[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:00

velvetblack schreef:
Twilight schreef:
[ [url=m/hGH2eI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6b4kYy.jpg]Afbeelding[/url] ]

(krijg ze niet kleiner, help lol)

mijn ride or die producten, van wat ik eigenlijk 'dagelijks' draag.
(in mijn geval niet veel)
Eyeliner: Catrice Glam & Doll
wenkies: Essene Potlood in Soft Blonde
Concealer: Essence Stay all Day
Mascara: Max Factor Clump Defy Waterproof
Palette: Makeup Revolution: Eyes like Angels
Spons: real Techniques
poeder: Essence All About Matt
Highlighter: Kiko. 01. Pearly Rock (LE)
Blush: Makeup Revolution in kleur Nude (matt)
Lipstick: Mac Faux

Oke dat was hem ongeveer :) Gebruik oogschaduw meer onder me onderste wimperrand in combo met eyeliner.

Mac faux is lichtroze. Op mijn telefoonscherm lijkt het wel Diva of D for Danger!

hij is als ik hem draag zelfs niet eens lichtroze :P meer een taupige roze :P
foto kan ook door het licht in me kamer komen op dat moment.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:07

Tytonidae schreef:
Heeft er hier wel eens iemand via Elcorteingles besteld?

Ze verkopen hier Kat Von D en ik wil iets bestellen.
Echter moet je uiteindelijk kiezen voor een middel om je te identificeren aan de koerier. Je kan kiezen tussen twee opties die alleen in Spanje bestaan, of een paspoort. Nou heb ik geen paspoort, maar een ID kaart, dus ik hoop dat dat ook wel zal voldoen? :')

Iemand enig idee? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:18

Even mijn daily met mn nieuwe foundation <3 zit ff geen primer onder want kom net van t sporten :')

Is de, YSL concealer no 2, Studio Fix NW15, catrice highlighter, rose gold blush van sleek, bronzer van Deliplus uit Spanje, naked 1 palette, dior iconic overcurl, chinese woodliner lippencil en Gemini van JS.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:19

Overigens zijn tips voor wenkbrauwproducten gewenst, heb nog steeds niet iets gevonden waarmee ik het gat in de linker mooi kan wegwerken >;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:33

Jolien: ja zo blij mee! Was €53 maar elke euro waard!
Jodie: nee niets ik gebruik t binnenste voor de binnenkant van mn wenkbrauw en aan de zijkant voor de rest dat is 'vloeibaarder'
Mooie wenkies!
Jans: ik vind m niet geheel egaal lijken maar dat kan door je camera komen en dipbrow ;)

Leuk lijstje ook weer!
Thanks ladies :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:38

Klopt Suus! Normaal heb ik er primer onder :j maar ik had een foto beloofd dus nog even snel gedaan en geen zin tot wachten tot mn primer 'droog' is :)) (en tijd, want schemer :+ )

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:38

Ja die lipstick staat je goed Jans!

Nog even een snelle update mbt mijn eigen bestelling van Colourpop:
Afbeelding

Afbeelding
Vlnr: Man Eater (metallic), Midi (ultra matte), StingRAYE (ultra matte), Ouiji (ultra matte), Succulent (ultra matte) en Best O (crème gel liner)

Afbeelding
En mijn nieuwe favo StingRAYE <3

Vind de formule van de Ultra Mattes erg wisselend. Succulent is echt een prachtige kleur, maar die kan je dus niet layeren want dan wordt het echt een dikke plakkerige rommel. Midi is helaas geen goede kleur voor mij en StingRAYE is wel prima, niet echt een gigantisch lange houdbaarheid.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 31-08-16 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:41

gaaf die stingRAYE kleur, je kan hem goed hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:45

Staat je inderdaad goeeeeed Naad!

Ik heb laatst een hele zooi Limecrime dupes besteld via Alie, moet zeggen dat ik er best tevreden over ben. De meeste duren even voordat ze droog zijn, maar als ze eenmaal droog zijn blijven ze ook wel goed zitten. Heb een ontzettend gave roestbruine/oranjerood besteld die ook echt leuker staat dan ik had verwacht :))

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:52

Vraagje welke is mooier Mac soft and gentle
Of de champagne pop. Of jullie moeten een andere weten die heel mooi is.
Ik heb nu een aantal goedkope van catrice en freedom palette die hier een tijdje geleden in topic genoemd werd. Maar vind ze gewoon niet mooi. Maar ligt dit nou aan mij hahaha of komt het gewoon door het product omdat goedkoop is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:09

