Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:41

Wij weten niet wat jij lekker vindt ;)
Ik vind het lekker, maar ik hou van yoghurt.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:42

Maar is die erg zuur of juist niet? Want anders gooi ik er alsnog een bult suiker in en dat is niet de bedoeling :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:42

Als ik bier drink voel ik me sowieso meteen een soort tientonner :')
Ik drink alleen nog maar droge witte wijn, rode wijn en sterke drank met cola light of diet lemonade.

Oh gadver Kim, ketchup en curry door een pastasaus? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:43

SophieFT schreef:
Maar is die erg zuur of juist niet? Want anders gooi ik er alsnog een bult suiker in en dat is niet de bedoeling :')

Het is net zo zuur als gewone yoghurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:48

Hier beetje een gek dagje. School van kwart voor 1 tot 4 en daarna gelijk door werken. Dus ik moet straks in de stad eten halen.

O/l: 1 kiwi, 1 italiaanse maaltijdsalade met zelf 1 ei toegevoegd en stukjes augurk.
T; als ik honger heb 1 appel. Ik zit na zo'n salade meestal de hele middag vol
A: 1 stokbroodje filet americain met uitjes.
T: als ik honger heb nog wat yoghurt.

B: wind in fietsen naar het station, van 6 tot 9 staand werken.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:50

Eulogy, ja... :')
Ik vond het al raar dat de pastasaus zo zoet was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:51

Eulogy schreef:
Op zich niet heel onlogisch want je verliest denk ik gewoon heel veel vocht als je drinkt. Maar ja, dan moet je inderdaad niet zoals ik ook nog je lichaamsgewicht in pizza/kebab/patat wegwerken na het stappen :')

Hier is alcohol ook altijd het probleem :+ bij alcohol hoort vet eten. Meestal ben ik de dag erna zo brak dat ik alleen maar lekkere dingen eet.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:53

Gadver :') Ik lust ook echt geen ketchup dus zit serieus te huiveren bij de gedachte :') Ik ben blij dat ik niet in een studentenhuis woon :')

Ja, je hebt niet alleen meer zin in vet eten, je denkt er natuurlijk ook minder bij na en bent minder geneigd om het niet te doen zeg maar. Ik hou normaal niet eens van vet eten.
Ik heb laatst trouwens wel een keer na het stappen alleen een salade gehaald :') Geen idee wat er met me aan de hand was maar ik had ineens echt trek in een Griekse salade en die verkochten ze daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:56

Kayleigh_ schreef:
Mijn planning voor vandaag:
O: 450 gram Skyr naturel
T: 1 plakje bananebrood (heb ik wel in m'n tas gedaan, maar vergeten. Dus goed dat ik het mee heb) met pindapasta
L: 70 gram veldsla, 100 gram komkommer, 150 gram gerookte kipfilet, 30 gram honing mosterd dressing, 2 gekookte eitjes met zout
T: 100 gram gerookte kipfilet
A: Sperziebonen met vlees (ik weet nog niet wat voor vlees, ik eet bij mama)

Zonder het vlees van het avondeten mee te rekenen kom ik dan op:

1191 kcal :=
39 gram koolhydraten
48 gram vet
144 gram eiwit

Komt al iets meer in de buurt he? :P

Alcohol is echt killing. Ik ben dan inderdaad mijn rem kwijt en ben veel eerder geneigd om de avond af te sluiten met een lekkere kapsalon ofzo :o Ook de dag erna heb ik vooral zin in friet, kapsalon, pizza, o.i.d.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:03

Kayleigh_ schreef:
Alcohol is echt killing. Ik ben dan inderdaad mijn rem kwijt en ben veel eerder geneigd om de avond af te sluiten met een lekkere kapsalon ofzo :o Ook de dag erna heb ik vooral zin in friet, kapsalon, pizza, o.i.d.

Heel herkenbaar! Een kapsalon na een avond drinken lijkt dan echt goddelijk :j

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:03

Dat doe ik dan weer niet, gelukkig :) Maar ik moét een broodje smos hebben de dag erna :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:11

Mjetterd schreef:
Heel herkenbaar! Een kapsalon na een avond drinken lijkt dan echt goddelijk :j

Nu ik kapsalon heb genoemd, heb ik er zin in :') Kapsalon is echt heaven on earth.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:12

Ohh heerlijk kapsalon :D daar kun je me voor wakker maken. Toevallig zaterdagavond tijdens het stappen gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:15

Ik kon me gelukkig inhouden maar ik ben bang dat er snel een dag komt dat ik het ook weer wil :')

