Daar was ik ook bang voor Nans. Mijn voorhoofd heeft sterk de neiging vettig te worden. Ondanks dat het een olie is wordt mijn huid niet vetter ervan. Mijn huid begint steeds beter te worden. Droge plekken worden beter gehydrateerd en de vettige plekken worden beter. Ook mijn littekentje wordt echt minder zichtbaar.
Nou ik wacht nog even af wat je er over zegt na een aantal maanden gebruik en wat Anc van de tester vind en wie weet ga ik hem dan ook wel proberen.
Zoek nog iets fijns voor de nacht, nachtcreme vind ik 9 vd 10 keer vies voelen aan m'n huid.
Tazzey
Geplaatst: 12-02-14 20:58
Ik zal er nog eens op terug komen. Ben nu een maand bezig en tot nu toe erg tevreden. Alleen die prijs... Het is in één keer een hele uitgave. Ik gebruik deze olie voor de nacht want het lijkt me niet fijn om er make-up overheen te smeren. Ik gebruikte voorheen een vochtinbrengende nachtcrème van Collistar ook erg prettig. Ik probeer nog altijd de rimpels voor te blijven.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Doe mij dan toch maar liever mijn rimpels dan botox... Ben even een beetje afwezig, kreeg gisteren een bericht waar ik even behoorlijk van onder de indruk ben.
LadyMadonna
Geplaatst: 12-02-14 22:36
Skessa_ schreef:
Soort holo Stef?
Nee, hij holo't absoluut niet, maar er zit wel een soort van holografische glimmer in (te grof voor shimmer, te fijn voor glitter, dus ik hou het maar op glimmer )
Never nooit dat ik 71 euro aan een cosmetisch produkt uit ga geven
Het is ook niet mijn gewoonte Stef. Ik schrok nogal van de prijs. Ik was me aan het oriënteren op een peeling ivm wat littekentjes. Van deze olie heb ik een tester die ik nu al een tijdje dagelijks gebruik en de littekentjes worden echt minder zichtbaar. Een peeling zou rond de €85 per behandeling kosten en daar heb je er drie van nodig. Dan is dit een goedkopere oplossing.
Wat een prijzen allemaal he sinds ik mijn opleiding volg ben ik best huiverig geworden voor botox wegens de toxiciteit, maargoed rimpels zijn natuurlijk ook niet alles. Ik merk wel sinds ik gellak heb dat ik het lakken mis! Twee weken zonder is toch best lang..
Hallo, sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik heb een vraag over gelnagels .
Ik werk met paarden en heb dus eigenlijk altijd korte, wat lelijke nagels. Nu wil ik kijken of ik, wanneer ik vrij ben, dankzij gelnagels toch een nettere handopslag houd. Nu is dus mijn vraag, kunnen gelnagels tegen een stootje? Ik wil ze niet heel lang, zo'n 2 mm boven m'n vingertop uit.
En dan de volgende vraag, ik heb een goede professionele salon gevonden die gelnagels zet voor ongeveer 70 euro, is dit een redelijke prijs? Of goedkoop dan wel duur? Ik heb echt geen idee . Overigens zit ik in België, mocht dat van waarde zijn.
Geen idee of die prijs goed is San,maar ik werk ook fulltime met paarden en heb al jaren gelnagels. Ik doe wel veel met handschoenen aan.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 13-02-14 11:47
ambre schreef:
Geen idee of die prijs goed is San,maar ik werk ook fulltime met paarden en heb al jaren gelnagels. Ik doe wel veel met handschoenen aan.
Mijn werk bestaat voornamelijk uit paarden trainen, verzorgen (op- en afzadelen, manen trekken, scheren dat soort dingen) en mesten. Dit zou met niet al te lange gelnagels geen probleem moeten zijn, toch?
Vooral met naar de wei brengen en aansingelen heb ik handschoenen aan,dan is er de grootste kans bij mij dat er 1 afvliegt. Gelukkig heb ik nu geen stalwerk meer en ook geen hele groene beesten meer te doen,dat scheelt.
Skessa_
Geplaatst: 13-02-14 12:03
70 euro voor gelnagels....... dat is volgens mij echt belachelijk duur hoor!