Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu weet ik weer waarom ik graag roze op mn oog gebruik
Mn lippen zijn mn Eigen kleur. Ik twijfel nog steeds of ik er wat op doe, maar ik denk het niet. Ik wil alleen iets wat mn lippen wat matte shine geeft, geen lipgloss dus. Iemand een tip? Heb die roze van Labello al geprobeerd, maar daar krijg je een lelijk wit laagje van op de lippen. 

Joolien schreef:Ja ik heb net nog even in de Spiegel gekeken, maar ik denk dat het door de foto komt. Maar wel interessant, want ik moet natuurlijk niet bleek ogen tijdens de fotoshoot. Dus misschien even een tint donkerder aanschaffen dan.
Ik vind je looks veel te heftig, maar wel gaaf
linoleum schreef:Joolien schreef:Ja ik heb net nog even in de Spiegel gekeken, maar ik denk dat het door de foto komt. Maar wel interessant, want ik moet natuurlijk niet bleek ogen tijdens de fotoshoot. Dus misschien even een tint donkerder aanschaffen dan.
Ik vind je looks veel te heftig, maar wel gaaf
Zit er spf in je foundation/primer/concealer/dagcreme? Dat weerkaatst licht bij een flits. Zeker voor fotoshoot van trouwen liever producten zonder spf gebruiken!

veel te bang dat er troep in zit waar mn huid van naar se klote gaat. 

Komt snel dichterbij nu hè!
implodeer zowat van de spanning nu al
thanks. Ik voelde deze alleen wel weer erg zitten. Was van lancome eentje. Zo lastig. Djilna schreef:Hm dat is dan weer minder fijn. Je wilt hem eigenlijk niet voelen. Maar die vorige, die hier iets te licht leek, die zat wel fijn toch? En leek IRL wel goed? Waarom hou je die niet dan? Je kunt altijd een beetje bronzer gebruiken om het op te warmen mocht je hem zelf ook ietwat licht vinden.