[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 19:01

Gillbo schreef:
Caitlin_K schreef:
Gisteravond in Bulgarije bij een tattooshop eentje laten zetten! Heel blij mee! Over de shop en degene die de tattoo’s zette hele goeie ervaringen gehoord van andere vakantiegangers die er al weken waren! Dus samen met vriendinnetje gokje gewaagd en gezet. Was mijn eerste. Staat aan de binnenkant van mijn bovenarm. Plek is nu wel wat beurs en blauwig. Tattoo shop was erg vriendelijk en we hebben een aftersalf mee gekregen en heel veel tips :)[ [url=m/aFb22m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben heel benieuwd hoe deze er uitziet na het hele.
Vind het nu grof en dik eruit zien voor een fijne palmboom.

Die olifantjes zijn schattig, hoor nu de hele dag het liedje van het olifantenpeleton....zet je beste beentje voor....

Het is ook wel een vrij slechte foto, maar de bladeren zijn gedetailleerder om te zien met het blote oog dan via mijn beslagen-douche-foto :)
Op dit moment is hij behoorlijk beurs en blauw om de tattoo heen :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 19:03

Mooie bloemen! Ik heb ook een tattoo van dezelfde soort bloemen (de grote in het midden en de ronde bovenaan), maar dan een hele andere stijl, grappig om het verschil te zien :))

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:21

Ik heb een vraagje over een tatoeage van tekst. Graag zou ik een gedichtje van vier regels willen op mijn bovenarm, ongeveer net zo groot zoals op onderstaande foto's. Het liefst een beetje een lettertype wat lijkt alsof het geschreven is. Maar ik vroeg mij af, blijft dit lang mooi? Ik lees hier nog wel eens dat kleine, priegelige tattoos over enkele jaren lelijk worden en dat het zelfs niet meer duidelijk is wat de tattoo is. Zal dat bij tekst zoals op onderstaande foto's ook zo zijn of zal dat gewoon mooi blijven?

https://i.redditmedia.com/Kz38TCes8HJZU ... 37fdc65eb9

http://tattoo.eaststreet.se/images/tatu ... gesten.jpg

Supervixen

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:34

Oeh dat laatste lettertype is mooi zeg!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:24

Ik kom ook weer binnen gevallen na m’n laatste 3 kleine tattoos word t nu tijd voor een serieuze tattoo vond ik zo. Dus heb de stoute schoenen aangetrokken en de 24 e ga ik naar studio rook jn Arnhem om deze anjer exact zo als op de afbeelding op m’n gehele onderarm te laten zetten in een dag sessie. Vind t onwijs spannend

Die olifantjes zijn te schattig een paar pagina`s terug !!! Afbeelding

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:30

Supervixen schreef:
Faringo schreef:
Ik meld me ook even hier. Alle pagina's gelezen. Erg leuk om jullie ervaringen te lezen en tatoeages te zien.
Zelf dacht ik altijd dat ik geen tatoeage wilde, maar het zit steeds meer in mijn hoofd en weet inmiddels ook wat ik ongeveer wil en waar. Er is alleen 1 maar, misschien hebben jullie hier ook ervaring mee. Ik heb een nikkelallergie. Tevens ben ik ook gevoelig/allergisch voor pleisters. Daarentegen voor bodylotion enz weer niet. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben? Ben toch wat huiverig dat ik misschien wel allergisch reageer op de inkt. Idee is sowieso geen kleur te gebruiken, eventueel wat witte accentjes.

Ik ben allergisch voor nikkel en mijn zusje voor pleisters. We hebben beiden tattoos, maar geen last gehad van allergie. Wel alleen zwart/wit/grijs.

Alleen uitkijken wanneer er folie op komt. Bij vriending had de artiest er ff folie opgedaan toen het ff plas en rookpauze was. was op de rug, dus folie vast met pleisters. Ze heeft enorm gereageerd op die 15 minuten pleisters. Artiest was erg geschrokken. Maar van de tattoo geen last gehad, Alleen de pleisters.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 12:06

Hier nog iemand met nikkel allergie en ook nergens kast van gehad :)

Niennientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 13:32

linda_gigant schreef:
Ik kom ook weer binnen gevallen na m’n laatste 3 kleine tattoos word t nu tijd voor een serieuze tattoo vond ik zo. Dus heb de stoute schoenen aangetrokken en de 24 e ga ik naar studio rook jn Arnhem om deze anjer exact zo als op de afbeelding op m’n gehele onderarm te laten zetten in een dag sessie. Vind t onwijs spannend

Die olifantjes zijn te schattig een paar pagina`s terug !!! [ [url=m/emQ9T8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh spannend zeg! Mooie kleuren en bloem. Blijven die kleuren na verkoop van tijd ook mooi zonder lijnen? Deel je een foto als hij af is?

En dankjewel!! Die olifantjes zijn van mij :)
Mijn dochter vind ze ook heel schattig, zegt ze vaak haha.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 23:57

Niennientje schreef:
linda_gigant schreef:

Die olifantjes zijn te schattig een paar pagina`s terug !!! [ [url=m/emQ9T8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh spannend zeg! Mooie kleuren en bloem. Blijven die kleuren na verkoop van tijd ook mooi zonder lijnen? Deel je een foto als hij af is?