DS, ben zo benieuwd naar de metallic! Brachten wat moeilijker aan op mijn arm dus ben benieuwd op de lippen. Ben benieuwd hoe Fluff jou zal staan! En Flexitarian is wauw. <3

Suus, fakes zien er mooi uit. Doll Parts is volgens mij wel echt waaaaaaay off maar desalniettemin mooie kleur. En hele mooie ride or die! :j

linoleum schreef:
https://www.buzzfeed.com/chrissymahlmei ... -get-naked

Lijstje met social media posts over Naked palettes :')

:') _/-\o_

Twilight ook een hele mooie ride or die! Palette is een van mijn favorieten. <3 Vind de lipstick op de foto inderdaad ook absoluut geen Faux lijken, hij is zo donker. :oo

DS, Stingraye staat je prachtig! Zo jammer dat ze hem eruit hebben gehaald. -O-

Monster bovenop 2x, Mermaids Kiss (tie dye, limited edition), Stereo, Animal, Birthday Boy (ook limited en LIEFDE <3), Get Lucky, Brooklyn, Skimpy, Spritz (zo mooi, hoop dat 'ie op de lippen ook zo is. Echt jammer dat ie gediscontinued is -O-), Flitter en 3-Way.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-08-16 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:10

Mooooi DS! Ik kan zo'n kleur niet hebben, lijk een albino met veel lip dan :') Maar midi is wel mijn kleur <3

ziet er luchtig uit Jans! Heel mooi.

En doe maar ophouden met de lijstjes, hebberig...

Jeej CP pakketje binnen *\%/* Nu nog maand wachten ^) Ben zo benieuwd!!

Heel mooi Marlon! Goed gelukt en je loopt niet voor schut :D

Linkje ga ik nu bekijken!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:11

Wauw Jans, mooi staat die lipstick je! En Drunksheep <3 die gaat NU ook bij op mijn wishlist. Verdorie. Misschien handig om eerst eens werk te vinden :')

Goh Suus wat apart, hij lijkt zo smeuïg/vloeibaar bij jou zo op de foto!
Ik los het nu altijd op met wat aqua primer op m'n kwastje voor ik hem in de pomade dip, ik zag laatst wel een soort druppels die je erin kon druppelen om het wat smeuïger te maken, ben helaas de link kwijt door telefoon crash. Was een doorzichtig flesje met volgens mij zo'n pipetje erin om te druppelen, je kon het ook voor gelliner enzo gebruiken. Iemand een idee wat dit was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:12

Jodie, misschien Inglot? En had je vandaag geen gesprek? Hoe ging ie? :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:17

mooi shiz :D haha de sticker zegt echt faux :P hij is bij mij ook echt niet lichtroze, waar angel dat wel is :P (zelfs nog effe dubbel gecheckt boven hahaha)
Laatst bijgewerkt door Twilight op 31-08-16 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:18

Jaaa die waren het! Verdorie kon ze zelf toch niet vinden met al m'n zoektermen en jij hebt ze gewoon in 1 keer!

Vorige week had ik een sollicitatiegesprek en ik ben door naar de volgende (assessment-)ronde, dus helemaal blij mee :D er zijn maar weinig vacatures in mijn vakgebied nu dus ik solliciteer op alles, maar dat zijn er misschien 2 tegelijk per paar weken, dus echt opschieten doet het nog niet. Zo irritant dat je als je bent afgestudeerd gelijk de maand erna al geen inkomen meer hebt, niet meer mag lenen niks, alsof het realistisch is dat iedereen binnen een maand na het afstuderen een baan heeft gevonden, of dat studenten nog een buffer hebben kunnen opbouwen ofzo. Zelfs bijbanen willen me nergens hebben want te oud, of ze willen iemand voor langere termijn, of wat dan ook, grr! Oké sorry offtopic, ik zal weer braaf over makeup praten :')

Ik weet in ieder geval wel wat het eerst is wat ik ga doen als ik weer geld heb!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:25

En als je werkt is het ook lastig bufferen met paard en make-up/schoenen/kleren/reizen :') Wat voor baan zoek je, Jodie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:27

Wist het toevallig omdat veel het erover hebben om te gebruiken als Colourpop uitdroogt. *D Ik hoop zo voor je dat het wat wordt, dat je een ronde verder bent is natuurlijk al veelbelovend! Overheid denkt er inderdaad apart over, niet iedereen heeft binnen een maand een baan, gruwelijk.. Hoop dat je snel iets hebt!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:31

Marrit13 schreef:
En als je werkt is het ook lastig bufferen met paard en make-up/schoenen/kleren/reizen :') Wat voor baan zoek je, Jodie?

