[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 17:40

Ik wil onder mijn linker sleutelbeen de tekst: It broke my heart in two, one for me and one for you

Dit is een nep tattoo om te testen of ik het leuk vind en bij mij vind passen
Afbeelding

Tot nu toe begint het steeds meer te kriebelen :o

jaimy10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:24

Ik zou hem zelf net iets anders plaatsen wat rechter of juist de andere kant schuin op... :j

Smeren jullie altijd? Ik lees steeds vaker dat vaseline niet meer mag. En ben eigenlijk in al me enthousiasme vergeten wat de tattoshop zei :Y) Dus ik moet nog even snel naar de appie om wat te halen...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:28

Ik smeer nu 1-2 keer per dag met bepanthen :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:37

Ik hoorde van mijn artist dat vaseline en uierzalf echt niet mag, dat zou de tattoo doen uitlopen of in ieder geval lelijk maken. Ik deed bepanthen en daaronder extra vierge kokosolie. Dat werkte echt heel erg goed en met een week was het echt helemaal genezen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:39

Vaseline sluit de wond teveel af van de lucht terwijl ademen van de huid juist belangrijk is voor genezing. Bepanthen smeer ik ook altijd :)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:43

jaimy10 schreef:
Ik zou hem zelf net iets anders plaatsen wat rechter of juist de andere kant schuin op... :j

Smeren jullie altijd? Ik lees steeds vaker dat vaseline niet meer mag. En ben eigenlijk in al me enthousiasme vergeten wat de tattoshop zei :Y) Dus ik moet nog even snel naar de appie om wat te halen...

Nee zo vind ik het perfect andere kant schuin gaat die over het bot heen nu loopt het gelijk aan m'n sleutelbeen
En ik sta er om bekend alles te breken wat je ook maar kan breken dus liever zo :D

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 19:23

CharIsabella schreef:
Ik wil onder mijn linker sleutelbeen de tekst: It broke my heart in two, one for me and one for you

[ [url=m/bxCtLg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na de eerste zin staat er een komma toch? dan zou ik de tweede regel niet met hoofdletter O beginnen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 19:27

Nee dat was een type foutje :o

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 01:00

Saleisha schreef:
CharIsabella schreef:

Na de eerste zin staat er een komma toch? dan zou ik de tweede regel niet met hoofdletter O beginnen.

Ik heb 'One Love' ook beide beginnend met hoofdletter. Simpelweg omdat ik het dan mooier vond :o

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 01:11

Bij mij is het nu dat wel met hoofdletter maar ik weet niet wat ik mooier vind 2de zin met hoofdletter ook of juist niet dat zijn kleine kleine twijfels :')
Maar ik ga na kerst even binnenlopen om een afspraak te maken voor of de eerste of tweede week in het nieuwe jaar :D
Ik ben zoals ieder ander wel echt bang voor de pijn, zeker daar maar goed ik neem een collega mee waar ik heel goed mee kan kleppen dan gaat de tijd (en pijn) snel voorbij
ik heb al bepanthen zalf en antibacteriële handzeep gehaald :')

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 06:11

CharIsabella schreef:
Bij mij is het nu dat wel met hoofdletter maar ik weet niet wat ik mooier vind 2de zin met hoofdletter ook of juist niet dat zijn kleine kleine twijfels :')
Maar ik ga na kerst even binnenlopen om een afspraak te maken voor of de eerste of tweede week in het nieuwe jaar :D
Ik ben zoals ieder ander wel echt bang voor de pijn, zeker daar maar goed ik neem een collega mee waar ik heel goed mee kan kleppen dan gaat de tijd (en pijn) snel voorbij
ik heb al bepanthen zalf en antibacteriële handzeep gehaald :')

Ik vind leestekens in tattoo's vaak storender dan zonder :o tenzij het lange teksten zijn.. Maar denk dat dat ook weer persoonlijk is voor iedereen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:11

Kun je zo snel terecht CharIsabella?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:55

CharIsabella schreef:

heb jij die nep tattoo zelf laten maken of? Zit zelf erg te twijfelen en dan is zoiets misschien een optie om even te kijken of het inderdaad wel wat voor mij is...