En dankjewel!! Die olifantjes zijn van mij :)
Mijn dochter vind ze ook heel schattig, zegt ze vaak haha.

Ik hoop t ... was ervanuit gegaaan dan als dat niet mooi zou blijven ik een advies had gekregen van de artiest t niet te doen ..

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 05:46

Ik meld me hier ook even.
Sinds vorig jaar september bezig aan een back piece in japanse stijl. Hij is bijna af. Ik ben zeer tevreden van de artieste en ga zeker nog terug bij haar.
Foto van sessie 9 en 10
Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 06:20

Wauw wat een heftige tattoo. Niet mijn ding, maar mooi gezet!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:28

Wel mijn ding. :D
Echt helemaal wauw.
Top!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:44

Heel gaaf zeg. Zou het zelf niet nemen maar vind het super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:00

Ik kom me toch ook maar weer eens melden, heb 20 september mijn eerste afspraak voor mijn bovenarm sleeve :D

Heb gisteren een mail gestuurd met wat foto´s en tekeningen ter overbrengen van wat ik wil, maakt hij (pigmental tattoo eindhoven) altijd wel wat moois van!

Ben zo benieuwd weer en heb er helemaal zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:26

Is Pigmental die man die eerst een zaak aan huis had? Of denk ik nu aan een ander?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:40

Uh, als dat in de Edisonwijk was dan wel denk ik.

Hij zit nu een jaar of 2/3 aan de bredalaan.

Racheltjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:46

Hallo,

Ik heb een vraag, ik heb een tattoo die ik graag wilt laten coveren of laten "bijwerken". (omdat ik niet zeker weet wat er mogelijk is heb ik verder ook geen ideeën of wat ik wil..)
Wie weet een paar adressen die goed kunnen coveren? (afstand en wachttijden heb ik geen problemen mee)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:38

Tempus schreef:
Ik meld me hier ook even.
Sinds vorig jaar september bezig aan een back piece in japanse stijl. Hij is bijna af. Ik ben zeer tevreden van de artieste en ga zeker nog terug bij haar.
Foto van sessie 9 en 10
[ [url=m/UrE3C2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fDcAZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig! Heb zelf ook een back piece maar dan Chinese stijl en black and white.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:38

Veel artiesten kunnen mooi coveren! zou vooral kijken naar welke stijl je wil, en daar artiesten op 'filteren'. Omdat je bereid ben het land door te reizen zou ik zeker kieskeurig zijn. Succes!

Racheltjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:59

cataplana schreef:
Veel artiesten kunnen mooi coveren! zou vooral kijken naar welke stijl je wil, en daar artiesten op 'filteren'. Omdat je bereid ben het land door te reizen zou ik zeker kieskeurig zijn. Succes!

Oke, de stijlen die ik mooi vindt zijn deze,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar omdat ik bang ben dat het eigenlijk niet kan (tattoo bedekt namelijk onderarm.. maar is opzich wel licht en vervaagd)
Probeer ik dat dus een beetje uit me hoofd te laten :')

Kieskeurig ben ik zeker want deze keer moet het goed! Dus vandaar dat ik graag nog wat opties wil, ik kan het namelijk zelf nog niet vinden

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:13

Racheltjee schreef:
cataplana schreef:

Oke, de stijlen die ik mooi vindt zijn deze,

[ [url=m/E2BdSX.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Zk4Pef.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JKhv1Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EP1fS4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar omdat ik bang ben dat het eigenlijk niet kan (tattoo bedekt namelijk onderarm.. maar is opzich wel licht en vervaagd)
Probeer ik dat dus een beetje uit me hoofd te laten :')

Kieskeurig ben ik zeker want deze keer moet het goed! Dus vandaar dat ik graag nog wat opties wil, ik kan het namelijk zelf nog niet vinden

Kijk een in het portfolio van boo litjes

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 04:09

De artieste waar ik ga doet ook veel cover ups. Soms ook wel zeer donkere tattoos nog en ik vind het eindresultaat altijd prachtig. Ze doet wel enkel japanse stijl. Weet niet of dat wat voor je is?

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 06:24

Ik kom ook even uit mijn meeleesgrot.

@Racheltjee kijk eens op insta/fb bij sivanski van Blaowww.

Zelf ga ik donderdag liggen voor nr 6. Dit keer word het een lotus met drie driehoeken eronder/aan vast . (Driehoeken staan voor zussen en mij, driehoek die op mij slaat word dikke qua lijn). En deze komt dan net onder mijn kuit .

Afbeelding
hier van afgeleid idee met wel wat aanpassingen. Gaat gezet worden door Stan van Blaowww in Zutphen. Dit word de derde die hij gaat zetten bij mij

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 08:48

Die olifantjes en bloemen op de vorige pagina's zijn echt heeeel leuk! <3

En ik ben benieuwd hoe je lotus er uit komt te zien Tuttebel!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:50

@Racheltje, heb je een foto van jou tattoo?