Ja tuurlijk maar jullie zien toch ook het verschil tussen zulke thuisprikkers en die in het filmpje wel neem ik aan toch? Als de kwaliteit gewoon hoog is en ze goedgekeurd zijn, prima. Maar dat filmpje kan echt niet.
Heel jammer dat.... thuis tatoeëerders die niet goedgekeurd zijn door de ggd.... Vooral ook jammer dat iedere gek het gewoon kan bestellen en thuis op z'n zoldertje kan gaan prikken zonder een greintje verstand.... het is on hygiënisch .... en de shops mogen vaak de rotzooi opruimen.
*lees goed dit geld niet voor alle thuis tatoeëerders
Ik vind dat die Karim oprecht nog wel mooie dingen zet eigenlijk Zou zoiets best wel in m'n sleeve willen hebben. Die Erik... Ja.... Ga ik niet over beginnen
Hihi ik ga het filmpje even kijken. Denk dat ik 't al een tijdje terug gezien heb.
Oh my god.. mijn rug is zooooveel jeuk. Het lijkt wel een grote muggenbult. Raar, want hij lijkt al wel voor 90% verveld te zijn.. alleen Midden Afrika laat nog op zich wachten.
Ik smeer ook altijd maar 2 keer per dag een super dun laagje, mijn artist zegt dat hij anders niet meer kan ademen en dat is niet goed voor het genezingsproces haha.
Op m'n rug kon ik echt niet zelf smeren Heb toen twee weken samengewoond met vriendje haha
Hahah ja, het is wel wat bochten wringen maar als ik over m'n hoofd ga kan ik mijn schouders doen en als je je arm zo onderom doet kan ik m'n onder/middelste van m'n rug doen.
Ja mijne zij ook omdat het zoveel lijnwerk is dat het juist te zacht maakt en de inkt kan gaan lopen.
Ik heb 'm op dinsdagavond laten zetten en mocht pas op donderdagochtend gaan smeren. Heb dinsdagnacht met folie geslapen.
Heb sindsdien 2x op een dag gesmeerd en soms zelfs maar één keer. We zijn nu één week verder (omg, vorige week begon ik nu pas met creperen _o- ) en hij is eigenlijk helemaal verveld al.
Evel_Knievel
Geplaatst: 19-05-15 21:45
Op mijn schouders heb ik zo'n pannenlikker gebruikt om de boel in te smeren
chantalboes
Geplaatst: 19-05-15 21:48
Had er hier nou iemand een tattoo op de achterkant van zijn/haar nek?
Hoe voelde dat? Was het achteraf makkelijk te verzorgen? Word je er veel op aangesproken?
Ik twijfel op het moment heeeel erg om tussendoor het deathly hallows teken te laten zetten. En op de nek vind ik wel een hele gave plek, of iets lager of die knokkel zeg maar (bovenrug). En het is best makkelijk te verbergen.