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:19

Ik heb gister een tattoo laten coveren en de namen van mn kinderen erbij laten zetten. Blijkt maar weer hoe duidelijk je moet communiceren. Hij is groter dan verwacht en ook heel anders van kleur. Maar ik ben er wel erg blij mee.
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:29

Oei, dat is toch niet heel best, dat het zo afwijkt van wat je besproken had. Is er van tevoren geen overleg geweest/stencil gezet met de juiste grootte?

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:35

Bij aankomst moest de grote zo ivm de gene die er onder zit. Maar met alleen dat plakplaatje was ie ook kleiner haha. Ik had een foto gestuurd met wat ik wilde, waarvan ik dus dacht dat de kleur duidelijk was maar daarna eigenlijk niet meer over gesproken. Hij is voornamelijk uit de losse pols gezet dus ik heb hem van te voren niet gezien. Maar achteraf denk ik dat hij zo veel mooier is (ik wilde de bloem roze)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:42

Wauw, ik vind dat toch wel een rare gang van zaken :=
Zou er dan ook niet mee akkoord gaan, maar gelukkig ben jij er blij mee :D

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:05

Winged schreef:
CharIsabella schreef:

heb jij die nep tattoo zelf laten maken of? Zit zelf erg te twijfelen en dan is zoiets misschien een optie om even te kijken of het inderdaad wel wat voor mij is...

Faketattoo.nl
Sinds het moment dat het erop ging waren m'n twijfels weg :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:26

Zie ik op FB een oproepje langskomen:
Iemand die een goede en betaalbare tatoeerder weet in XXX die snel tijd heeft?

WTF??? Daar gaan mijn haren echt van overeind staan := Hoezo wil je snel, goedkoop en "goed"... -O-

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:29

Wie weet een hele nare ervaring en daarom zo snel mogelijk een cover, dan boeit het niet of het slecht gezet wordt als wat er onder zit maar weg is.

Wauw die bloem vind ik erg mooi. Je ziet nu zoveel roze bloemen, vind dit wel een aparte kleur

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:31

Tuurlijk boeit het wel :')
Je wil er toch wat moois voor terug....... Maar goed de reacties die ze erop kreeg, waren er genoeg. Ik heb toch een andere definitie van goed :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:34

Yonker schreef:
Tuurlijk boeit het wel :')
Je wil er toch wat moois voor terug....... Maar goed de reacties die ze erop kreeg, waren er genoeg. Ik heb toch een andere definitie van goed :+

Eens. Lan mij niet voorstellen dat je uiteindelijk blij bent met je goedkope tattoo. Die ook nog eens slecht gezet is.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:42

Prachtige tattoos komen er in dit topic voorbij zeg!
Zelf heb ik 7 tattoos, maar ik hoop binnenkort de teller te kunnen terugzetten naar 6.
Ik wil er dus één laten weg laseren. Vanmiddag heb ik een afspraak om te bekijken wat de mogelijkheden zijn mbt het weg laseren van de tattoo.

Het betreft een foeilelijke uil met rozen er boven. Ik heb toentertijd de "artist" ook gestopt, omdat ik hem zo lelijk vond worden en compleet niet overeen kwam met de tattoo waarvoor ik kwam. Tevens is de tattoo erg zwart. De rozen heb ik later laten plaatsen door een andere artist, in de hoop dat de uil minder zal opvallen, maar helaas vind ik het nog steeds foeilelijk en zie ik laseren als mijn laatste optie om er later mijn oorspronkelijke tattoo idee erop te kunnen laten zetten.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het weg laseren van een tattoo?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 12:51

Ik ben nu wel heel nieuwschierig naar je lelijke uil.
Heb je een foto?
Op de vorige pagina staat iemand die een tattoo heeft laten weglaseren.
19Linda83.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:53

Spoiler:
Afbeelding

Dit is hem :o

edit; sorry voor de slechte, op de kop, foto. Maar ik denk dat je een idee kan krijgen zo. :)
Laatst bijgewerkt door PureSG op 13-12-16 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt