Dit is een nep tattoo om te testen of ik het leuk vind en bij mij vind passen

Tot nu toe begint het steeds meer te kriebelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jaimy10 schreef:Ik zou hem zelf net iets anders plaatsen wat rechter of juist de andere kant schuin op...![]()
Smeren jullie altijd? Ik lees steeds vaker dat vaseline niet meer mag. En ben eigenlijk in al me enthousiasme vergeten wat de tattoshop zeiDus ik moet nog even snel naar de appie om wat te halen...
CharIsabella schreef:Ik wil onder mijn linker sleutelbeen de tekst: It broke my heart in two, one for me and one for you
[ [url=m/bxCtLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saleisha schreef:CharIsabella schreef:Ik wil onder mijn linker sleutelbeen de tekst: It broke my heart in two, one for me and one for you
Na de eerste zin staat er een komma toch? dan zou ik de tweede regel niet met hoofdletter O beginnen.
CharIsabella schreef:Bij mij is het nu dat wel met hoofdletter maar ik weet niet wat ik mooier vind 2de zin met hoofdletter ook of juist niet dat zijn kleine kleine twijfels![]()
Maar ik ga na kerst even binnenlopen om een afspraak te maken voor of de eerste of tweede week in het nieuwe jaar![]()
Ik ben zoals ieder ander wel echt bang voor de pijn, zeker daar maar goed ik neem een collega mee waar ik heel goed mee kan kleppen dan gaat de tijd (en pijn) snel voorbij
ik heb al bepanthen zalf en antibacteriële handzeep gehaald
CharIsabella schreef:Ik wil onder mijn linker sleutelbeen de tekst: It broke my heart in two, one for me and one for you
Winged schreef:CharIsabella schreef:Ik wil onder mijn linker sleutelbeen de tekst: It broke my heart in two, one for me and one for you
heb jij die nep tattoo zelf laten maken of? Zit zelf erg te twijfelen en dan is zoiets misschien een optie om even te kijken of het inderdaad wel wat voor mij is...