Ik gok zo dat dat ook een probleem gaat worden ja :')

Ik wil het liefst bij het Openbaar Ministerie werken, uiteindelijk Officier van Justitie worden. Ben afgestudeerd in strafrecht en militair recht dus ik zoek op zich nog wel wat breder dan dat :j kan overigens via een uitzendbureau nu een maandje aan de slag in een wasserij, niet echt aansluitend op mijn studie en ik zal er vast geen makeup van kunnen halen, maar de vaste lasten kunnen er in ieder geval af.

Ah toevallig Shizzel, ik zet hem op mijn wishlist haha. Ik wilde al bijna zeggen 'ik ga 'm zsm bestellen', maar laten we dat maar even niet doen.

Is het trouwens de bedoeling om foto's bij de Ride or Die te doen?

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:34

Oh dat is heel specifiek inderdaad! Soort traineeship bij justitie zou dan perfect zijn. Hopelijk kom je door de 2de ronde!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:58

Jodie_ schreef:
Jaaa die waren het! Verdorie kon ze zelf toch niet vinden met al m'n zoektermen en jij hebt ze gewoon in 1 keer!

Vorige week had ik een sollicitatiegesprek en ik ben door naar de volgende (assessment-)ronde, dus helemaal blij mee :D er zijn maar weinig vacatures in mijn vakgebied nu dus ik solliciteer op alles, maar dat zijn er misschien 2 tegelijk per paar weken, dus echt opschieten doet het nog niet. Zo irritant dat je als je bent afgestudeerd gelijk de maand erna al geen inkomen meer hebt, niet meer mag lenen niks, alsof het realistisch is dat iedereen binnen een maand na het afstuderen een baan heeft gevonden, of dat studenten nog een buffer hebben kunnen opbouwen ofzo. Zelfs bijbanen willen me nergens hebben want te oud, of ze willen iemand voor langere termijn, of wat dan ook, grr! Oké sorry offtopic, ik zal weer braaf over makeup praten :')

Ik weet in ieder geval wel wat het eerst is wat ik ga doen als ik weer geld heb!

Blegh, wat een ellende. Zit in een soortgelijk schuitje over een maandje en kijk er ook niet naar uit. -O- Ministerie van Onderwijs en DUO weten ons allemaal flink te naaien.

Misschien trainee bij de gemeente?

Of je foto's wil doen bij Ride or Die is eigen keuze, maar is wel leuk natuurlijk. :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:04

Jans schreef:
Even mijn daily met mn nieuwe foundation <3 zit ff geen primer onder want kom net van t sporten :')

Is de, YSL concealer no 2, Studio Fix NW15, catrice highlighter, rose gold blush van sleek, bronzer van Deliplus uit Spanje, naked 1 palette, dior iconic overcurl, chinese woodliner lippencil en Gemini van JS.

[ [url=m/RUG955.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ejyRo7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het valt me steeds vaker op, ook op je trouwfoto's maar klopt het dat je geen mascara draagt? Heeft dat een reden?

Ik vind je gezicht mooi zo egaal maar de kleur lijkt me niet juist, te neutraal/roze, je bent net als ik heel geel, had hem graag geler gezien en iets lichter.

En de browwiz! Of definer! Niet zo hard als de gel en kan je mooi mee vullen. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:07

StingRay staat je inderdaad heel mooi Drunksheep! Donker staat je sowieso gaaf.

Faux is bij de meeste wel lichtroze, maar ligt heel erg aan iemands natuurlijke lipkleur. Angel is ook wel stukje lichter dan Faux, en sowieso rozer!

Morgen maak ik een look, want ik moet toch werken, het is weer lang geleden dat ik het op de foto zette!
Verzoekjes? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:08

Ik wilde bij jou eigenlijk wel eens rozig zien Elke maar denk niet dat je dat wil. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:12

Tnx Friem!

Ik heb echt amper wimpers, draag wel mascara maar dan nog vallen ze fors weg onder mn overhangende flapje :+ zou een moord doen voor de wimpers van mn dochter :)) die heeft ze duidelijk niet van mij :+ onder heb ik al helemaal bijna nix.. Mascara onder ziet er ook altijd uit als een vlek ipv haar met laagje :')

En geler toch? Zal vrijdag nog eens langs Utrecht gaan :j wie weet kunnen ze nog wat betekenen :D en kan ik gelijk even op de browwiz uit! Wil dat stomme gat zo graag opvullen :')