Of ik maak zelf een gezondere variant met zoete aardappel frietjes, kipfilet, 30+ kaas, salade en knoflooksaus van yoghurt met knoflook en andere kruiden... Hmmm... Kan ik van het weekend wel eens doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:16

Wij krijgen tijdens het op stap gaan altijd honger. Laat er nu net een kebap tent zijn 1 2 minuten lopen van de discotheek af :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:23

Ja, heel herkenbaar. Mijn groep gaat standaard eten bij de kebabzaak na het stappen. En die zaak heeft écht heel goede kebab. Soms eet ik mee, meestal kan ik het weerstaan, hangt er ook vanaf hoeveel ik gedronken heb en hoeveel honger ik heb :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:27

Hier barst het in het centrum echt van de kebabzaken :P Zowel bij alle cafes, bars en clubs in de buurt als in m'n eigen straat. Dus zelfs als je dan eenmaal in de taxi zit zonder eten te hebben gehaald, dan is het nog heel verleidelijk om de taxichauffeur te vragen aan het begin van de straat te stoppen en onderweg naar huis nog iets te halen :+ Gelukkig blijf ik morgen en zaterdag een keer thuis.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 12:28

Ik eet vaak tosti's na het stappen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:31

Afgelopen zaterdag wilde ik eigenlijk niks eten, maar echt mijn hele.vriendengroep had besteld. Toen heb ik ook maar besteld :+

Dit weekend gaan we iniedergeval niet naar die plek opstap. Ik weet niet of en waar we gaan. Ik hoorde al iets dat we morgen avond naar een cafeetje gaan, maar dan ga ik over op het water omdat ik waarschijnlijk met de auto ga omdat ik.anders alleen naar huis moet en de dag erna moet werken. Dan zal de schade meevallen hoop ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:32

Al die verleidingen maken het ons niet makkelijk, hè dames :')

Laura, water scheelt inderdaad behoorlijk, en is een slimme keuze als je de volgende dag moet werken!

Ik ga vrijdagavond met mijn oma naar de kermis, dus dat zal ook geen party worden :')
Zaterdagavond ga ik met vrienden, dus dan zal het wel iets minder slim worden aangepakt.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:43

Ik drink tegenwoordig alleen nog maar alcohol als ik ga stappen eigenlijk... Klinkt misschien een beetje sneu, dat ik dus alleen alcohol drink "met een doel" maar ik kan er doordeweeks prima vanaf blijven en zie niet echt in waarom ik dan aan het bier zou gaan "voor de gezelligheid" als ik ook gewoon water kan drinken en precies hetzelfde gesprek kan hebben met mensen :+

Toen ik nog thuis woonde gingen we altijd naar dezelfde tent als we gingen stappen en daar verkochten ze binnen (!!!) tosti's voor een euro. Dat was echt slecht, kon makkelijk 4 tosti's op dan :')

Ik ga dit weekend naar m'n schoonouders dus dat zal op zich wel goed komen. Ze zijn zelf de laatste jaren heel veel afgevallen dus eten op hun manier heel gezond haha, ze doen dat met Slimming World of zo :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:46

Ik drink ook nooit thuis, mij ontgaat het nut daar ook een beetje van. Heel enkele keer, als ik met vrienden thuis heb afgesproken, durf ik wel eens een portje te pakken, maar verder eigenlijk nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:50

Ik drink thuis ook eigenlijk nooit. Hooguit als ik in het weekend eens een keer niet op stap ga een wijntje.

Normaal als ik op stap ga dink ik ook altijd alcohol. Maar ik kan morgen pas om half 11 gaan en moet smorgens alweer om 9 uur beginnen met werken.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:52

Mijn vriend is wel echt zo dat hij het niet echt accepteert als ik geen wijn drink als we uit eten gaan of zo :P En we gaan ook best vaak doordeweeks na het werk "nog even wat drinken" met vrienden, maar dan drink ik inderdaad gewoon water of hooguit gin & tonic of zo. Wijn bij het eten vind ik soms wel echt lekker maar doe ik doordeweeks vrijwel nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:01

Ik heb na het stappen eigenlijk nooit honger.. Drink mezelf meestal tot de grens en dan ben ik zo lamlendig dat ik in een taxi wil schuiven en mijn bed in wil :=

Ik wil nog wel eens doordeweeks drinken. Heb best een druk sociaal leven dus ik blijf regelmatig met klasgenoten nog even rondhangen om een biertje te drinken.. Dat worden er meestal iets te veel.