=m/pt2UEU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wijslander schreef:Hier heb ik hem gewoon op een doorzichtige tip gezet in 2 laagjes, misschien is het zo beter te zien:
[ [url=m/XscZFW.jpg]Afbeelding[/url] ]
-Namiro- schreef:Mooie sets komen er voorbij!!
Die glitter is echt heel gaaf Wijslander!
Mijn PG-set zit nog als een huis.. ondanks het idee dat ik mijn topcoat er met de cleaner gewoon vanaf geveegd had. Tot nu toe dus tevreden over PG.
Vind het bijna jammer dat het zo goed zit want heb al zin in wat nieuws! Kwam deze set tegen en dat vind ik heel mooi. Enig idee waar het goud mee gedaan zal zijn? Losse glitters of een lak? En in geval van losse glitters.. strooi je deze dan ‘gewoon’ over de lak?
[ [url=m/C8PNxP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wijslander schreef:Wat gaaf donnar, welke winkel?
Oke hebben jullie ook wel eens dat je je nagels doet met een bepaald idee in gedachten en dat het uiteindelijk iets heel anders wordt? Ik was bezig met een rustige en matte set en eindig met stempels en glitters